En dat iedereen denk dat het Kurt is, weten we ondertussen ook al.

Zullen we het dan nu terug over Ann hebben, uiteindelijk is het HAAR topic en niet dat van Mayra, Kurt of de fertiliteitskliniek.
Lazylady schreef:en Mayra haar eierstokken zullen nog hysterischer beginnen doen!
Vooral als Cruella er weet van heeft. Ik weet dat dit hier al eens eerder werd gezegd, maar Ann, zou je beter geen keukentje voor jezelf en Mayra installeren, of is er dat al, want ik zie Sandrientje verdomd weinig ontbijten...Sans schreef:Het was waarschijnlijk wel moeilijk geweest om het altijd geheim te houden..
Ik dacht dat de Klus en Co indertijd een heel appartement had gebouwd op het 2de verdiep...Peter Jansens schreef:Vooral als Cruella er weet van heeft. Ik weet dat dit hier al eens eerder werd gezegd, maar Ann, zou je beter geen keukentje voor jezelf en Mayra installeren, of is er dat al, want ik zie Sandrientje verdomd weinig ontbijten...Sans schreef:Het was waarschijnlijk wel moeilijk geweest om het altijd geheim te houden..
En nu we toch bezig zijn, is er echt geen ruimte om een ijskast en een koffiemachine te zetten voor de dokters?
![]()
![]()
Dat klopt... Maar van iemand die niet eens de ballen heeft om eerlijk tegen haar "liefke" te zeggen dat ze dat donorschap totaal niet ziet zitten, en die zich liever achter de mama verschuilt en alleen haar de huid vol durft te schelden, verbaast het mij niks dat ze ondanks dat eigen stekje toch het liefst als een dwars pubertje elke dag de beentjes onder mama's tafel schuift.tvx1 schreef:Ik dacht dat de Klus en Co indertijd een heel appartement had gebouwd op het 2de verdiep...Peter Jansens schreef:Vooral als Cruella er weet van heeft. Ik weet dat dit hier al eens eerder werd gezegd, maar Ann, zou je beter geen keukentje voor jezelf en Mayra installeren, of is er dat al, want ik zie Sandrientje verdomd weinig ontbijten...Sans schreef:Het was waarschijnlijk wel moeilijk geweest om het altijd geheim te houden..
En nu we toch bezig zijn, is er echt geen ruimte om een ijskast en een koffiemachine te zetten voor de dokters?
![]()
![]()
Laat ons nog even bij de kinderwens blijven.nounake schreef:Ann is een echte schotelvod ! En Mayra doet onnozel over dat onmiddellijk willen zwanger worden ! Die beseft niet dat kleine baby's snel grote kinderen worden en een puber in huize Ann en Marianne ...ocharme dat kind