Karin Baert (Kadèr Gürbüz)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Ik wil best wel geloven dat dit aan de zaak rond Britt zal worden gelinkt, het is niet toevallig dat de "andere daders" wel benoemd maar niet opgespoord werden. Dieter en co moeten nu eenmaal iets om handen hebben de komende tijd 

0 x
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
Vind ik ook, bij ons dachten we eerder een kompaan van Anna, om de schuld in de schoenen van Robin te kunnen leggen, en om dan weer iets extra te hebben om hem op te sluiten, misschien ver gezocht, maar ik vertrouw die Anna echt niet.frankeneddy1 schreef: za 08 feb 2025, 17:42 Zou het niet eeen beetje gemakkelijk zijn dat Karin door de bende van Abel is aangevallen? Misschien is het toch iemand anders.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Wel een beetje raar dat Karin - toch een advocaat - niet beseft dat je niet zomaar mensen zonder bewijs kan beschuldigen. Ze maakt het bovendien erger door Britt - al zo onzeker en bang - ook nog eens extra bang te maken...
Dit gezegd zijnde zou het wel extreem dom zijn van Jean-Marc om - nadat hij al tot 15 jaar is veroordeeld - zijn slachtoffer of haar advocaat nog eens te (laten) mishandelen. Tenzij hij er natuurlijk nog 15 jaar extra bij wil...
Maar... in Thuis zijn de slechterikken altijd extreem dom, dus die piste blijft natuurlijk open.
Dit gezegd zijnde zou het wel extreem dom zijn van Jean-Marc om - nadat hij al tot 15 jaar is veroordeeld - zijn slachtoffer of haar advocaat nog eens te (laten) mishandelen. Tenzij hij er natuurlijk nog 15 jaar extra bij wil...

Maar... in Thuis zijn de slechterikken altijd extreem dom, dus die piste blijft natuurlijk open.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Ik snap niet waarom Karin de politie erbij wil.
De advocate die de tegenpartij doodt, is natuurlijk voer voor discussie. Maar Karin zou toch als advocate moeten weten dat dit sowieso zal uitkomen en dat ze dan zeker geroyeerd zal worden.
De advocate die de tegenpartij doodt, is natuurlijk voer voor discussie. Maar Karin zou toch als advocate moeten weten dat dit sowieso zal uitkomen en dat ze dan zeker geroyeerd zal worden.
1 x
-
- Poster rang 3
- x 121
- x 146
Het was precies eerder een ongeluk, het was alsof hij zelf tegen dat mes liep. Wettige zelfverdediging was het niet denk ik.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Soort herhaling van de toestand met Vince en de "geliefd"van Britt.
Ben benieuwd hoe dat afloopt met Waldeck en wat hij gedaan heeft met het lichaam.
Ben benieuwd hoe dat afloopt met Waldeck en wat hij gedaan heeft met het lichaam.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Ja, het is Vince achterna! Wat heeft Waldek gedaan en Karen zou toch moeten beter weten. Ze heeft Vince enkel vrijgekregen door een fout in het dossier, ze ze weet toch wel welk risico Waldek loopt als dat uitkomt.jessie V. schreef: ma 03 mar 2025, 21:38 Ben benieuwd hoe dat afloopt met Waldeck en wat hij gedaan heeft met het lichaam.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 3
- x 121
- x 146
Karin is niet echt iemand die aan de gevolgen voor anderen denkt denk ik. Het zou zelfs kunnen dat Waldek hier een zwaardere straf voor krijgt dan zij als dit uitkomt. En vroeg of laat komt dat uit.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik denk dat je op zo'n moment gewoon niet KAN nadenken. Zelfs een koele kikker als Karin kan panikeren en dat is dan ook gebeurd.
Ze kan eigenlijk zelfs niet tegen Britt vertellen dat die nu geen schrik meer hoeft te hebben voor Jean-Marc.
Van een patstelling gesproken!
Ze kan eigenlijk zelfs niet tegen Britt vertellen dat die nu geen schrik meer hoeft te hebben voor Jean-Marc.
Van een patstelling gesproken!
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Dat Karin op dat moment niet kon nadenken, snap ik best. Maar Waldek kwam er iets later bij - hij had die heftige confrontatie niet meegemaakt. En toch denkt ook hij niet na
Het verbaast me ook hoe hij "zomaar" meteen dat lijk laat verdwijnen, alsof hij het al vaker gedaan heeft. Een "normaal" mens zou niet weten hoe hieraan te beginnen
En hij - die in tegenstelling tot Britt en Karin emotioneel niet bij die angstcultuur rond Jean-Marc betrokken was, zou toch moeten weten dat je hier niet mee wegkomt. Hij heeft het al eerder meegemaakt, met die (verdwenen) dode vrouw in zijn bed in de Withoeve. Hoe dom kan je zijn...

Het verbaast me ook hoe hij "zomaar" meteen dat lijk laat verdwijnen, alsof hij het al vaker gedaan heeft. Een "normaal" mens zou niet weten hoe hieraan te beginnen

En hij - die in tegenstelling tot Britt en Karin emotioneel niet bij die angstcultuur rond Jean-Marc betrokken was, zou toch moeten weten dat je hier niet mee wegkomt. Hij heeft het al eerder meegemaakt, met die (verdwenen) dode vrouw in zijn bed in de Withoeve. Hoe dom kan je zijn...
0 x
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
Dacht toch al dat hij dit nog eens gedaan heeft, iets met Mayra indertijd.Tiboko schreef: di 04 mar 2025, 11:29 Het verbaast me ook hoe hij "zomaar" meteen dat lijk laat verdwijnen, alsof hij het al vaker gedaan heeft.
En zou hij hem niet in een of ander wijnvat gegooid hebben???

0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Heeft Waldek Kurt Vandamme in de vaart gekieperd?
On topic. Hoe Karin met een gestreken gezicht Didi aanpakte dat ze niet op de hoogte was van de verdwijning van Jean-Marc... gelukkig kon ze het volhouden tot bij de uitgang van de Withoeve.
Maar wel benieuwd waar Waldek hem heeeft laten verdwijnen en of dit ooit zal uitkomen.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Volgens de Thuis-logica gaat dat ooit wel uitkomen, de vraag is enkel wanneer...heidiw schreef: wo 05 mar 2025, 11:27 Maar wel benieuwd waar Waldek hem heeeft laten verdwijnen en of dit ooit zal uitkomen.
Het waar? Volgens mij werd er al eens eerder een lijk gevonden (was dat Waldek's one-night-stand Sofia niet ??) in de kelders van de Withoeve, waarna er tot Waldek's ergernis veel "ramptoeristen" kwamen om de crime scène daar te bekijken...
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Karin moest een serieus stukje acteren om haar gebruikelijke zelf te zijn tegenover Dieter. Ik heb haar zelden zo van slag gezien.
0 x
-
- Poster rang 3
- x 121
- x 146
Als Karin Robin al niet meer gelooft, is het ver gekomen. Hij steekt veel uit maar liegen doet hij minder vaak denk ik.
0 x