Lowie Bomans (Mathias Vergels)
-
ranske
- Poster rang 4

Re: Lowie Bomans (Mathias Vergels)
Als Louis en Jana terug een koppel worden is het exit Olivia. Heel spijtig voor haar.
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Zeer spijtig voor Olivia. Sinds Jana er kwam wonen vrees ik daarvoor. Ook is het aan te nemen dat ze het hoofdstuk Louis wil afsluiten en de aandacht van Toon wil. Iets wat tot hiertoe niet wil vlotten.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Whahaha dat doet zelfs een vrouw beter
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Caligula
- Poster rang 5

idd Kwast, wat een stuntelig gedoe zeg! Ik reed met de auto van mijn vader (zeer onwettelijk)toen ik 17 was. Jezus!
Wat is er van die jonge gasten geworden?
Wat is er van die jonge gasten geworden?
0 x
Potentia Principatum
- Crackers
- Poster rang 5

Wanneer zal Lowie zijn eerste accident hebben? Dat zie je toch van heel ver aan komen dat dat er zit aan te komen.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Caligula
- Poster rang 5

Hij zal toch niet zijn vader of Olijfje omver rijden zeker? Maar ik moet zeggen dat het dank zij Frank toch wel iets beter gaat. Wat is daar in godsnaam zo moeilijk aan? Een jonge gast zou daar zo met moeten weg zijn.
0 x
Potentia Principatum
- Prieeltje
- Poster rang 1

Tja, das persoonlijk he, voor de ene is leren rijden een fluitje van een cent, voor de andere iets onoverkomelijk! Ken genoeg mensen van veel ouder dan Lowie die nooit hun rijbewijs hebben gehaald...Caligula schreef:Hij zal toch niet zijn vader of Olijfje omver rijden zeker? Maar ik moet zeggen dat het dank zij Frank toch wel iets beter gaat. Wat is daar in godsnaam zo moeilijk aan? Een jonge gast zou daar zo met moeten weg zijn.
Al zou je van iemand als Lowie inderdaad wel eerder verwachten dat hij er snel mee weg is

0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
- Caligula
- Poster rang 5

Idd,wat is er zo moeilijk aan? Allé Lowieke! Of zou het zijn dat de Frank een betere leermeester is dan papa Luc?
0 x
Potentia Principatum
- zanacht
- Poster rang 2

Aan Lowie is toch te merken dat hij het moeilijk heeft als Olijfke Jana wilt koppelen aan iemand.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja,ik zag Lowie lang en heel hard nadenken...
0 x
Potentia Principatum
-
Evaaa
- x 435
Toon is in ieder geval al een beetje aan het ontdooien.
Dan mag Lowieke zich weer volop focussen op zijn Olijf en zijn studies.
Dan mag Lowieke zich weer volop focussen op zijn Olijf en zijn studies.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1664
- x 2569
Ik zie de 'verliefdheid' tussen Lowie en Jana niet meer.zanacht schreef:Aan Lowie is toch te merken dat hij het moeilijk heeft als Olijfke Jana wilt koppelen aan iemand.
Ik denk wel dat ze allebei tevreden zijn zoals het nu loopt.
Maar ik denk ook dat Lowie bezorgd is om Jana, wat hem zeker siert - en ook dat hij zelf nog niets heeft opgepikt van de 'vibes' tussen Jana en Toon.
Of tenminste: de 'vibes' die van Jana uit gaan - en vandaag was er toch een schuchter eerste stapje.
Daarom heb ik het gevoel dat het voor hem een beetje uit de lucht komt gevallen/
En ergens denk ik ook wel dat hij zich op termijn zorgen gaat maken om de 'plannen' van Olivia.
Zij is recht door zee, te recht eigenlijk om altijd met anderen rekening te houden.
Dat is een deel van haar karakter, haar enthousiasme - maar dit zou later wel eens voor problemen kunnen zorgen.
En eerlijk: ik had nooit gedacht dit nog ooit te zeggen, maar ik vind het personage 'Lowie' enorm geëvolueerd.
I like him.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Nee, denk ook niet dat Lowie nog wakker ligt van Jana. Maar hij heeft wel een punt dat er de vonken er nu ook niet bepaald afvliegen tussen Jana en Toon.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Louis beseft het niet echt maar hij zou liever Jana single houden ....en Olivia, die is ongerust zolang Jana single is .
0 x
-
ikke
- x 435
Dit is volgens mij de nagel op de kop. En ik heb het op beide conclusies!nounake schreef:Louis beseft het niet echt maar hij zou liever Jana single houden ....en Olivia, die is ongerust zolang Jana single is .
0 x