Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)

Gesloten
Lazylady
x 435

Re: Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)

Bericht door Lazylady »

jessie V. schreef:Ze begrijpt nog steeds niet dat ze zo Lowie helemaal kwijt raakt. Ik kan me niet voorstellen, dat Jana serieus "overstapt"naar Toon. Ze was toch zo verliefd op Lowie? Waar moet dat nou op uit draaien? Raar meisje.
Maar nee, ze wil het gewoon zo "echt" mogelijk laten lijken allemaal. Ofwel kan ze niet alleen zijn zoals haar player.
Wat ik me nu wél afvraag: wist ze dat Lowie haar kon horen vanuit die kamer? Nee toch? :eh:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Neen dat had ze niet door denk ik. Maar Toon zijn goesting was blijkbaar toch groter dan zijn verstand.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Lazylady schreef:Wat ik me nu wél afvraag: wist ze dat Lowie haar kon horen vanuit die kamer? Nee toch? :eh:
Dat was zeker de bedoeling, verder kon ze moeilijk gaan vanwege het risico dat Toon ermee zou kappen.
Thuis in alle glorie zou ik zeggen.
0 x
Potentia Principatum
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Telkens onverwacht op Toon zijn werk binnenvallen en al die berichtjes om Toon op voor haar cruciale momenten
ergens te ontmoeten. Met andere woorden : heet dat geen stalken ?
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 692
x 532

Bericht door jessie V. »

De boodschap van Jana naar Lowie toe zal, wat dat gedoe met Toon betreft, toch onderhand wel duidelijk zijn. Waarom blijft ze maar achter Toon aanlopen? Om het beeld levendig te houden? Ze denkt nog steeds Lowie zo voor zich te winnen.
Ik vrees nog steeds dat het averechts werkt. En ik hoop ondertussen ook dat het averechts gaat werken.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Caligula schreef:Dat was zeker de bedoeling, verder kon ze moeilijk gaan vanwege het risico dat Toon ermee zou kappen.
Thuis in alle glorie zou ik zeggen.
Maar dan is het voor Lowie toch duidelijk dat het een spelletje is?
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

jessie V. schreef:Ze begrijpt nog steeds niet dat ze zo Lowie helemaal kwijt raakt. Ik kan me niet voorstellen, dat Jana serieus "overstapt"naar Toon. Ze was toch zo verliefd op Lowie? Waar moet dat nou op uit draaien? Raar meisje.
Ze was toch nog niet zo lang geleden echt verliefd op hem, maar hij was niet verliefd op haar... Misschien speelt ze dat spel om alsnog Toon echt voor zich te winnen???
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Lazylady schreef:Maar dan is het voor Lowie toch duidelijk dat het een spelletje is?
Wel,nee. Zolang het bij wat kusjes blijft kan Lowie vanalles denken. Maar stel dat Jana nog meer wil en dat Toon haar afwijst dan heeft Lowie het wel door natuurlijk. Persoonlijke opinie: ik vind dit een belachelijke verhaallijn, maar goed.
0 x
Potentia Principatum
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Het venster van Lowie's kamer passeren zich vastklampend aan Toon en dan maken dat de buren het 's nachts luid horen. Lijkt me fake tot en met.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

En tot dat Jana het zelf toegeeft, dat het allemaal fake is, zullen we het nooit met zekerheid weten.. feit is in ieder geval dat Toon daar ' s morgens vroeg de trap afsloop.. dus hij heeft in ieder geval bij Jana op de kamer de nacht doorgebracht/geslapen/ lawaai mee helpen maken/zich wellicht geamuseerd ( al is het maar met het iedereen op het verkeerde gedacht te brengen)/ en als ze samen aan het rollebollen geweest zijn, nu ja... dan is dan hun keuze, ze zijn beiden vrijgezel!
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ha,ha, fake of niet fake, that is the question! Als het fake was,is het hooguit een (niet?) volledige onenightstand geweest, en als het niet fake was dan is Jana (nog maar eens) in deep trouble, want Toon is echt niet voor haar.
0 x
Potentia Principatum
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 692
x 532

Bericht door jessie V. »

Het onderwerp van de liefde van Jana kan nogal eens bruut wisselen. Lowie werd aan de kant schoven voor Bram (dat kon ik nog begrijpen). Toen was het Toon, maar omdat Toon haar niet zag zitten werd het opeens weer Lowie. Nu gebruikt ze Toon weer om Lowie jaloers te maken maar ik vind wel dat ze wel erg vaak voor zijn neus staat (op zijn werk n.b.) om afspraakjes te maken. En als er toch niemand in de buurt is, waarom moet ze Toon dan alsmaar staan kussen? Vreemd meisje. :roll:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1664
x 2570

Bericht door satine »

Jana is toch al een hele tijd verliefd op Toon?
Hij heeft haar afgewezen, maar nu met hun 'spelletje' denkt ze misschien dat er toch meer van komt?
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 692
x 532

Bericht door jessie V. »

Maar officieel is ze toch verliefd op Lowie. We zien haar toch steeds ineen krimpen als Lowie Olivia aanhaalt? Ze kruipt toch steeds in bed met Lowie? Ik ben in de veronderstelling dat ze Lowie wil.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1664
x 2570

Bericht door satine »

Ik denk dat ze het zelf allemaal niet goed meer weet.
Maar ze heeft wel haar liefde verklaard aan Toon...
Dus ik weet het ook niet meer. ;)

Het feit dat zij zowat de enige 'vrijgezel' is in haar omgeving heeft daar misschien ook iets mee te maken?
0 x
Gesloten