Lowie Bomans (Mathias Vergels)
- Caligula
- Poster rang 5

Re: Lowie Bomans (Mathias Vergels)
Ja idd, ik van het ook wel grappig van Olijfje die daar grote tekens stond te doen van:nee,nee!
0 x
Potentia Principatum
-
kattebel-nl
- Nog geen rang
-
Lazylady
- x 435
-
Evaaa
- x 435
Nah, ik denk dat hij echt wel voor Olivia heeft gekozen.Lazylady schreef:Eikel en vooral omdat hij eigenlijk gewoon Jana wil.![]()
Maar ik kan wel begrijpen dat hij zo'n poging niet echt kan appreciëren. Ik zou net hetzelfde gedaan hebben, moest een meisje mijn lief zitten verleiden terwijl ze goed weet dat de man in kwestie al bezet is.
0 x
- Ikweetnix
- Poster rang 1

Vriendelijk was het natuurlijk niet. Maar die Dimi heeft goed wetende dat zij met Lowie is Olivia proberen te verleiden dus eigenlijk heeft hij het ook wat zelf gezocht natuurlijk.
0 x
"You can call me Root"
- Caligula
- Poster rang 5

Verleiden,verleiden...pff. Maar goed hij heeft gezegd dat hij Jana niet moet hebben,en ja als het niet Jana is,wie dan wel hé!
En eigelijk komt het Jana goed uit, en mss Olivia ook wel op termijn.
0 x
Potentia Principatum
-
lord F.
- Poster rang 5

Vond het wel vreemd dat Olivia vanavond toch nog probeerde om hem te koppelen aan Jana, terwijl ze al wist dat Jana er niks voor voelt.Caligula schreef:Verleiden,verleiden...pff. Maar goed hij heeft gezegd dat hij Jana niet moet hebben,en ja als het niet Jana is,wie dan wel hé!
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Lazylady
- x 435
Tuurlijk was het dom omdat Dimi wist dat Olivia iemand had, maar de manier waarop zeg... Kon het nu echt niet anders? 't Is ook maar een mens met gevoelens hoor.
En voor Olivia gekozen? Tja, ik weet het niet. Soms denk ik van wel, maar dan weer niet...
En voor Olivia gekozen? Tja, ik weet het niet. Soms denk ik van wel, maar dan weer niet...
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Lowie gaat bij Jana terechtkomen,vroeg of laat, Olijfje dat weet ik niet.
0 x
Potentia Principatum
- Kwast
- Poster rang 5

Helemaal mee eens.Caligula schreef:Lowie gaat bij Jana terechtkomen,vroeg of laat, Olijfje dat weet ik niet.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- satine
- Poster rang 5

- x 1664
- x 2569
Dan is ze pas 100% zeker dat Lowie van haar alleen is, misschien?lord F. schreef: Vond het wel vreemd dat Olivia vanavond toch nog probeerde om hem te koppelen aan Jana, terwijl ze al wist dat Jana er niks voor voelt.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Uit het topic van Jana:
Dan moest Lowie maar eens tonen dat hij een man was en om te beginnen al niets met een ander meisje beginnen als hij toch zo verliefd op Jana was/is. Vind dit ook nog altijd heel erg voor Olivia, en zij heeft het verder al zo moeilijk.Kiki_Dee schreef:Dat denk ik ook en Lowie zal groen zien van jaloezie.Crackers schreef:Ik denk dat Jana en Toon binnenkort een koppel gaan vormen.
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Louis wou Jana al zo lang. Ze was een zeurkarakter en achterdochtig, liet hem voor Bram en het waren altijd problemen.
Hij wil het vrolijker en ontmoette Olivia. Einde Jana. Als die twee niet zoals nu elkaar voor de voeten blijven lopen kon dat lukken. Nu houden ze zich alle 3 groot en weten wel beter. Daarom wil Olivia Jana zo rap mogelijk koppelen.
Hij wil het vrolijker en ontmoette Olivia. Einde Jana. Als die twee niet zoals nu elkaar voor de voeten blijven lopen kon dat lukken. Nu houden ze zich alle 3 groot en weten wel beter. Daarom wil Olivia Jana zo rap mogelijk koppelen.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
r. Daarom wil Olivia Jana zo rap mogelijk koppelen.[/quote]
Dat denk ik ook ; een meisje/vrouw voelt zoiets aan en de blijk van Louis als er over een mogelijke candidaat voor Jana opduikt .
Dat denk ik ook ; een meisje/vrouw voelt zoiets aan en de blijk van Louis als er over een mogelijke candidaat voor Jana opduikt .
0 x
-
Lazylady
- x 435
Maar moet Olivia daar dan maar de dupe van zijn?ranske schreef:Louis wou Jana al zo lang. Ze was een zeurkarakter en achterdochtig, liet hem voor Bram en het waren altijd problemen.
0 x