Pagina 9 van 9

Wie is de belager van de vrouwen in thuis ?

Geplaatst: za 27 jun 2026, 10:21
door catherine
Ik dacht even aan Rami, die had wel een rare geest.. Maar hij is opgepakt voor de moord op Katrien, dus kan niet.

Wie is de belager van de vrouwen in thuis ?

Geplaatst: za 27 jun 2026, 11:58
door taaigetje
ik denk dat ik het hele seizoen eens rustig terug ga bekijken.
Wat we te zien kregen bij de belager van Christine kwam me toch weer lichtelijk vrouwelijk voor hier en daar. Even dacht ik aan 2 verschillende daders, en dat Brik wel eens anders kon zijn dan men sugereerde, dan heb ik me op het verkeerde been laten zetten door dat potje en dacht zeker te zijn dat hij het toch was. Maar nu keer ik weer terug naar misschien toch 2 personen. Bij Femke en Christine heb ik de indruk dat de dader niet uit is op verkrachten, de aanrakingen op het einde lijken me niet vijandig, eerder een beetje liefkozend.

het strafste idee dat in mijn hoofd speelt...Selin, 1ste slachtoffer. ze had eerst wel een boontje voor Cody, later veranderde dat. Misschien denkt ze dat hij haar verkrachtte, en speelt copycat om hem aan de galg te krijgen.

Wie is de belager van de vrouwen in thuis ?

Geplaatst: za 27 jun 2026, 13:01
door martha
taaigetje schreef: za 27 jun 2026, 11:58Selin,
Awel, daar heb ik zojuist tijdens het wandelen met de hond (dank je wel voor de regenbui, alles is terug fris) ook aan gedacht. Ze keek wel heel raar de laatste dagen en qua lichaamsbouw kan het kloppen (dus geen Anna). Ook Frank en Tom worden om dezelfde reden uitgesloten. Selin stond er m.i. ook erbij toen Christine als een furie tegen Cody aan het tieren was in het ziekenhuis. En ze zal ook wel geweten hebben dat Femke iets met Cody had en was het Anna of Judith die tegen Selin zegde dat Femke een scene heeft gemaakt in het ziekenhuis :denk:

Ik schrok wel toen er terwijl Brik en Cody gearresteerd werden Christine aangevallen werd in haar huis :shock: Dus de theorie van Dieter eerder deze week dat ze met een copycat te maken hadden (wat superneus Thilly negeerde natuurlijk) zou wel eens kunnen kloppen. Enfin, twee maanden laten pruttelen en hopelijk geraken we er tegen nieuwjaar wel uit :lol:

Wie is de belager van de vrouwen in thuis ?

Geplaatst: za 27 jun 2026, 13:21
door satine
Maar wie zegt dat Christine niet verkracht is? Selin, Judith en de overleden dame waren ook netjes terug aangekleed.
Bij Karin en Femke kreeg de dader geen kans, bij Christine weten we het niet. Dat is niet getoond en dat hoeft voor mij ook helemaal niet, maar om dat zeker te weten zullen we moeten wachten tot september.

Maar: op FB circuleert momenteel een filmpje, waarin verpleger Dennis als de dader genoemd wordt
Ik heb zelf geen Tiktok-acount, maar kan het wel zien, hopelijk jullie ook

https://www.tiktok.com/@kampernoelen/vi ... 7YgxJVKcK0

ik ben benieuwd!

Wie is de belager van de vrouwen in thuis ?

Geplaatst: za 27 jun 2026, 14:11
door taaigetje
Net daarom dat ik aan 2 verschillende personen denk. Bij Christine zijn we inderdaad nog niet echt zeker, maar Femke is niet verkracht. en toen Anna binnenkwam lag Femke al netjes omgedraaid en was de dader het DNA aan het aanbrengen. Ik zou het raar vinden als een verkrachter eerst de scene mooi in orde brengt en dan pas gaat verkrachten.
En bij de eerste 3 was geen DNA gevonden dacht ik.

Wie is de belager van de vrouwen in thuis ?

Geplaatst: za 27 jun 2026, 14:14
door catherine
satine schreef: za 27 jun 2026, 13:21 Maar: op FB circuleert momenteel een filmpje, waarin verpleger Dennis als de dader genoemd wordt
Ha, is mogelijk.. een alternatief voor Brik en iemand low profile maar evengoed aanwezig en met dezelfde info. Iemand die er altijd was maar waar we helemaal niet aan denken..

En altijd die witte handschoenen uit dat ziekenhuis. Als je die koopt zijn er allerlei kleuren. Het moet bijna iemand uit dat ziekenhuis zijn, en Dennis kon Christine gevolgd hebben toen ze naar huis ging (of haar adres geweten hebben).

Wie is de belager van de vrouwen in thuis ?

Geplaatst: za 27 jun 2026, 15:11
door heidiw
satine schreef: za 27 jun 2026, 13:21 verpleger Dennis als de dader genoemd wordt
Maar potverdikke ja, goed gezien Satine! Die is er inderdaad iedere keer rond en bij als zowel Cody en/of Brik het met iemand aan de stok krijgen!

Wie is de belager van de vrouwen in thuis ?

Geplaatst: za 27 jun 2026, 17:25
door satine
taaigetje schreef: za 27 jun 2026, 14:11 en toen Anna binnenkwam lag Femke al netjes omgedraaid en was de dader het DNA aan het aanbrengen
De dader had Femke inderdaad al omgedraaid en wou 'er aan beginnen', maar toen hoorde hij Anna en heeft toen het DNA uitgestrooid, voor hij weg ging.
Iemand uitkleden die op de buik ligt, lijkt mij moeilijk, vandaar dat Femke al op haar rug lag.
taaigetje schreef: za 27 jun 2026, 14:11 En bij de eerste 3 was geen DNA gevonden dacht ik.
Dat klopt, maar misschien wou de dader dat het wat vooruit ging, omdat Cody niet meteen verdacht werd en hij die absoluut en duidelijk wou framen?