Kurt Van Damme (Dries Vanhegen)
-
- Nog geen rang
Re: Kurt Van Damme (Dries Vanhegen)
Ik denk dat de relatie tussen Kurt en Mayra toch gewoon zakelijk gaat blijven.
0 x
-
- x 435
Konden ze Dries nu echt niet vragen om op voorhand de tekst van dat liedje een beetje te leren.
Kurt zing nochtans niet slecht. En zijn smaak van muziek valt ook goed mee. Hij had een heel mooi nummer gekozen om te zingen. 

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
-
- Poster rang 1
- x 7
- x 6
En waren de kinderen eigenlijk niet bij Kurt deze week? Hij kan natuurlijk een babysit hebben gezocht, maar Jana was het alvast niet.
0 x
Sanne
-
- x 435
Hij heeft Mayra gisteren een goede hint gegeven. Het ligt er weer vingerdik op...
0 x
-
- Poster rang 1
Hadden ze daar gisteren nu met Kurt afgesproken om iets te eten/drinken? Die kwam daar precies toevallig binnen in de Frens.
0 x
-
- Poster rang 1
- x 7
- x 6
Kurt kwam inderdaad toevallig in de Frens, dat was niet afgesproken.
0 x
Sanne
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Allez Kurt, verwacht je er maar aan dat terwij je de aperitiefhapjes in je mond steekt de twee gastvrouwen om je z**d zullen vragen. 

0 x
-
- x 435
Hopelijk doen ze het wat subtieler dan jij hier je veronderstelling meedeeltmartha schreef:Allez Kurt, verwacht je er maar aan dat terwij je de aperitiefhapjes in je mond steekt de twee gastvrouwen om je z**d zullen vragen.

0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Bij Tom vielen die twee toch meteen met de deur in huisikke schreef:Hopelijk doen ze het wat subtieler dan jij hier je veronderstelling meedeeltmartha schreef:Allez Kurt, verwacht je er maar aan dat terwij je de aperitiefhapjes in je mond steekt de twee gastvrouwen om je z**d zullen vragen.
0 x
- Sans
- Poster rang 1
Njaa ik vond het wel grappig in de Frens.. ineens al die vragen.. en dan die uitnodiging voor een etentje.
Ben wel benieuwd hoe ze het hem zullen voorleggen..
Ben wel benieuwd hoe ze het hem zullen voorleggen..

0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Vooral benieuwd hoe hij zal reageren.
Enerzijds zal hij gecharmeerd zijn dat ze aan hem denken, anderzijds is het toch niet niks wat ze vragen.
Enerzijds zal hij gecharmeerd zijn dat ze aan hem denken, anderzijds is het toch niet niks wat ze vragen.
0 x
-
- Poster rang 4
Hij kan charmant overkomen bij de dames maar hun vraag is andere koek. Van op hun rose wolk schijnen de dames de draagwijdte van zo een beslissing voor Kurt niet te beseffen. Bij Tom zijn reactie bleek dat toch al.
Die gaan straks een tweede keer met hun voeten op de grond komen. Mayra wens ik alle geluk met een baby maar zoals ik al eerder zegde noch van Tom, noch van Kurt.
Die gaan straks een tweede keer met hun voeten op de grond komen. Mayra wens ik alle geluk met een baby maar zoals ik al eerder zegde noch van Tom, noch van Kurt.
0 x
- Sans
- Poster rang 1
Ik denk dat Kurt wel gaat instemmen, maar ik vermoed dat er daarna problemen gaan komen.. en dat ze hun kinderwens tijdelijk opbergen.. ofwel gaan adopteren.
Trouwens Kurt in zijn uniform..
Trouwens Kurt in zijn uniform..

0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Ik vraag me wel af waarom mayra in zo'n galajurk moest ? Ze wil hem toch niet verleiden dacht ik ?
0 x