Begingeneriek

Gesloten
Lazylady
x 435

Re: Begingeneriek

Bericht door Lazylady »

Ik zal eerlijk zijn: in het begin vond ik de generiek echt verfrissend en het nummer zelfs goed meevallen, maar ondertussen zet ik de klank alweer af omdat ik toch weer zo'n zeurnummer vind.

Ik vind het ook erg "rare" kleuren en de personages zo geforceerd gefilmd. Die blik op oneindig bv. Bij sommigen vind ik het zelfs griezelig.
In de vorige generiek werden er gewoon random momenten van de personages getoond, "naturel". Dat vond ik toch een pak beter.

De outro vind ik wel beter dan de vorige.
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Lazylady schreef:Ik zal eerlijk zijn: in het begin vond ik de generiek echt verfrissend en het nummer zelfs goed meevallen, maar ondertussen zet ik de klank alweer af omdat ik toch weer zo'n zeurnummer vind.

Ik vind het ook erg "rare" kleuren en de personages zo geforceerd gefilmd. Die blik op oneindig bv. Bij sommigen vind ik het zelfs griezelig.
In de vorige generiek werden er gewoon random momenten van de personages getoond, "naturel". Dat vond ik toch een pak beter.

De outro vind ik wel beter dan de vorige.
Ik ben wel fan van het nummer, als ze dit ook 7 jaar gaan gebruiken zou ik het niet zo erg vinden, het vorige nummer was ik na 3 weken al beu, bij dit zal het wel wat langer duren. Ook de manier waarop de personages in beeld komen vind ik goed, maar ik begrijp wat je bedoelt met geforceerd, ik vind dat dit maar bij één iemand het geval is en dat is Jana, die blik... past totaal niet bij het personage.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Jana,die is in de generiek verdorie 20 jaar ouder geworden! :lol: :lol: :lol:
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Welja, het voelt voor mij ook geforceerd aan, die gemaakte handelingen in slow motion.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Gesloten