Ellen Blomaert (Gerdy Swennen)
-
- x 435
Re: Ellen Blomaert (Gerdy Swennen)
Ik had nu toch ook wel verwacht dat ze meteen de waarheid zou spreken. 

0 x
-
- Poster rang 4
Met die uitleg over ' opgebeld door Bram ' dat ze direkt naar Jana moest gaan werd voor deze duidelijk dat zij ook haar aandeel heeft in Bram zijn vertrek door haar achterbakse tussenkomst. Jana heeft dat nu door en laat het haar voelen.
0 x
- zanacht
- Poster rang 2
Waarom moest ze nu tegen Bram zeggen dat hij haar moet loslaten? Ze had hem beter overtuigt dat het beter was om hier bij haar te blijven zodat ze kan studeren maar de waarheid aan haar dochter dat is blijkbaar ook te moeilijk.
0 x
-
- Poster rang 4
Als ze het goed meende met Bram en Jana's studies had ze hem gevraagd niet te vertrekken. Opgelost.
Haar opzet was niet Jana's studies in de 1e plaats, ze kwam opdat hij hun relatie zou verbreken.
Dit gezegd zijnde stond het Bram vrij om niet naar Ellen te luisteren, maar hij is nog jong.
Haar opzet was niet Jana's studies in de 1e plaats, ze kwam opdat hij hun relatie zou verbreken.
Dit gezegd zijnde stond het Bram vrij om niet naar Ellen te luisteren, maar hij is nog jong.
0 x
-
- x 435
Dat ze er nu maar is voor Jana, of zal ze weer naar Simonne moeten?!
0 x
- Ikweetnix
- Poster rang 1
Dat geloof ik nu eigenlijk toch niet. Heeft toch nooit echt een probleem gehad met Bram en Jana. Heeft hem indertijd zelf wat raad gegeven toen hij wat problemen had met Jana.ranske schreef:Haar opzet was niet Jana's studies in de 1e plaats, ze kwam opdat hij hun relatie zou verbreken.
Denk eerlijk gewoon dat ze niet wou dat haar dochter haar studies die ze graag wilde doen opgeeft om naar Frankrijk te gaan zonder eigenlijk ook maar enig idee te hebben van wat ze daar gaat doen ( en daarin heeft Ellen imo gelijk. Al heeft ze het niet heel juist en eerlijk aangepakt).
0 x
"You can call me Root"
-
- Nog geen rang
Oke uiteindelijk is het Bram zijn beslissing om naar Frankrijk te vertrekken, maar ik vind dat Ellen nu niet moet liege tegen Jana dat het Bram zijn eigen beslissing is.
0 x
- smurfin
- Poster rang 2
Ik vind de manier waarop ook heel laag, maar haar bedoelingen waren wel goed, vond ik. Ze heeft het deze keer goed voor met haar dochter.
0 x
-
- x 435
Heb ik dat goed gehoord?! "Gij komt nu op de eerste plaats!"
Hopelijk niet enkel tijdens deze periode!

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Het wordt anders wel eens tijd hé, mama Ellen!Lazylady schreef:Heb ik dat goed gehoord?! "Gij komt nu op de eerste plaats!"![]()
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Die vrouw heeft iedere keer als ze in beeld komt dezelfde tekst. Ik ben benieuwd wanneer ze weer vertrekt.
0 x
- zanacht
- Poster rang 2
- smurfin
- Poster rang 2
Nee, wss niet. Dat woordje 'nu' is er inderdaad te veel aan. Begin dan niet aan kinderen, hè... 

0 x
-
- x 435
Amai, dat "op de eerste plaats komen" (Jana) heeft toch niet lang geduurd, want madame is weer vertrokken en Jana is toch terug naar Simonne, opnieuw zonder schaamte natuurlijk (en Simonne zelf vindt het blijkbaar ook doodnormaal)!
Echt, dat mens begint mij elke keer meer op mijn zenuwen te werken als het hierop aakomt!!!
Echt, dat mens begint mij elke keer meer op mijn zenuwen te werken als het hierop aakomt!!!

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Stoort me niet, hoe vlugger dat mens vertrekt, hoe liever.
0 x
Potentia Principatum