Tom moet al heel wanhopig zijn om met zo'n "UFO" van de grond te willen gaanGanja schreef:De combinatie Tom en Lynn![]()
![]()
![]()
Maar allee zo is Tom nog is van grond geweest
Het enige wat ik kon bedenken is dat ze een (nieuwe) leugen wou vertellen.johan1969 schreef:Ik begreep niet goed wat ze bedoelde toen ze tegen Bram zei 't is niet wat je denkt'...
Als ze uit Toms huis kwam op dat vroege uur, is ze er toch blijven slapen.
Of hadden ze enkel monopoly gespeeld of gesproken over een stageplaats ?
Zou mij niet verbazen!Kwast schreef:Misschien dat den bompa haar een warm plaatsje heeft aangeboden op de bank en is er van de nodige "worstelingen" niets gekomen al lijkt mij dat vrij ondenkbaar.
Lynn is van de eerste leugen niet gekrompen. Ik veronderstel dat ze dus glashard tegen Bram stond te liegen. Begrijp alleen niet waarom ze dan Bram terug wil. Viel haar avontuurtje met Tom soms zo tegen of kan ze er niet tegen dat ZIJ degene is die opzij wordt geschoven ipv andersom?
Of haar plan was om naast Bram nu en dan eens met anderen naar bed te gaan, wat nu een beetje in duigen valt.Kwast schreef:Misschien dat den bompa haar een warm plaatsje heeft aangeboden op de bank en is er van de nodige "worstelingen" niets gekomen al lijkt mij dat vrij ondenkbaar.
Lynn is van de eerste leugen niet gekrompen. Ik veronderstel dat ze dus glashard tegen Bram stond te liegen. Begrijp alleen niet waarom ze dan Bram terug wil. Viel haar avontuurtje met Tom soms zo tegen of kan ze er niet tegen dat ZIJ degene is die opzij wordt geschoven ipv andersom?