Lynn Courtois (Abigail Abraham)

Gesloten
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Re: Lynn Courtois (Abigail Abraham)

Bericht door Ganja »

De combinatie Tom en Lynn :lol: :lol: :lol: :lol: Maar allee zo is Tom nog is van grond geweest :lol:
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

Ganja schreef:De combinatie Tom en Lynn :lol: :lol: :lol: :lol: Maar allee zo is Tom nog is van grond geweest :lol:
Tom moet al heel wanhopig zijn om met zo'n "UFO" van de grond te willen gaan :mrgreen:
hij kent Lynn helemaal niet maar dat is blijkbaar ook geen probleem :crazy:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Lynn kende Tom toch ook niet? :razz:
En ze lag daar zo mooi op dat presenteerblaadje... :mrgreen:

Maar wat Sasha zegt, is inderdaad jammer genoeg vaak waar: een man die zoiets doet wordt beschouwd als 'een echte vent' - een meisje/vrouw daarentegen, die krijgt meteen een heel ander etiket opgeplakt.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Dat Lynn met Tom aanpapt dat verwondert mij niet. Bram is haar pleziertje, deels om haar ouders te jennen, deels omdat het soms "chique" in die kringen is om aan te pappen met de arbeidersklasse. Doch als puntje bij paaltje komt zal Lynn toch kiezen voor haar eigen klasse. Ze heeft al een poging gedaan bij Tibo (verpleger op de spoed), nu Tom en wie binnenkort ? Peter ? Ik moet een beetje denken aan de "rosse sprinkhaan"
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik begreep niet goed wat ze bedoelde toen ze tegen Bram zei 't is niet wat je denkt'...

Als ze uit Toms huis kwam op dat vroege uur, is ze er toch blijven slapen.

Of hadden ze enkel monopoly gespeeld of gesproken over een stageplaats ? :lol:
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

johan1969 schreef:Ik begreep niet goed wat ze bedoelde toen ze tegen Bram zei 't is niet wat je denkt'...
Als ze uit Toms huis kwam op dat vroege uur, is ze er toch blijven slapen.
Of hadden ze enkel monopoly gespeeld of gesproken over een stageplaats ? :lol:
Het enige wat ik kon bedenken is dat ze een (nieuwe) leugen wou vertellen.

Maar 't is niet omdat we haar aan de voordeur zagen staan dat ze is blijven slapen, hé? :whistle: Misschien bracht ze net koffiekoeken naar Tom, hé, om haar te bedanken voor zijn gezelschap op het feest?! :lol:
0 x
eddy en nancy
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Bericht door eddy en nancy »

Blijkbaar moet ze de nieuwe Thuis-bitch worden en ze doet dat goed. Wat me ook opviel : ze kan echt lopen op hoge hakken ! :lol:

Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.

Viva Hércules !

http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Misschien dat den bompa haar een warm plaatsje heeft aangeboden op de bank en is er van de nodige "worstelingen" niets gekomen al lijkt mij dat vrij ondenkbaar.

Lynn is van de eerste leugen niet gekrompen. Ik veronderstel dat ze dus glashard tegen Bram stond te liegen. Begrijp alleen niet waarom ze dan Bram terug wil. Viel haar avontuurtje met Tom soms zo tegen of kan ze er niet tegen dat ZIJ degene is die opzij wordt geschoven ipv andersom?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Kwast schreef:Misschien dat den bompa haar een warm plaatsje heeft aangeboden op de bank en is er van de nodige "worstelingen" niets gekomen al lijkt mij dat vrij ondenkbaar.

Lynn is van de eerste leugen niet gekrompen. Ik veronderstel dat ze dus glashard tegen Bram stond te liegen. Begrijp alleen niet waarom ze dan Bram terug wil. Viel haar avontuurtje met Tom soms zo tegen of kan ze er niet tegen dat ZIJ degene is die opzij wordt geschoven ipv andersom?
Zou mij niet verbazen!
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Kwast schreef:Misschien dat den bompa haar een warm plaatsje heeft aangeboden op de bank en is er van de nodige "worstelingen" niets gekomen al lijkt mij dat vrij ondenkbaar.

Of haar plan was om naast Bram nu en dan eens met anderen naar bed te gaan, wat nu een beetje in duigen valt. :)

Voor Tom verandert er ook niet veel >> Lynn was voor hem gewoon een one-night-stand.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Volgens mij weet Lynn gewoon niet wat ze wil...
Bram om feest te vieren en haar ouders dwars te zitten, Tom omdat hij geld/status heeft, Tibo om eens te kijken hoe ver haar charmes reiken.
Maar Bram is wel de enige die echt om haar geeft, dat zal ze zelf ook wel beseffen, dus misschien dat ze het daarom erg vindt om hem kwijt te raken? :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Hopelijk krijg je gelijk Lord F anders zijn de rapen gaar ;-) :boo: voor de scenarioschrijvers.

Lynn komt mij over al iemand die graag overal haar voordeel uit wil halen. Ik betwijfel of ze wel eens iets aan haar studie doet. Heb haar nog nooit met een studieboek gezien. Jammer dat ze niet meteen terug ging naar Sanitechniek toen Bram haar belde had ze het spektakel nog kunnen zien tussen Bram en de advocaat van tegenover. :lol:
0 x

Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

studeren is blijkbaar niet haar grote prioriteit, dat hadden we al lang door :lol:

zou ze een studie maken over het verband tussen de "prestaties in bed" en het "studieniveau" ?? :crazy:
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

t Zou mij niks verwonderen. Vaag kind vind ik het. Vind overigens haar manier van spreken niet echt passen bij een advocate. Niet omdat ik het dialect te min vind, zeker niet maar in dit soort beroepen is een dialect een schaars iets. Geldt ook voor de streek waar ik vandaan kom. Er zijn hier weinig ballen die een dialect hanteren tijdens het uitoefenen van het vak.
0 x

lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Was het nu eigenlijk de laatste keer dat we haar gezien hebben in Thuis?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Gesloten