Tibo komt van de 2 misschien het geloofwaardigst over als "homo" maar echt favoriet koppel zijn ze nog niet voor mij. Zal er ook beetje van afhangen of ze nog wat spannende verhaallijnen krijgen natuurlijk want tot nu toe was het nogal flets, vond ik.Wallanderjunior schreef:
Tibo komt goed op dreef
Tibo Timmermans (Maxime De Winne)
- Luc
- Poster rang 4
Re: Tibo Timmermans (Maxime De Winne)
0 x
- willem criel
- Nog geen rang
Ik ben van mening dat het niet voor elk personage nodig is om grote en vreselijk spannende verhaallijnen uit te denken. Dan worden het namelijk allemaal verkrachtende moordenaars of anorexia-patienten met een drugsprobleem. Dat is nu net zo mooi. De flat van Franky wordt méér en méér een feel good story en die lucht heb je wel nodig als je voortdurend de ellende van de andere personages moet beschouwen. Less is more. Of toch mooi om het allemaal een beetje in evenwicht te houden.Luc schreef:Zal er ook beetje van afhangen of ze nog wat spannende verhaallijnen krijgen natuurlijk want tot nu toe was het nogal flets, vond ik.
0 x
La vie est dûre sans confiture!
-
- x 435
Overdrijf je niet een beetje?willem criel schreef:Ik ben van mening dat het niet voor elk personage nodig is om grote en vreselijk spannende verhaallijnen uit te denken. Dan worden het namelijk allemaal verkrachtende moordenaars of anorexia-patienten met een drugsprobleem. Dat is nu net zo mooi. De flat van Franky wordt méér en méér een feel good story en die lucht heb je wel nodig als je voortdurend de ellende van de andere personages moet beschouwen. Less is more. Of toch mooi om het allemaal een beetje in evenwicht te houden.Luc schreef:Zal er ook beetje van afhangen of ze nog wat spannende verhaallijnen krijgen natuurlijk want tot nu toe was het nogal flets, vond ik.

0 x
- willem criel
- Nog geen rang
Neen, ik overdrijf niet neen. Waarom denk je dat ik overdrijf. Bijna alle personages in thuis zijn verwikkeld in serieuze intriges van verkrachting, moord etc ...Rieka schreef:Overdrijf je niet een beetje?
0 x
-
- x 435
OKEE, dan overdrijven de scenaristen, er moet volgens mij geen moord en verkrachting aan moet te pas komen om wat meer leven in de brouwerij te krijgen!willem criel schreef:Neen, ik overdrijf niet neen. Waarom denk je dat ik overdrijf. Bijna alle personages in thuis zijn verwikkeld in serieuze intriges van verkrachting, moord etc ...Rieka schreef:Overdrijf je niet een beetje?
0 x
- willem criel
- Nog geen rang
lol hahaha, pure comedy hoe Tibo vanavond de Frank te pakken had als reactie op het woord "jeanette". Saai kan je hem niet noemen ... LOL
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Dat hele tetanusprikgedoe was ook niet al te serieus. Tibo was duidelijk Frank zijn gesnoef beu.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Moet wel zeggen dat ik de scènes tussen Frank en Tibo (hun gezamelijke interesse in motoren bijvoorbeeld) én Franky op dit moment heel leuk vind om te kijken. Blij om te zien dat het ge-mok van Frank blijkbaar echt van de baan is nu. 

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- willem criel
- Nog geen rang
Het klikt goed tussen Tibo en Frank idd als hij al zijn broek laat afsteken ... LOL
0 x
-
- x 435
dat noemen ze dan "vertrouwen"willem criel schreef:Het klikt goed tussen Tibo en Frank idd als hij al zijn broek laat afsteken ... LOL

plezant dat Tibo, Franky en Frank goed overeenkomen

0 x
- willem criel
- Nog geen rang
leuke begin-generiek trouwens van Tibo. El sympathico!
0 x
- eddy en nancy
- Poster rang 3
- Contacteer:
Tibo is 100 % homo, dat is nu wel duidelijk - als je iemand als Lynn kan afwijzen
Eddy

Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
- willem criel
- Nog geen rang
Zeg niet te snel dat iemand 100% homo is. In THUIS weet je trouwens nooit ... 

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Hij heeft Lynn ook niet afgewezen omwille van zijn geaardheid, maar omdat hij een relatie heeft met Franky.
Dat vond ik toch wel heel mooi.
Dat vond ik toch wel heel mooi.
0 x
-
- x 435