Jenny Verbeeck (Janine Bischops)

Gesloten
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Jenny Verbeeck (Janine Bischops)

Bericht door Christel »

Jenny was sowieso goed bezig, want ik denk wel dat ze Marianne haar ogen geopend heeft wat betreft de affaire met David. :thumbup:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik ben benieuwd wat er gebeurt als Jenny achter het gedoe van Rosa en Peggy komt.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

jessie V. schreef:Ik ben benieuwd wat er gebeurt als Jenny achter het gedoe van Rosa en Peggy komt.
Weet Jenny nog niet van die chantage dan?
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik denk het niet. IK heb niks gezien of gehoord dat erop wees dat zij er wel iets van wist.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

klopt, de laatste tijd worden sommige dingen bewust achter gehouden voor de kijker blijkbaar, sommige overgangen zijn dan ook erg onduidelijk vind ik. Ik weet ook niet wat de bedoeling van de scenarioschrijvers hiervan is.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Jenny weet het nu wel van Marianne, blijkbaar. Wat ik wil vreemd vind is dat ze het dan niet weet van die gecrashte schijf...
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Jenny vond het blijkbaar allemaal niet zo erg. Ik had toch een andere reactie verwacht. Dat die beelden er niet meer zijn, weet ze nog niet denk ik. Dat chantageverhaal hoort ze van Marianne en die weet niets van die beelden. Dat die weg zijn, bedoel ik.
0 x
Tomboy
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Tomboy »

Ik vond jenny's reactie volkomen begrijpelijk en terecht, waarom zou ze voor Marianne haar eigen familie op het matje moeten roepen terwijl Marianne te allen tijde haar eigen familie op de eerste plaats stelt? Marianne ging ook niet in op Jenny's verzoek om met Ann te praten en in een verder verleden heeft Marianne zich ten aanzien van Jenny zelf, Jenny's dochter Bianca en hun gezamenlijke kleinzoon Robin als koud, onbetrouwbaar en egoistisch laten zien.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Eigenlijk vond ik het gesprek tussen Jenny en Marianne mooi en redelijk. Dat ze het hele gedoe rond Sandrine, Ann, Peggy en Rosa hun vriendschap niet laten vergallen is heel verstandig, en ik ben eerlijk gezegd blij dat het geruzie daarrond tussen die 2 echt helemaal van de baan lijkt inmiddels :thumbup:

En wat zou Jenny moeten doen? Ze zei al dat ze het niet eens is met Peggy, maar dat ze er verder niet veel aan kan veranderen. En dat is natuurlijk ook zo... Net zo goed als dat Marianne Ann niet omgepraat krijgt. En wat die beelden betreft; dat is Jenny's schuld niet, daar is Marianne toch echt zelf verantwoordelijk voor en daar valt nu toch niks meer aan te veranderen. :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Het is moeilijk kiezen tussen je familie en je beste vriendin, maar ik vind dat Jenny er toch op z'n minst iets over had kunnen zeggen tegen Peggy. Peggy en Rosa hebben een lelijke streek uitgehaald tegenover Marianne. Bovendien is het achterlijk, want wat heeft Marianne te maken met dat cocainegedoe? En haar dan zo dwingen An over te halen om het bezoekrecht te herstellen, terwijl An net zo'n stijfkop is als haar moeder. An is hier de "boosdoener", niet haar moeder.
Bovendien, wat Jenny betreft, je kunt niet alles laten passeren voor de lieve vrede. Ze hebben om minder ruzie gemaakt.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

:dance: Jenny is blijkbaar gaan shoppen en deze keer heeft zij een winkel gevonden die haar tenminste vrouwelijker doen overkomen. Dit lange gilet die ze gisteren aanhad stond haar goed :thumbup:

En het is ook altijd Jenny die Rosa moet troosten of de brokken lijmen die haar zuster maakt maar als Jenny het moeilijk heeft dan is Rosa meestal met heel andere dingen bezig :silent:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

martha schreef::dance: Jenny is blijkbaar gaan shoppen en deze keer heeft zij een winkel gevonden die haar tenminste vrouwelijker doen overkomen. Dit lange gilet die ze gisteren aanhad stond haar goed :thumbup:

En het is ook altijd Jenny die Rosa moet troosten of de brokken lijmen die haar zuster maakt maar als Jenny het moeilijk heeft dan is Rosa meestal met heel andere dingen bezig :silent:
Er gebeurt anders niet veel meer met Jenny tegenwoordig, maar je zult vast gelijk hebben.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ze mocht gisteren toch eens meer dan 1 zin zeggen. Haar rol tegenwoordig lijkt wel 'bemiddelaar' te zijn. Zelf maakt ze niet veel meer mee. En we zien haar ook niet veel samen met Leo. Waar zouden die trouwens wonen ? Bij hun thuis hebben we nog nooit inkijk gehad.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

[quote="Lazylady"][quote="martha"]:dance: Jenny is blijkbaar gaan shoppen en deze keer heeft zij een winkel gevonden die haar tenminste vrouwelijker doen overkomen. Dit lange gilet die ze gisteren aanhad stond haar goed :thumbup:

Ze zou daar beter Rosa eens mee naartoe nemen want die loopt gewoonlijk rond in kledij die echt niet voor haar figuur of leeftijd passen .
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Groot gelijk Jenny, maar ja, natuurlijk kon mevrouw de baas er weer niet tegen. :problem:
0 x
Gesloten