Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Ganja schreef:Zou dat niet komen omdat ze VOOR ze wist dat hij haar half-broertje was ze een relatie hadden?
Want dat is toch wat ik in het begin begrepen heb dat ze eventjes een koppel zijn geweest.
Volgens mij zal ze dat wel direct geweten hebben zeker dat het haar halfbroer is?
Als ze op zoek was naar antwoorden over Mike lijkt het me toch sterk dat ze toevallig die Rafael tegen gekomen is, er een relatie mee begonnen is om daarna te ontdekken dat net hij ook een zoon van Mike is.
Ganja schreef:Zou dat niet komen omdat ze VOOR ze wist dat hij haar half-broertje was ze een relatie hadden?
Want dat is toch wat ik in het begin begrepen heb dat ze eventjes een koppel zijn geweest.
Volgens mij zal ze dat wel direct geweten hebben zeker dat het haar halfbroer is?
Als ze op zoek was naar antwoorden over Mike lijkt het me toch sterk dat ze toevallig die Rafael tegen gekomen is, er een relatie mee begonnen is om daarna te ontdekken dat net hij ook een zoon van Mike is.
Tja....dan is Femke geen slimmeke hee dat ze het dan wist en toch een relatie begon met Raf
Is dat gezegd, dat ze op zoek was naar antwoorden over Mike?
Het kan ook andersom geweest zijn: dat ze 'iets' begonnen is met Rafael en daarna pas tot de ontdekking gekomen is dat hij de zoon zou zijn van Mike?
Of dat Rafael gevoeld of gehoord heeft dat hij hier financieel wel iets uit kon halen en daarom gezegd heeft dat hij ook een kind van Mike is?
En dat zijn gevoelens tov van Femke hem nu parten spelen?
Want een relatie met je halfzus.....
Er is in ieder geval iets dat niet klopt, maar wat?
satine schreef:Is dat gezegd, dat ze op zoek was naar antwoorden over Mike?
Dat heeft ze toch verteld aan Peter.
satine schreef:Het kan ook andersom geweest zijn: dat ze 'iets' begonnen is met Rafael en daarna pas tot de ontdekking gekomen is dat hij de zoon zou zijn van Mike?
Maar dat zou wel heel toevallig zijn dat ze naar Spanje vertrekt en daar nu net haar halfbroer tegenkomt (wat ze dan nog wel niet weet) en er een relatie mee begint.
Het zal iets complexer moeten geweest zijn.
Misschien heeft ze dat aan Peter verteld om te verzwijgen dat ze iets met Rafael gehad heeft?
En ik heb nog steeds het gevoel dat Rafael helemaal geen zoon is van Mike, dat het hem om de helft van de erfenis te doen was, maar dat hij nu verstrikt zit in zijn eigen leugens/gevoelens.
We zullen waarschijnlijk wel nooit te weten komen hoe die twee elkaar ontmoet hebben in Spanje en wie die Rafael nou eigenlijk is. Ik geloof ook niet dat hij een halfbroer van Femke is, dat heeft hij haar wijs gemaakt. En om het geld en om in haar buurt te kunnen blijven. Dat vermoed ik.
Kan mij iemand zeggen waar ik het kleedje dat Femke deze week aanheeft kan vinden of het merk van het kleedje.
Het is zonder schouderbandjes en met een bruin-achtig bolletjes motief
Dank
Vinden jullie dit nu ook?
Dat Femke sinds ze terug met Peter is minder verliefderig doet tegen hem?
En eigenlijk geeft ze momenteel meer affectie aan dien snot Rafael dan aan Peter.
Terwijl als je pas terug met je ex bent je mijn gedacht wel wat verliefder mag doen niet?
Ganja schreef:Vinden jullie dit nu ook?
En eigenlijk geeft ze momenteel meer affectie aan dien snot Rafael dan aan Peter.
Terwijl als je pas terug met je ex bent je mijn gedacht wel wat verliefder mag doen niet?
is me toch nog niet opgevallen, integendeel.
moest ze "minder verliefd" zijn zou ze hem wellicht al eens goed afgesnauwd hebben.
De tijd van de eerste vlindertjes is inderdaad ondertussen al gepasseerd.
En ik vind het humeur van Peter niet bepaald uitnodigend om daar 'verliefderig' tegen te gaan doen.
Ganja schreef:Vinden jullie dit nu ook?
Verliefdheid is de eerste stap, daarna komt liefde, wjd?
het is toch vooral peter die niet verliefderig doet
femke juist wel
satine schreef:De tijd van de eerste vlindertjes is inderdaad ondertussen al gepasseerd.
En ik vind het humeur van Peter niet bepaald uitnodigend om daar 'verliefderig' tegen te gaan doen.
Dat lijkt mij toch ook.
Het feit dat Femke niet boos op hem wordt en diplomatisch reageert op zijn humeur, laat (vooral de laatste tijd) wel zien dat ze veel om hem geeft vind ik.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Femke weet hoe ze mensen moet bespelen. Pas op ik denk dat die Peter graag ziet en denkt dat ze alles onder controle heeft. Maar hoe ze reageert is vooral slim. En 't stond mij helemaal niet aan hoe Rafaël haar aanraakte toen in de loft. En Femke laat dat toe .. dat loopt helemaal niet goed af!
ja da is mij ook opgevallen
jammer eigelijk want ik vind da een heel mooi koppel
ma ik vind da diene Rafael allles verpest
k bedoel t is leuk da hij in thuis speelt maar hij heeft teveel invloed op de relatie tussen Femke en Peter
bye