Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)

Bericht door Christel »

Waldek weet niet dat Kasper zijn schuldeisers nog altijd niet afbetaald heeft hè? En dat zij Kasper niet zomaar verdenken van het achterbakse en criminele gedrag wat hij er sinds zijn terugkeer op nahoudt, dat kan ik me wel voorstellen... :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Christel schreef:Waldek weet niet dat Kasper zijn schuldeisers nog altijd niet afbetaald heeft hè? En dat zij Kasper niet zomaar verdenken van het achterbakse en criminele gedrag wat hij er sinds zijn terugkeer op nahoudt, dat kan ik me wel voorstellen... :)
Nee, zij niet, maar Waldek wel. ;) Hij heeft dan wel alles verteld tegen Rosa, maar hij weet toch nog steeds meer details.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Lazylady schreef:
Christel schreef:Waldek weet niet dat Kasper zijn schuldeisers nog altijd niet afbetaald heeft hè? En dat zij Kasper niet zomaar verdenken van het achterbakse en criminele gedrag wat hij er sinds zijn terugkeer op nahoudt, dat kan ik me wel voorstellen... :)
Nee, zij niet, maar Waldek wel. ;) Hij heeft dan wel alles verteld tegen Rosa, maar hij weet toch nog steeds meer details.
Hij weet wel meer details, maar hij denkt toch net als Rosa dat Kasper zijn schulden heeft afbetaald? Volgens mij zag Waldek dat als enige reden voor Kasper's gedrag, dus ook in zijn ogen is het nu opgelost volgens mij. Hij weet bijvoorbeeld ook niet dat Kasper al verschillende keren is gaan stelen. :)
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Waldeck is er volgens mij van overtuigd dat alles met Kasper nu goed is en de schulden afgelost.
0 x
Ilsemieke
Nog geen rang

Bericht door Ilsemieke »

Ik denk nu ook wel dat Waldek gelooft dat hij zijn schulden afbetaald heeft.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Wel kinderachtig dat hij de naam van Peggy er niet had bij gezet...
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Waldek is zichzelf niet meer. Hij is echt wel diep geraakt. Het zit hem heel hoog.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik kan het me voorstellen. Hij noemde een paar dingen op, waar toch over nagedacht kan worden.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Dat is waar...
Van de andere kant had Kasper daar ook niks te zoeken en was hij daar omdat hij geld van Peggy gestolen had. 2 Dingen die ook niet kunnen eigenlijk, maar die Waldek niet noemde. Uiteindelijk hebben zowel Kasper als Peggy dus stommiteiten uitgehaald. Hopelijk gaat Waldek dat mettertijd wel inzien...
0 x
fresia
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door fresia »

Daar vrees ik voor
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Ik denk dat Waldek het vooral moeilijk heeft met de reacties van Peggy na het coke-incident.
Als zij toen wat redelijker geweest was tov Kasper, zou hij niet aan vertrekken gedacht hebben, had hij ook dat geld niet gestolen...

Ik weet het, het zijn veel 'alsen', maar ik herinner mij die scène waar Peggy Kasper staat uit te schelden aan de toog van de Zus en Zo, was zij mijn dochter geweest, dan had ze op dat moment wel een klinkende oorveeg gekregen. Of twee. Zeker weten.
Dus ik kan wel begrijpen dat Waldek nu Peggy even niet ziet als 'de liefhebbende zus'.

En net als Femke wil Peggy 'het goedmaken' en 'de vergeving' veel te snel - door Waldek nu niet even wat rust te gunnen, maakt ze het alleen maar erger.
0 x
fresia
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door fresia »

voel al aankomen komen problemen van nu in relatie waldek-rosa
0 x
Mona'ke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mona'ke »

Ik krijg een déjà-vu gevoel zoals enkele jaren geleden.
Waldek en Peggy in oorlog. "Scheiding" Waldek en Rosa.

Laten we hopen dat iedereen zijn gezond verstand gebruikt (als alle gemoederen bedaard zijn).
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 578

Bericht door martha »

Lazylady schreef:Wel kinderachtig dat hij de naam van Peggy er niet had bij gezet...
Neen niet kinderachtig maar heel laag bij de grond :twisted: Jenny en Leo stonden wel vermeld op de doodsbrief.
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Dit konflikt is van begin af aan onlogisch. Kasper heeft heel veel fout gedaan, is uiteindelijk mede schuld aan het ongeluk van Simonne. Niet dat je hem DE schuld kunt geven, maar hij heeft er wel een rol in gespeeld. Dealen vanuit een taxibedrijf. Leo heeft hem ook wel erg snel vergeven. Vervolgens gaat ie geld jatten - tot 2 x toe! Peggy helpt hem de 1e keer goed te maken en dan gaat ie net zo makkelijk weer de fout in met haar werkkapitaal. Zijn crimineel gedrag heeft hem uitgeleverd aan de schurken en daardoor brengt hij iedereen in gevaar - zeker omdat ie het veel te lang verzwegen heeft. Hij was dan wel slachtoffer van hen toen hij eenmaal stopte, maar hij had het over zichzelf afgeroepen. En daarmee heeft ie uiteindelijk Sandrientje in gevaar gebracht. En dan maar roepen dat hij daar niets mee te maken heeft! Ja ja. Peggy heeft buiten haar eigen schrik en zorg nu ook het verdriet omdat ze Sandrine niet meer mag zien. Logisch dat ze het dan met hem gehad heeft. Haar primaire reaktie is exact hetzelfde als die van Waldek tegen haar. Haar vergissing is vreselijk afgelopen, maar als Kasper zich netjes had gedragen was het nooit gebeurd. Dus al die reakties zijn er ver over. Dan blijkt weer hoezeer er gestapeld wordt in een soap, zodat eigenlijk niemand door de bomen het bos nog kan zien.

Kasper was eigenlijk altijd al meer het kind van Waldek dan van Rosa, zoals Waldek en Peggy toch meestal met elkaar overhoop lagen. In die zin waren de scenes dan toch weer logisch.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Plaats reactie