Mayra Magiels (Muriel Bats)

Gesloten
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)

Bericht door Ganja »

Wallanderjunior schreef:Mayra heeft het niet gemakkelijk, ik denk ook wel dat ze uiteindelijk voor Ann zal kiezen maar dan moet ze ook haar relatie met Guy respectvol afsluiten en Guy hoopt nog dat ze toch voor hem zal kiezen..
En blijkbaar kiest ze (weer) voor Guy :crazy:
Ann heeft gelijk als ze zegt dan moet je daarna ook niet meer afkomen. Maja dat zal ze wel niet menen...
0 x
interrupted
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door interrupted »

Ganja schreef:
Wallanderjunior schreef:Mayra heeft het niet gemakkelijk, ik denk ook wel dat ze uiteindelijk voor Ann zal kiezen maar dan moet ze ook haar relatie met Guy respectvol afsluiten en Guy hoopt nog dat ze toch voor hem zal kiezen..
En blijkbaar kiest ze (weer) voor Guy :crazy:
Ann heeft gelijk als ze zegt dan moet je daarna ook niet meer afkomen. Maja dat zal ze wel niet menen...
Ann zal haar wel met open armen terug opvangen denk ik. Daarvoor is ze te verliefd.
0 x
Jealously in technicolor
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss

(Arctic Monkeys)
Mette Marit
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mette Marit »

Mayra toch :crazy:
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

mayra ligt dus duidelijk in de knoop met zichzelf, ik kan me niet voorstellen dat ze écht in die relatietherapie gelooft, volgens mij wil ze gewoon duidelijk maken dat ze er alles aan gedaan heeft om haar huwelijk te redden maar dat het toch niet heeft mogen baten
Ann zal haar wel met open armen ontvangen denk ik, die heeft al lang door dat de gevoelens wederzijds zijn en die laat niet meer los :lol:
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Ik vond dat Mayra liet uitschijnen dat ze er toch nog veel wil aan doen om haar relatie met Guy te redden. Ten eerste de therapie, ten tweede heeft ze terug seks met hem, ten derde is ze sip omdat Guy de therapie na 1 keer niet meer ziet zitten en vraagt ze zelfs om het nog een kans te geven. Dat geeft mij niet het gevoel dat ze twijfelt maar dat ze er terug voor wil gaan met Guy - wat trouwens niet de eerste keer is dat ze zo'n poging wil doen. Van mij mag ze bij Guy blijven maar ik denk dat die het ondertussen niet meer zo ziet zitten. En ja dan zal ze wel naar An gaan maar die zou bij haar standpunt moeten blijven verliefd of niet verliefd - ik zie geen lange mooie toekomst voor Mayra en An. Mayra blijft teveel terug keren naar Guy gaat er zelfs terug mee naar bed - wil in therapie blijven - zo lijkt het wel of ze van twee walletjes wil snoepen :crazy: Enfin moest ik Ann zijn dan kon Mayra den boom in :razz: aan zo'n relatie zou ik nooit beginnen no way josé :razz: Maar allee het zal nu wel zo worden dat Mayra nog een halve eeuw gaat twijfelen OF het moet zijn dat Guy er een punt achter zet - iets wat ik nog wel zie aankomen na vandaag en dan zal Ann wel terug smelten zekers :crazy: Ik ben nu geen An fan maar eigenlijk verdient An eens een partner die niet twijfelt en meteen op haar valt.
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

===> Ik ben nu geen An fan maar eigenlijk verdient An eens een partner die niet twijfelt en meteen op haar valt.<===

En daar ben ik het hartgrondig mee eens! Ik vind die ontwikkeling met An en Mayra maar niks, niet boeiend, geen goede verhaallijn etc. Maar als je terugkijkt naar hoe de relaties van An zijn verlopen wordt het echt hoog tijd dat het eens een keer een lange tijd goed gaat. Goed is natuurlijk betrekkelijk in Thuis, maar neem b.v. Frank en Simonne. Er is altijd wel iet(s), maar uiteindelijk kiezen ze steeds weer van harte voor elkaar. Zo iets mag An toch ook eindelijk wel eens hebben?

Daarnaast, als je dan toch besluit een taboe te doorbreken door lesbische vrouwen en homo's neer te zetten, wees dan ook eens positief en laat zien dat heel goede relaties mogelijk zijn, die helemaal hetzelfde van kwaliteit zijn als hetero relaties - met hun ups en downs, maar net zo puur. Maak er in godesnaam geen zielepieten van, die moeten wachten op de kruimels die van tafel vallen.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Amiche schreef:===> Ik ben nu geen An fan maar eigenlijk verdient An eens een partner die niet twijfelt en meteen op haar valt.<===

En daar ben ik het hartgrondig mee eens! Ik vind die ontwikkeling met An en Mayra maar niks, niet boeiend, geen goede verhaallijn etc. Maar als je terugkijkt naar hoe de relaties van An zijn verlopen wordt het echt hoog tijd dat het eens een keer een lange tijd goed gaat. Goed is natuurlijk betrekkelijk in Thuis, maar neem b.v. Frank en Simonne. Er is altijd wel iet(s), maar uiteindelijk kiezen ze steeds weer van harte voor elkaar. Zo iets mag An toch ook eindelijk wel eens hebben?

Daarnaast, als je dan toch besluit een taboe te doorbreken door lesbische vrouwen en homo's neer te zetten, wees dan ook eens positief en laat zien dat heel goede relaties mogelijk zijn, die helemaal hetzelfde van kwaliteit zijn als hetero relaties - met hun ups en downs, maar net zo puur. Maak er in godesnaam geen zielepieten van, die moeten wachten op de kruimels die van tafel vallen.
Daar sluit ik me voor de volle 100% bij aan. :thumbup:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik ben daar ook helemaal mee akkoord, maar een relatie die rustig verder kabbelt als een pittoresk bergbeekje, daar is televisie-gewijs niks aan he. ;)
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

@ Satine: daarom verwees ik ook naar de relatie van Frank en Simonne. Medunkt dat die niet kabbelt :lol: En hoelang zijn Geert en Marianne en Leo en Yvette nu al niet samen? En toch gebeurt daar nog geregeld vanalles? In het geval van Geert en Marianne spettert het niet zozeer in de relatie, maar is Marianne zelf de vulkaan, die voor reuring in het leven zorgt. Het hoeft dus niet altijd binnen de relatie te knetteren om pittige tv te maken.
Ik ben bang dat ze de rol van An te weinig hebben uitgediept om er spannende verhalen mee te bedenken en moet ze het helemaal hebben van moeizame relaties. Haar werk levert te weinig interessants op. Er gebeurt op dat gebied meer binnen de loodgieterij, de taxi en het advocatenkantoor. Ze lijkt, net als Geert, vooral een sidekick voor Marianne en da's jammer.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik bedoelde eigenlijk dat sommige verhaallijnen (zoals die van Ann en Mayra) moeten ingewikkeld zijn, omdat er anders nog weinig gebeurt.
Er moeten verhaallijnen blijven komen, anders is er niks meer om uit te zenden.
Het zou maar saai zijn als het altijd overal peis en vree was. ;)
0 x
Cataclysm Child
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Cataclysm Child »

Mayra haar logica is soms toch wel ver te zoeken hoor, ik begreep Ann haar boze reacties echt wel. Maar dan die overschakeling van de woede naar de passionele kus... hilarisch was dat.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Cataclysm Child schreef:Mayra haar logica is soms toch wel ver te zoeken hoor, ik begreep Ann haar boze reacties echt wel. Maar dan die overschakeling van de woede naar de passionele kus... hilarisch was dat.
Ach, was dat een passionele kus? Ik dacht een tijgersprong. Was idd lachwekkend slecht geacteerd!
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

we zullen het dan maar een passionele tijgersprong noemen :D
verrassend was het wel, eerst Ann die beteuterd moet toegeven dat het niet plezant is om altijd in een koud en leeg bed te liggen, Mayra die ineens uit haar sloffen schiet en dan als een tot komeet omgetoverde Ann tegen de muur gekatapulteerd wordt
verliefde mensen doen wel meer gekke dingen maar dit is wel een uniek geval :D ; ik vond het niet slecht geacteerd, ik denk dat verliefde mensen wel gekkere dingen doen dan dat, t was nog heel braafjes :whistle:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Rieka schreef:
Cataclysm Child schreef:Mayra haar logica is soms toch wel ver te zoeken hoor, ik begreep Ann haar boze reacties echt wel. Maar dan die overschakeling van de woede naar de passionele kus... hilarisch was dat.
Ach, was dat een passionele kus? Ik dacht een tijgersprong. Was idd lachwekkend slecht geacteerd!
Inderdaad... :lol:
Ann leek er alleen maar wanhopiger door vind ik. Niet echt aantrekkelijk... ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Wallanderjunior schreef:we zullen het dan maar een passionele tijgersprong noemen :D
verrassend was het wel, eerst Ann die beteuterd moet toegeven dat het niet plezant is om altijd in een koud en leeg bed te liggen, Mayra die ineens uit haar sloffen schiet en dan als een tot komeet omgetoverde Ann tegen de muur gekatapulteerd wordt
verliefde mensen doen wel meer gekke dingen maar dit is wel een uniek geval :D ; ik vond het niet slecht geacteerd, ik denk dat verliefde mensen wel gekkere dingen doen dan dat, t was nog heel braafjes :whistle:
Niet akkoord, het was heel slecht geacteerd van beide dames. Daarin was het wel een uniek geval.
Het heeft ongelooflijk op mijn lachspieren gewerkt en daarvoor ben ik hen dankbaar. :lol: :lol: :lol:
0 x
Gesloten