Ik vond dat Mayra liet uitschijnen dat ze er toch nog veel wil aan doen om haar relatie met Guy te redden. Ten eerste de therapie, ten tweede heeft ze terug seks met hem, ten derde is ze sip omdat Guy de therapie na 1 keer niet meer ziet zitten en vraagt ze zelfs om het nog een kans te geven. Dat geeft mij niet het gevoel dat ze twijfelt maar dat ze er terug voor wil gaan met Guy - wat trouwens niet de eerste keer is dat ze zo'n poging wil doen. Van mij mag ze bij Guy blijven maar ik denk dat die het ondertussen niet meer zo ziet zitten. En ja dan zal ze wel naar An gaan maar die zou bij haar standpunt moeten blijven verliefd of niet verliefd - ik zie geen lange mooie toekomst voor Mayra en An. Mayra blijft teveel terug keren naar Guy gaat er zelfs terug mee naar bed - wil in therapie blijven - zo lijkt het wel of ze van twee walletjes wil snoepen

Enfin moest ik Ann zijn dan kon Mayra den boom in

aan zo'n relatie zou ik nooit beginnen no way josé

Maar allee het zal nu wel zo worden dat Mayra nog een halve eeuw gaat twijfelen OF het moet zijn dat Guy er een punt achter zet - iets wat ik nog wel zie aankomen na vandaag en dan zal Ann wel terug smelten zekers

Ik ben nu geen An fan maar eigenlijk verdient An eens een partner die niet twijfelt en meteen op haar valt.