Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 1
Re: Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)
Maar Femke heeft nog een relatie gehad met Sam, en die was toch niet zo veel ouder dan Sofie?
0 x
- Luc
- Poster rang 4
Volgens mij heeft Tim een leeftijdssprong gemaakt in Thuis zonder dat we er iets vanaf weten. Ik denk dat we hem iets ouder moeten inschatten. Hij doet precies ook wel wat politietaken die een gemiddelde 22-jarige niet meteen doet, denk ik, hoewel ik de handel en wandel bij politie niet echt ken.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik moest lachen toen hij tegen Mayra zei: 'WE zijn er mee bezig'.
Koninklijk meervoud?

Koninklijk meervoud?

0 x
- Ganja
- Poster rang 3
Dat dacht ik ook toen Tim liet weten dat de boete komt te vervallen zo van straks worden die twee nog een koppel. Maar dan zal Femke wel moeten stoppen met haar pillen en valsheid in geschrifte...want met een vriendje als politiemanlelie schreef:Tim en Fem,zou een schoon koppel zyn

0 x
-
- Nog geen rang
-
- x 435
Aangezien Katrien bij Tim in de klas zat, in principe 22... maar ze is nog aan het studeren, en ik heb geen flauw idee in het hoeveelste jaar van de opleiding verpleegkunde ze zit. Een gewone opleiding tot verpleegkundige duurt bij mijn weten 3 jaar, hoewel daar wellicht ook wel weer uitzonderingen op zijn...eva verbist schreef:mar hoe oud is katrien dan ?
we zullen eens dringend een mailtje moeten zenden naar de scenarioschrijvers, dat ze ons eens de leeftijden moeten geven van de verschillende personages. ..

0 x
-
- Poster rang 5
Als ze een jaar ouder is dan Sofie dan zou ze 27 moeten zijn.Devilex schreef:Maar Femke heeft nog een relatie gehad met Sam, en die was toch niet zo veel ouder dan Sofie?
Bij Tim daarentegen zijn er wat rare kronkels >> hij was even weg uit Thuis en bij z'n terugkeer (een half jaar later?) was hij al afgestudeerd als flik.
Of weet iemand hier ook hoelang die opleidingen duren in de politieschool?

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Ganja
- Poster rang 3
GOOGLE is een nice toollord F. schreef: Of weet iemand hier ook hoelang die opleidingen duren in de politieschool?

Voor zover ik begrijp uit volgende bron tekst 12 maanden
http://www.jobpol.be/home/hoof_opleiding/
0 x
-
- Nog geen rang
Inderdaad, het kan niet duidelijker haha.Lazylady schreef:Een beetje verliefd...
0 x
-
- Nog geen rang
Ik moet toegeven dat ik mij vergist had toen ik het niet wilde geloven.
0 x
-
- x 435
Maar zo ineens?Ella-Elise schreef:Inderdaad, het kan niet duidelijker haha.
0 x
-
- x 435
tja... verliefd zijn kan plots komen... of misschien had hij al langer een oogje op haar, maar omdat ze met Peter was, heeft hij niks met die gevoelens gedaan.... of het geheel past in de seizoensfinale?
0 x
-
- x 435
Hij zou Femke wel terug op het goede pad kunnen brengen! Of niet?Ann+ schreef:tja... verliefd zijn kan plots komen... of misschien had hij al langer een oogje op haar, maar omdat ze met Peter was, heeft hij niks met die gevoelens gedaan.... of het geheel past in de seizoensfinale?
0 x
-
- Nog geen rang
Dat denk ik wel, voor zo ver ik weet zou Tim geen vlieg kwaad doen. Ze moet alleszins niet proberen om te foefelen met die voorschriften als ze samen is met een agent. Maar dat zal wel niet nodig zijn want tegen die tijd is ze misschien verliefd en weer gelukkig :pLazylady schreef:Hij zou Femke wel terug op het goede pad kunnen brengen! Of niet?Ann+ schreef:tja... verliefd zijn kan plots komen... of misschien had hij al langer een oogje op haar, maar omdat ze met Peter was, heeft hij niks met die gevoelens gedaan.... of het geheel past in de seizoensfinale?
0 x