Ann en Sandrine

Gesloten
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

hoh ja, ik vind ook dat Sandrine zich raar gedraagt bij mannen en dat ze ann niet waard is, misschien toch beter een ander voor ann... Ik blijf het scenario toch ook wat raar vinden...
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
Mette Marit
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mette Marit »

Jah ik denk dat ons Sandrineke toch bi is!
zoals ze peter aant opgeilen was

SERIEUS :roll:
0 x
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

Ik moest toen ook inderdaad denken aan die keer met Michaël... Ze zou toch ondertussen al beter mogen weten... Zou inderdaad wel kunnen dat ze bi is, maar ik denk dat het gewoon een bevlieging zal zijn en dat ze het terug met Ann zal goedmaken... :D
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

manon schreef:Ik moest toen ook inderdaad denken aan die keer met Michaël... Ze zou toch ondertussen al beter mogen weten... Zou inderdaad wel kunnen dat ze bi is, maar ik denk dat het gewoon een bevlieging zal zijn en dat ze het terug met Ann zal goedmaken... :D
Misschien dat ze Ann begint beu te worden ? :)
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Fanneke
Nog geen rang

Bericht door Fanneke »

Wat was me dat nu bij de aflevering vandaag? Heb de hele aflevering gezien behalve het stuk met Ann-Sandrine-Marianne, toen ging de telefoon... weer iets over dieje notaris?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Fanneke schreef:Wat was me dat nu bij de aflevering vandaag? Heb de hele aflevering gezien behalve het stuk met Ann-Sandrine-Marianne, toen ging de telefoon... weer iets over dieje notaris?
Inderdaad. Ann hoopte dat het goed met hem ging na zijn operarie (aan zijn terug gegroeide amandel) en dat hij snel zou herstellen. Sandrine hoopte dat ook omdat ze al van allerhande plannen had bedacht voor de herinrichting van zijn kantoor. Marianne merkte fijntjes op dat ze allebei (Ann en Sandrine) nogal begaan zijn met Peter en dat ze er, als ze niet beter zou weten, nog iets van zou gaan denken. :wink:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

Christel schreef:
Fanneke schreef:Wat was me dat nu bij de aflevering vandaag? Heb de hele aflevering gezien behalve het stuk met Ann-Sandrine-Marianne, toen ging de telefoon... weer iets over dieje notaris?
Inderdaad. Ann hoopte dat het goed met hem ging na zijn operarie (aan zijn terug gegroeide amandel) en dat hij snel zou herstellen. Sandrine hoopte dat ook omdat ze al van allerhande plannen had bedacht voor de herinrichting van zijn kantoor. Marianne merkte fijntjes op dat ze allebei (Ann en Sandrine) nogal begaan zijn met Peter en dat ze er, als ze niet beter zou weten, nog iets van zou gaan denken. :wink:
Inderdaad... Ook ging het erover of Peter al dan niet getrouwd was. Maar geen van hen had een ring gezien om zijn vinger. Toen zei Sandrine dat het dan wel niet echt veel zou betekenen, want dat een ring toch nog altijd iets meer zegt... Waarop Ann dan weer direct vroeg of ze dat als een hint moest verstaan. Sandrine gaf zo een indruk van misschien... Dus misschien is er wel nog een huwelijk op komst.
Wat mij wel verbaasde was dat Ann vrijdag nogal negatief keek naar Peter, door Sandrine, en dat daar nu niets van te merken was... Het was zelf een beetje het omgekeerde, zoveel beter... Een soort stilte voor de storm zeker... :(
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

frank schreef:
manon schreef:Ik moest toen ook inderdaad denken aan die keer met Michaël... Ze zou toch ondertussen al beter mogen weten... Zou inderdaad wel kunnen dat ze bi is, maar ik denk dat het gewoon een bevlieging zal zijn en dat ze het terug met Ann zal goedmaken... :D
Misschien dat ze Ann begint beu te worden ? :)
:roll2: :roll2:

ja Ann is nu niet bepaald een superinteressant persoon :lol:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Fanneke
Nog geen rang

Bericht door Fanneke »

Bedankt Christel & Manon! :)
0 x
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

Vandaag was er toch al een spoor van de opkomende jaloezie van Ann... Best schattig vind ik! Ik vind het wel nog steeds straf hoe Sandrine zich gedraagt bij Peter, ookal is Ann erbij! :o Zoals al eerder gezegd, ik vind dat Ann het niet verdiend!
0 x
Fanneke
Nog geen rang

Bericht door Fanneke »

En zowel Marianne, Geert als Marie die suggereert dat het meer kan worden... arme Ann :P
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vind het wel raar dat Sandrine die onduidelijkheid laat bestaan !

Ze is toch lesbisch, of bi ?

Voor Ann moet het idd zeker niet gemakkelijk zijn, zeker als iedereen zegt dat Peter de ideale schoonzoon is !

Geert leeft al helemaal op bij de gedachte dat de andersgeaardheid van zijn dochter maar een 'fase' was.
0 x
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

Ik vind het enorm zielig voor Ann. Sandrine zegt zo flauwtjes daag als ze gaat eten met Peter en geeft Ann zelfs geen afscheidskusje meer...
En ik denk dat het inderdaad niet echt makkelijk is voor Ann als iedereen Sandrine al direct ziet als nieuwe partner van Peter...
0 x
Runaway Dreamer
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

Mlies schreef:Ik vind het enorm zielig voor Ann. Sandrine zegt zo flauwtjes daag als ze gaat eten met Peter en geeft Ann zelfs geen afscheidskusje meer...
En ik denk dat het inderdaad niet echt makkelijk is voor Ann als iedereen Sandrine al direct ziet als nieuwe partner van Peter...
Ja, ik vond dat ook zo zielig! maar het tegendeel zal wel bewezen worden hoor! Peter begint met Sofie en Ann en Sandrine maken het terug goed! De volgende weken staat er nog het een en het ander te gebeuren!
0 x
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

Ja, dat weet ik, maar 't blijft toch nog zielig...
En is Peter nu net niet ietsje te oud voor Sofie :P
0 x
Runaway Dreamer
Gesloten