De Bomansen

Gesloten
ThomSten
Poster rang 2
Poster rang 2
Contacteer:

Bericht door ThomSten »

'Ons moe' moest die scènes gisteren 'aan die wei naast Ter Smissen' zien, prachtig gewoon. Frank en Luc naast mekaar, lachen, serieus praten, ... kortom echte broers. :)
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

johan1969 schreef:Ik snap niet dat Frank geen vrouwen mag ontvangen terwijl Frankie erbij is, terwijl Simonne altijd zit te smossen met Mo en Frankie daar meer zit.

En iedereen kan zien dat Frank niet geinteresseerd is in de vriendin van Daisy, maar nog altijd zot is van Simonne.

Wat bedoelde Luc met 'Mo kan niet rieken aan u !'.
Was Frank dan zo'n geweldige vader/echtgenoot ?
Ik denk dat Simonne gewoon jaloers is, anders zie ik ook niet in waarom Frank geen vrouwen mag ontvangen... Beetje flauw van haar is het wel vind ik. En wat Luc betreft; hij zal Frank misschien een hart onder de riem hebben willen steken? :? ;)
ThomSten schreef:'Ons moe' moest die scènes gisteren 'aan die wei naast Ter Smissen' zien, prachtig gewoon. Frank en Luc naast mekaar, lachen, serieus praten, ... kortom echte broers. :)
Ik dacht daar gisteren ook gelijk aan tijdens die scène.. Ze zou dat zeker heel fijn gevonden hebben! :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Waarom zou Simonne jaloers zijn, zij heeft toch Mo ?

Ik denk wel dat het nog goed komt tussen die 2.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Maar daar zeg je het zelf al he? Volgens mij ziet ze Frank nog graag en dan is het logisch dat ze jaloers reageert, toch? :) Ik heb bij haar en Mo zowieso steeds een beetje het idee gehad dat ze Mo vooral zo graag ziet omdat hij goed voor haar is. Misschien is hij toch niet helemaal haar type. :?
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Christel schreef:Maar daar zeg je het zelf al he? Volgens mij ziet ze Frank nog graag en dan is het logisch dat ze jaloers reageert, toch? :) Ik heb bij haar en Mo zowieso steeds een beetje het idee gehad dat ze Mo vooral zo graag ziet omdat hij goed voor haar is. Misschien is hij toch niet helemaal haar type. :?
Is al langer duidelijk dat Simonne terug heimwee heeft naar Frank, ze reageert dan ook gelijk de meeste vrouwen dat zouden doen :) >> als er een andere vrouw rond Frank hangt reageert ze verschrikkelijk jaloers, maar als hij toont dat hij haar nog graag ziet doet ze direct zeer afstandelijk (zie einde seizoen met die kus).
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
'leentje
Nog geen rang

Bericht door 'leentje »

ja ik denk eerlijk gezegd wel dat die twee weer samen gaan komen op termijn. Alle da zou toch leuk zijn. was mss niet meteen het perfecte koppel, maar in ieder geval interessanter dan mo en simonne!!

Nuja moest het aan de frank liggen dan waren ze al lang terug samen.
Julia is trouwens ook nx voor hem.
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Zo mooi Frank zijn liefdesverklaring aan Simonne!! :D Wel niet slim van dat te doen waar Mo bij is ma kom.... Da komt nog goed da zien we zo 8)

En sinds wanneer woont Luc nu weer terug bij Frank?? :?
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Mieke schreef:Zo mooi Frank zijn liefdesverklaring aan Simonne!! :D Wel niet slim van dat te doen waar Mo bij is ma kom.... Da komt nog goed da zien we zo 8)
Heu, van wanneer was dat ? Gisteren toch niet, dacht ik ? Of heb ik iets gemist. :)
0 x
Be there at ten.
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Ik vind Frank de laatste tijd heel sympathiek, hoe hij het opneemt voor Marie, Leontien en Simonne 8)
En ik zou me ook veilig voelen moest Luc weer beginnen dat Frank in de buurt is, daarom dat ze hem in het magazijn zetten zeker :)
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mieke schreef:Ik vind Frank de laatste tijd heel sympathiek, hoe hij het opneemt voor Marie, Leontien en Simonne 8)
En ik zou me ook veilig voelen moest Luc weer beginnen dat Frank in de buurt is, daarom dat ze hem in het magazijn zetten zeker :)
Ja, hoe Frank de laatste tijd overkomt, zo zie ik hem ook graag voorbij komen. :) Ik denk ook dat hij de enige is die echt wat tegen Luc kan beginnen eigenlijk als hij weer eens een van "z'n buien" krijgt...
0 x
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

Ik vind het echt tof om Frank zo bezig te zien. Ik heb hem altijd al graag gehad, maar nu vind ik hem echt super. Hoe hij Simonne, Marie en Leontien verdedigt. Echt een teddybeer, stoere vent, maar toch ook een klein hartje!
Hij had gelijk dat hij Luc buitenzette!
0 x
Runaway Dreamer
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Schone scene vandaag tss Luc en Frank aan het graf van Florke. Goed dat Frank begrip toont voor Luc's situatie wat Lowietje betreft, maar denk dat Marie in de toekomst nog veel vuile truuken zal uithalen om Luc terug zwart te maken.
0 x
Be there at ten.
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

frank schreef:Schone scene vandaag tss Luc en Frank aan het graf van Florke. Goed dat Frank begrip toont voor Luc's situatie wat Lowietje betreft, maar denk dat Marie in de toekomst nog veel vuile truuken zal uithalen om Luc terug zwart te maken.
Inderdaad een mooie scene. En ook wat het zwartmaken van Luc betreft begin ik nu weer te twijfelen. Door wat Luc gisteren zei, kon ik hem alweer wat beter begrijpen (dat hij zijn zoon wil zien pleit alleen maar voor hem vind ik, alleen de manier waarop niet) en begin ik toch ook weer te denken dat Marie de zaken anders voorspiegelt dan dat ze zijn... :?
Ik ben toch wel heel benieuwd wie van de twee nu de waarheid spreekt.
0 x
Fanneke
Nog geen rang

Bericht door Fanneke »

Franky hoort ook thuis in dit topic toch? Hij krijgt de baard in de keel :D
0 x
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

Ja!!! Dat was mij ook al opgevallen. Zijn stem is veel zwaarder dan vroeger, logisch ook eigenlijk ;)
Ik vind het wel een leuk manneke!
0 x
Runaway Dreamer
Gesloten