Sam De Witte (An Vanderstighelen)

Gesloten
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Sam De Witte (An Vanderstighelen)

Bericht door lord F. »

Soapseut schreef::wtf:
Dat is toch echt de omgekeerde wereld? Kan er nu niemand dat mens eens op haar plaats zetten?
Komaan Adil, staken jongen!
Awel, ik had nu toch efkes gedacht dat hij de moed ging hebben om daaraan te denken (voor zijn eigen goed).
Niet dus.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Frank zit zich te excuseren en te kruipen terwijl Sam zich zou moeten excuseren wegens onterecht ontslag !
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mwah, zo zwart/wit vind ik het ook niet helemaal. Ergens kan ik wel begrijpen dat Sam het even helemaal gehad heeft met de kuren van haar personeel...

Van de andere kant vind ik het niet eerlijk dat Frank nu alles alleen op zijn bord geschoven krijgt, aangezien Toon en Waldek het ook vaak genoeg grandioos af hebben laten weten. En Frank heeft haar ook al eens flink uit de nood geholpen toen ze zelf niet mocht werken vanwege haar zwangerschap, dus zo negatief als Sam het nu voorspiegelt, vind ik het wat Frank betreft ook weer niet. Daarbij is ze zelf ook veel te ver gegaan in het mengen van privé en zakelijk.

Maar goed, ook haar geduld kent blijkbaar zijn grenzen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Dat is toch echt de omgekeerde wereld? Kan er nu niemand dat mens eens op haar plaats zetten?
Ik hoopte en dacht eventjes dat Adil zou terug naar huis keren en Sam laten zitten met haar verf etc ....maar nee , hij verdween naar de vestiaire ipv naar de buitendeur :( :( :(
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik kan Sam wel begrijpen als ze zegt dat ze Frank niet meer terug wil. En wat ze aanvoert is ook waar. Het is altijd gedonder daar en altijd is het Frank Bomans die het vuur aansteekt. En altijd verontwaardigd als iemand hem daarop aan spreekt.
En dan weer excuses. ja, ja excuses tot de volgende keer.
Waldek en Toon zijn twee heel verschillende karakters, maar Frank Bomans ziet kans om met allebei rotzooi te trappen.
Treiteren, grote bek.
Sam heeft ook fouten gemaakt, dat is zeker. Maar dat ze baalt van Frank Bomans en niet de kans wil lopen dat alles over een paar weken weer opnieuw begint, kan ik begrijpen.
Als hij Waldek verwijt iets te hebben gehad met zijn vrouw, moet hij zijn eigen leven eens laten passeren.
Nu gaat hij weer bij Simon boete doen en wat is de bedoeling? o, Simonne heeft het toch zo met hem te doen.
Die kringloop is het leven van Frank Bomans, waarbij hij totaal niet stil staat bij de schade die hij aanricht, steeds maar weer.
Misschien kan hij met de taxi gaan rijden?
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

nounake schreef:
Ik hoopte en dacht eventjes dat Adil zou terug naar huis keren en Sam laten zitten met haar verf etc ....maar nee , hij verdween naar de vestiaire ipv naar de buitendeur :( :( :(
Dat had ik heimelijk ook gehoopt.
Terzijde, als Sam voortaan zelf gaat meeklussen op de manier waarop zij die deur schilderde, heeft zij met één klant per week wel genoeg. :whistle:
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 929
x 1487

Bericht door heidiw »

Ja het kan allemaal wel zijn dat Frank niet van de gemakkelijkste is om mee te werken maar wat nu gebeurd is heeft ze door haar bemoeienissen en tegen beter weten in Frank te dwingen met Waldek te werken zelf veroorzaakt.
Ik herinner mij dat ze voor Toon heel wat milder was en hij had Frank wel degelijk opzettelijk geëlektrocuteerd.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Captain Cuckoo schreef:
nounake schreef:
Terzijde, als Sam voortaan zelf gaat meeklussen op de manier waarop zij die deur schilderde, heeft zij met één klant per week wel genoeg. :whistle:
En wie doet de boekhouding, administratie, klanten werven etc ondertussen ???
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

heidiw schreef:Ja het kan allemaal wel zijn dat Frank niet van de gemakkelijkste is om mee te werken maar wat nu gebeurd is heeft ze door haar bemoeienissen en tegen beter weten in Frank te dwingen met Waldek te werken zelf veroorzaakt.
Ik herinner mij dat ze voor Toon heel wat milder was en hij had Frank wel degelijk opzettelijk geëlektrocuteerd.
Het verschil tussen Toon en Frank is wel dat zoiets bij Toon eenmalig was.
Bij Frank is er ALTIJD wel wat.
En dan bedoel ik niet grappen die slecht aflopen, maar als hij in de buurt is, is het ALTIJD gezeur, of tegenspreken, of ruzie.
Ook met zijn 'beste maten' Waldek en Eddy.
Of zijn we al vergeten hoe hij soms tegen Toon deed, ondanks het feit dat die hem in huis nam? :thumbdown:
Frank leeft tegen zijn goesting - zo lijkt het wel - en iedereen zal dat geweten hebben.
Ook als er echt geen reden is tot klagen. Ook als verder alles goed gaat.

Ik denk dat de enige reden waarom Frank nog bij de Kabouters werkte, Simonne was - de moeder van 'de baas'.
Ieder ander zou zo'n onrust- en ruziezoeker al lang op de kasseien hebben gezet.
Maar Frank denkt dat het met een 'sorry' wel opgelost zou raken, net zoals dat altijd het geval is bij zijn Suske die niet alleen kan zijn.

Sam gaat hier wel een beetje ver in, maar ik kan haar begrijpen.
Ik zou Frank ook niet opnieuw aannemen als ik de keuze had.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

johan1969 schreef:
Captain Cuckoo schreef:
nounake schreef:
Geen probleem : in het thuisdorp loopt elke zaak goed; denk maar aan een taxibedrijf waar toch zaakvoersters moeten betaald worden : één chauffeur en toch gaat alles goed :crazy: :crazy: :crazy:
0 x
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

In C kan ik Sam begrijpen

MAAR ze moet ook beseffen dat ze toch zal moeten overgaan tot het opnieuw een kans geven aan Frank
Want ze kan dit niet blijven volhouden alleen met Adil
Waldek ligt minstens zes weken met zijn poot omhoog
Zes weken alleen Adil en zei om een goed draaiend bedrijf te runnen dat gaat niet gaan
En wat als Adil seffes zegt saluut want het is duidelijk dat het ook op zijn systeem begint te werken
En vermits de werknemers niet aan de bomen groeien
Ze kon zelfs niemand vinden in de plaats van Toon
En oké toen was Waldek er wel maar dat was dan nog steeds 1 man te kort
waarvan de plek duidelijk nooit ingevuld geraakt
dus gezien de omstandigheden nu zal er niets anders op zitten dan dat ze
Frank om korte termijn terug moet aannemen
tenzij ze er voor kiest om haar bedrijf op de fles te laten gaan
want met twee werknemers hou je geen bedrijf recht zeker niet
als dit langer dan 1 maand duurt, en zo lang zal het normaal duren zelfs langer
dat Waldek met zijn pootje in de gips ligt dat is normaal niet iets van twee drie weken
zeker ook niet omdat er een operatie is geweest
Dus zelfs al heeft ze in C enkele redenen om hem niet terug aan te nemen
ze zal op termijn toch niet anders kunnen
en dan zal ze wel haar excuses moeten aanbieden aan hem omdat ze hem
ten onrechte verdacht van een aanslag op Waldek
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Flower-Power schreef: Zes weken alleen Adil en zij om een goed draaiend bedrijf te runnen dat zal niet gaan
Dus zelfs al heeft ze enkele redenen om hem niet terug aan te nemen
ze zal op termijn toch niet anders kunnen
en dan zal ze wel haar excuses moeten aanbieden aan hem omdat ze hem
ten onrechte verdacht van een aanslag op Waldek
Frank zal van haar geen excuses verwachten, hij liet gisteren al duidelijk blijken dat hij weet dat hij een *** is geweest en dat al meerdere keren.
ALS ze hem terug in dienst neemt zal hij gelukkig zijn en dan zal het weer een hele tijd goed gaan.
Daarin heeft Sam wel gelijk. Frank is een tijdbom, en wel eentje die meerdere keren kan ontploffen.
Sam zou beter ECHT werk maken van het zoeken naar nieuwe werkkrachten.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

nounake schreef:
johan1969 schreef:
Captain Cuckoo schreef:
nounake schreef:
Geen probleem : in het thuisdorp loopt elke zaak goed; denk maar aan een taxibedrijf waar toch zaakvoersters moeten betaald worden : één chauffeur en toch gaat alles goed :crazy: :crazy: :crazy:
Sam zou haar bedrijf misschien al preventief kunnen omdopen in "De Kabouter"?
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Ja ofwel, "de kabouter en de boze heks "... :lol:
Hopelijk wordt ze snel Sneeuwwitje en de 3 dwergen ....
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Sam kleineert Frank en haar personeel in het algemeen. Soms voel ik bijna plaatsvervangende schaamte in haar plaats. :eh:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Gesloten