Personage waar ik mij het meest aan erger
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Re: Personage waar ik mij het meest aan erger
Waldek, Jenny, Frank en Simonne, en dan vooral de manier waarop ze Peggy lopen te pamperen alsof ze van suiker is. Ik begrijp dat Waldek inzit met Rosa, maar hoe hij zich in dit hele gebeuren opstelt neemt gewoon belachelijke vormen aan...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
Ja, en Leo moet maar duidelijk tegen z'n zin meedoen.Christel schreef:Waldek, Jenny, Frank en Simonne, en dan vooral de manier waarop ze Peggy lopen te pamperen alsof ze van suiker is. Ik begrijp dat Waldek inzit met Rosa, maar hoe hij zich in dit hele gebeuren opstelt neemt gewoon belachelijke vormen aan...
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Kwast
- Poster rang 5
Die lui zijn van Lotje getikt! Dit gaat hoe dan ook uitkomen. Of Peggy nu wel of niet vastzit, Rosa gaat er wel achter komen wat voor een psychopaat haar dochter is. Kan ze beter vastzitten ipv dat zo een gestoord mens vrij losloopt. Hier in het Pieterbaan Centrum is nog wel een plekje vrij en anders in Vucht.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
- Poster rang 5
- x 691
- x 532
Ik hoop dat Leo op een gegeven moment uit zijn vel springt, want die kan hier duidelijk niet in mee gaan.
Maar ik verwonder me er wel over dat Waldeck nu ook moeilijk gaat doen tegen Frank omdat die aan Peggy het avontuur van Toon verteld heeft. Wat heeft Peggy daar mee te maken? Ik erger me aan die hele troep.
Maar ik verwonder me er wel over dat Waldeck nu ook moeilijk gaat doen tegen Frank omdat die aan Peggy het avontuur van Toon verteld heeft. Wat heeft Peggy daar mee te maken? Ik erger me aan die hele troep.
0 x
-
- Poster rang 5
Ze had daarvan gespaard kunnen blijven natuurlijk. 
Peggy loopt stapelzot van Toon en die duikt dan in bed met iemand die ze constant zitten af te breken.

Peggy loopt stapelzot van Toon en die duikt dan in bed met iemand die ze constant zitten af te breken.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 4
Hoe verknipt kan je zijn om de denken van Leo te kunnen dwingen om daarmee te leven ?
Hij staat op springen en ze negeren het. Hun zwijgen kan alleen alles maar erger maken.
Hij staat op springen en ze negeren het. Hun zwijgen kan alleen alles maar erger maken.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Elk van de personages heeft zijn/haar eigen topic
Ontopic: Peggy
Ik hoop dat Peggy heel snel haar zicht terug krijgt en dat er dan toevallig ook een bijpassend cruiseschip passeert of zo.
Dan zijn we er hopelijk weer jaren van af.
Ik ben dat gestaar in de verte met bijhorende gelukzalige glimlach zo ontzettend beu...

Ontopic: Peggy

Ik hoop dat Peggy heel snel haar zicht terug krijgt en dat er dan toevallig ook een bijpassend cruiseschip passeert of zo.
Dan zijn we er hopelijk weer jaren van af.
Ik ben dat gestaar in de verte met bijhorende gelukzalige glimlach zo ontzettend beu...

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ja, aan Peggy irriteer ik me al een hele tijd, eerlijk gezegd. Vind dat helemaal geen leuk personage meer, dus ze mag ook van mij nog liever vandaag dan morgen op cruise vertrekken...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Ikweetnix
- Poster rang 1
Peter, Femke, Lucas en Peggy.. Dat ze allemaal mogen verhuizen naar een ander dorp, want die verhaallijn begint mij te vervelen...
0 x
"You can call me Root"
-
- Nog geen rang
- x 111
- x 27
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Peggy en heel de clan van de B&B ! Ik begin neigingen te hebben om te zappen als ze in beeld komt

0 x
-
- x 435
Peggy. Jammer, want vroeger vond ik haar best vrij tof, ze bracht leven in de brouwerij en zat altijd wel te eten
.
Nu is ze gewoon een zielig hoopje zelfmedelijden.

Nu is ze gewoon een zielig hoopje zelfmedelijden.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik ben ergens blij dat ik Rosa niet veel meer zie, want haar kon ik echt niet hebben. Ze heeft ook maar 1 gelaatsuitdrukking. Kopke scheef houden, ogen dichthouden, dan schudden en zeggen 'nee Waldek ...'.
0 x
-
- Nog geen rang
Peggy, Waldek, Jenny, Frank en Simonne.
Peggy omdat ze nu nog wat de verongelijkte aan het spelen is en blijkbaar ondertussen al zelf gelooft dat het toch allemaal niet zo erg is wat ze gedaan heeft en niet verdient dat Femke boos op haar is (als dat het resultaat van haar therapie is!!).
De rest omdat ze vinden dat Peggy moet beschermd worden ipv haar verantwoordelijkheid moet opnemen. Voor de zoveelste keer moet dat verwend nest een hand boven het hoofd gehouden worden, ben ik meer dan kots beu.
En van heel die troep Waldek nog het meest (behalve Peggy die de onbetwiste nummer één is van mijn ergernissen). De hypocrisie van die kerel is echt ongelooflijk. Altijd doen alsof hij de goedheid zelve is en overloopt van de principes, maar een poging tot moord op een onschuldige baby gaat hij dan wel even toedekken!!!Absoluut degoutant!
Peggy omdat ze nu nog wat de verongelijkte aan het spelen is en blijkbaar ondertussen al zelf gelooft dat het toch allemaal niet zo erg is wat ze gedaan heeft en niet verdient dat Femke boos op haar is (als dat het resultaat van haar therapie is!!).
De rest omdat ze vinden dat Peggy moet beschermd worden ipv haar verantwoordelijkheid moet opnemen. Voor de zoveelste keer moet dat verwend nest een hand boven het hoofd gehouden worden, ben ik meer dan kots beu.
En van heel die troep Waldek nog het meest (behalve Peggy die de onbetwiste nummer één is van mijn ergernissen). De hypocrisie van die kerel is echt ongelooflijk. Altijd doen alsof hij de goedheid zelve is en overloopt van de principes, maar een poging tot moord op een onschuldige baby gaat hij dan wel even toedekken!!!Absoluut degoutant!
0 x
- Kimmeke
- Poster rang 4
- x 1