Sam De Witte (An Vanderstighelen)
-
- Poster rang 2
Re: Sam De Witte (An Vanderstighelen)
Sam is hoe langer hoe pedanter omdat ze de controle verloren heeft.
Ze kan beter inzien dat 't ook mee aan haar pushen ligt. Dus Sam, begin met Waldek te geloven.
Ze kan beter inzien dat 't ook mee aan haar pushen ligt. Dus Sam, begin met Waldek te geloven.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Ik ben er zeker van dat Tim Frank gelooft maar wanneer gaat die dat nu eens duidelijk tegen zijn pretentieuse vrouw zeggen ipv te doen alsof zij het slachtoffer is ?
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Sam wil Frank niet meer als werknemer, liefst zonder haar moeder en halfzus te krenken. Het ongeval met Waldek is daartoe de ideale gelegenheid. Ook al moet zij de schuld van Frank er koppig zelf bij fantaseren.
0 x
-
- Poster rang 2
Dat kan het ook zijn.Captain Cuckoo schreef:Sam wil Frank niet meer als werknemer, liefst zonder haar moeder en halfzus te krenken. Het ongeval met Waldek is daartoe de ideale gelegenheid. Ook al moet zij de schuld van Frank er koppig zelf bij fantaseren.

De vraag is of Sam dat kan blijven volhouden tegen de getuigenis van Waldek in ?
0 x
-
- x 435
Ik denk dat het antwoord op die vraag "NEE" is. Want als het slachtoffer zelf ervan overtuigd is dat het om een ongeval gaat, wat zou de verklaring van iemand die niet eens getuige was van het gebeuren dan iets in de pap te brokken hebben?Linne schreef:Dat kan het ook zijn.Captain Cuckoo schreef:Sam wil Frank niet meer als werknemer, liefst zonder haar moeder en halfzus te krenken. Het ongeval met Waldek is daartoe de ideale gelegenheid. Ook al moet zij de schuld van Frank er koppig zelf bij fantaseren.![]()
De vraag is of Sam dat kan blijven volhouden tegen de getuigenis van Waldek in ?
Dat zou pas compleet absurd zijn.
0 x
-
- x 435
Frank kan misschien maar beter met pensioen. Ander werk vinden op zijn leeftijd zal moeilijk zijn, zeker in die branche, en Sam is een dom kalf (sorry, maar ik wik mijn woorden dan nog) en dat hij voor dat serpent niet meer wil werken, snap ik.
Trouwens... Sam en Simonne "groeien naar elkaar toe", maar hartelijk gaat het er ook niet aan toe. Er zit geen evolutie in hun relatie. Sam houdt iedereen op afstand, maar beslist wel zonder slag of stoot over hun leven.
Pffff, ben ze beu. Wat iedereen zo leuk vindt aan Sam (Kaat bijvoorbeeld) is mij een raadsel. Meestal zijn mensen bevriend omdat ze elkaar graag hebben, en dat is dat ook te merken aan hun houding. Bij Sam merk ik niks. Da's een koele kikker.
Trouwens... Sam en Simonne "groeien naar elkaar toe", maar hartelijk gaat het er ook niet aan toe. Er zit geen evolutie in hun relatie. Sam houdt iedereen op afstand, maar beslist wel zonder slag of stoot over hun leven.
Pffff, ben ze beu. Wat iedereen zo leuk vindt aan Sam (Kaat bijvoorbeeld) is mij een raadsel. Meestal zijn mensen bevriend omdat ze elkaar graag hebben, en dat is dat ook te merken aan hun houding. Bij Sam merk ik niks. Da's een koele kikker.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik geloof niet dat je zomaar iemand kan ontslaan ? En dat nog voor t onderzoek is afgerond ? Ms tijdelijk schorsen met behoud van loon, maar gewoon afdanken ?
0 x
- Thuisforum
- Administrator
- x 9
- x 63
* Algemeen moderatorbericht *
Mogen we jullie nog even herinneren aan onze forumregels?
En van vooral aan dit nieuwe topic, dat we speciaal hebben aangemaakt voor de slechte verstaanders...
http://thuisforum.be/viewtopic.php?f=4&t=902159

Mogen we jullie nog even herinneren aan onze forumregels?
En van vooral aan dit nieuwe topic, dat we speciaal hebben aangemaakt voor de slechte verstaanders...

http://thuisforum.be/viewtopic.php?f=4&t=902159

0 x
- Flower-Power
- Poster rang 2
Misschien kan dat niet in het echte leven. Maar in Thuis kan allesjohan1969 schreef:Ik geloof niet dat je zomaar iemand kan ontslaan ? En dat nog voor t onderzoek is afgerond ? Ms tijdelijk schorsen met behoud van loon, maar gewoon afdanken ?

Ben benieuwd of ze ooit nog gaat bijdraaien om Frank terug aan te nemen,
maar... wie weet wil Frank tegen die tijd dan zelf niet meer, en als Waldek
dan ook nog eens zou opstappen dan staat ze daar schoon te blinken met alleen Adil.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 929
- x 1487
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Zich excuseren of haar fouten toegeven kan Sam blijkbaar ook niet. En haar eeuwige pubertaal begint me wel te ergeren
0 x
-
- x 435
Ze weet ook nog niet dat Frank en Waldek het bijgelegd hebben (of toch een soort van), maar wat hypocriet om te zitten klagen over persoonstekort terwijl ze daar zelf voor gezorgd heeft! 

0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Jawel, Simonne vertelde het haar maar ze wou toch ( nog) niet toegeven !
0 x
-
- Poster rang 5
Ze zit meer in met haar gezichtsverlies ipv haar personeelstekort. 

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435

Dat is toch echt de omgekeerde wereld? Kan er nu niemand dat mens eens op haar plaats zetten?
Komaan Adil, staken jongen!
0 x