Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)
- Caligula
- Poster rang 5

Re: Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)
Ik heb eigelijk maar één vraag: als Jana niet bij Toon was, waar was ze dan wel de ganse nacht?
0 x
Potentia Principatum
-
lord F.
- Poster rang 5

Er zijn genoeg adressen om afterparty's te houden zeker?Caligula schreef:Ik heb eigelijk maar één vraag: als Jana niet bij Toon was, waar was ze dan wel de ganse nacht?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

-
Lazylady
- x 435
Dit is zo belachelijk. Eigenlijk verdienen Jana en Lowie elkaar! 
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Ik zou toch ook zoiets beginnen denken.Lazylady schreef:Dit is zo belachelijk. Eigenlijk verdienen Jana en Lowie elkaar!
Als Jana een beetje trots heeft laat ze Lowie die niet kan kiezen toch vallen?
(soit, ze is nog jong natuurlijk)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- zanacht
- Poster rang 2

Jana heeft blijkbaar om 2 redenen een fictieve relatie met Toon.
1. om Lowie jaloers te maken
2. om haar relatie met Lowie verder te zetten zonder dat Olivia iets kan doorhebben.
Zo laag van haar zeg. Ze heeft Lowie nu toch zelf horen zeggen dat Olivia geen tweede keus, wel wat doet ze dan nog bij hem. Schone beste vriendin dat ze is tov Olivia, ze is haar vriendschap echt niet waard terwijl Oliva het echt goed meent met Jana ook al laat ze die op haar eigen speciale manier zien toch ze verdient dit niet.
1. om Lowie jaloers te maken
2. om haar relatie met Lowie verder te zetten zonder dat Olivia iets kan doorhebben.
Zo laag van haar zeg. Ze heeft Lowie nu toch zelf horen zeggen dat Olivia geen tweede keus, wel wat doet ze dan nog bij hem. Schone beste vriendin dat ze is tov Olivia, ze is haar vriendschap echt niet waard terwijl Oliva het echt goed meent met Jana ook al laat ze die op haar eigen speciale manier zien toch ze verdient dit niet.
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Dat ze een relatie wil met de zoon van Luc die de dood van haar kind op zijn geweten heeft, blijf ik nog altijd raar vinden.
Want hoewel de relatie tussen Luc en Lowie eerder oppervlakkig te noemen is, hebben ze wel degelijk af en toe contact, terwijl Jana amper in dezelfde ruimte als Luc wil verblijven! Maar ja, de dood van Jack is al van een paar seizoenen geleden, dat zijn de scenarioschrijvers wellicht al vergeten!
Want hoewel de relatie tussen Luc en Lowie eerder oppervlakkig te noemen is, hebben ze wel degelijk af en toe contact, terwijl Jana amper in dezelfde ruimte als Luc wil verblijven! Maar ja, de dood van Jack is al van een paar seizoenen geleden, dat zijn de scenarioschrijvers wellicht al vergeten!
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Ik denk dat haar "spelletje"met Toon als een boemerang bij haar terug gaat komen. Daarbij wordt die Toon een steeds groter raadsel voor mij.
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Ze zegde dit nadat ze Olivia 2de keus noemde. 't Kwam recht uit zijn hart. Wat ze niet wil horenzanacht schreef:Ze heeft Lowie nu toch zelf horen zeggen dat Olivia geen tweede keus, wel wat doet ze dan nog bij
hem. Schone beste vriendin dat ze is tov Olivia,
is dat Lowie voor Olivia kan kiezen. Hier een mogelijke optie ( een van de vele dus ) :
Lowie houdt van Olivia om haar spontane openheid ook al is druk. Ze vertrouwt hem en wil haar
vriendin ook gelukkig zien, wil zeggen : gekoppeld. Die onschuld trekt Lowie wel aan.
Daartegenover staat het ijskoud bedrog van Jana met Toon om Lowie van Olivia af te nemen.
Inplaats van daar in mee te gaan stoot dat hem eerder af. Dat ziet ze niet natuurlijk.
Enfin één van de opties. Zeker is dat ze schijnheilig is en ik daar niet van verschiet.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ik ook niet !Zeker is dat ze schijnheilig is en ik daar niet van verschiet.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Die hele situatie Jana-Lowie-Olivia-Toon (vergeet ik er?) is een echte vaudeville geworden. Dit gaat zodanig de onwaarschijnlijke kant op dat ik de scenes gewoon passeer!
0 x
Potentia Principatum
- Kwast
- Poster rang 5

Dat mens is wel een beetje een bakvis... ik bedoel.... Lowie is een grote player en zij blijft erachteraan hollen gelijk een hondje.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
tvx1
- x 435
Dat Jana nog durft zeggen dat ze niet eist dat Lowie Olivia laat vallen. Ze speelt verdorie smerige spelletjes om zijne kop zot te maken en zodanig in het nauw te drijven zodat hij bijna niets anders zou kunnen. Ik blijf erbij, ze zou beter verhuizen. Een belangrijke oorzaak van heel deze situatie is dat ze meermaals per dag met Lowie (en Olivia) geconfronteerd. Zolang ze daar woont gaat ze Lowie NOOIT uit haar hoofd zetten omdat haar gevoelens meermaals per dag aangewakkerd worden. Ze verdiend anders en weel beter dan Lowie.
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Jana speelt inderdaad een vuil spelletje maar hoe ze dit haar beste vriendin kan aandoen daar kan ik niet bij. Jana en Lowie zijn Olivia niet waard.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Dat is waar, maar toch gaat El Lowie met de buit lopen of verliest hij ze allebei en komt er een ander in de picture, zo een echte vamp...zanacht schreef:Jana speelt inderdaad een vuil spelletje maar hoe ze dit haar beste vriendin kan aandoen daar kan ik niet bij. Jana en Lowie zijn Olivia niet waard.
0 x
Potentia Principatum