Ann De Decker (Monika Van Lierde)
-
- Poster rang 4
Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)
Tom als donor ? Leuk dat ze dan dezelfde vader hebben zegt An.
Je moet al van een andere planeet komen om dat zo te kunnen versimpelen.
Nu An akkoord gaat wil ze dit voor Maya effe zelf regelen ook nog.
Wie brengt er nu een kind groot dat later, op zoek naar haar vader, ontdekt dat
oom Tom dat is zoals Sandrine nog te wachten staat ???
Je moet al van een andere planeet komen om dat zo te kunnen versimpelen.
Nu An akkoord gaat wil ze dit voor Maya effe zelf regelen ook nog.
Wie brengt er nu een kind groot dat later, op zoek naar haar vader, ontdekt dat
oom Tom dat is zoals Sandrine nog te wachten staat ???
0 x
-
- Nog geen rang
Dit blijft maar ingewikkelder worden: Sandrine gaat dus later te horen krijgen dat zij 2 adoptiemoeders heeft + 1 biologische moeder, dat haar biologische vader, haar oom en peter is en nu misschien nog dat zij een broertje of zusje krijgt van 1 van haar 2 adoptiemoeders met haar biologische vader/oom/peter. 

0 x
-
- Poster rang 1
- x 7
- x 6
En toch lijkt het mij niet zo onlogisch dat ze toch op z'n minst dezelfde biologische vader hebben. In ieder geval logischer dan als dat opeens aan Kurt wordt gevraagd.
Een anonieme donor zou natuurlijk wel nog een mogelijkheid zijn geweest, maar dan heeft Sandrine een broertje/zusje wat zuiver biologisch gezien helemaal geen familie van haar is...
Een anonieme donor zou natuurlijk wel nog een mogelijkheid zijn geweest, maar dan heeft Sandrine een broertje/zusje wat zuiver biologisch gezien helemaal geen familie van haar is...
0 x
Sanne
-
- x 435
Je kunt alleen maar hopen dat die kindertjes later nooit voor school een stamboom moeten maken zoals Franky destijds. Geen enkele prof gaat hen geloven. Ik denk zelfs dat ze er de politie gaat bijhalen wegens vermeend misbruik.Poolski schreef:Dit blijft maar ingewikkelder worden: Sandrine gaat dus later te horen krijgen dat zij 2 adoptiemoeders heeft + 1 biologische moeder, dat haar biologische vader, haar oom en peter is en nu misschien nog dat zij een broertje of zusje krijgt van 1 van haar 2 adoptiemoeders met haar biologische vader/oom/peter.

0 x
-
- x 435
Hoe flauw dit. Had dan Kurt gekozen (voor de verandering
)

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Wie wil nu dat haar lief een kind krijgt van haar eigen broer? 

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- Poster rang 5
- x 691
- x 532
En doordrammen dat die An kan
Wat zou er gebeurd zijn als Mayra voor iemand anders had gekozen?

0 x
-
- Nog geen rang
En dat allemaal terwijl Tom nog niet ja gezegd heeft, laat staan dat hij van iets weet. Wie loopt er te hard van stapel?
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Incest !Crackers schreef:Wie wil nu dat haar lief een kind krijgt van haar eigen broer?
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Wat heeft dat nu met incest te maken?johan1969 schreef:Incest !Crackers schreef:Wie wil nu dat haar lief een kind krijgt van haar eigen broer?
Mayra en Tom zijn toch geen familie?

0 x
-
- Poster rang 1
Goh, ik moet toegeven dat ik Ann wel volg in haar gedachtegang. Ze zullen het zelf ook al wel een beetje veel vinden en op die manier 'blijft het allemaal een beetje zoals het is' (Als in: er worden dan niet NOG meer mensen bij betrokken...Judith en haar kinderen nu even buiten beschouwing gelaten, maar gezien Ann oogkleppen opheeft laat ze iedereen ook ALTIJD buiten beschouwing
).
MAAR ik voel hier een 'daddygate' aankomen! Volgens mij moet er toch een reden zijn waarom Kurt ineens een band krijgt met Mayra?
Dus zou het niet kunnen dat Tom uiteindelijk akkoord gaat, ze de behandelingen starten en dat op de moment supreme Mayra misschien een moment van zwakte kent door een ruzie met Ann, of een glaasje teveel opheeft samen met Kurt ofzo? En dat ze dan zwanger wordt maar dat ze dan niet weet of het van Tom of van Kurt is?

MAAR ik voel hier een 'daddygate' aankomen! Volgens mij moet er toch een reden zijn waarom Kurt ineens een band krijgt met Mayra?
Dus zou het niet kunnen dat Tom uiteindelijk akkoord gaat, ze de behandelingen starten en dat op de moment supreme Mayra misschien een moment van zwakte kent door een ruzie met Ann, of een glaasje teveel opheeft samen met Kurt ofzo? En dat ze dan zwanger wordt maar dat ze dan niet weet of het van Tom of van Kurt is?

0 x
-
- Poster rang 1
- x 7
- x 6
Ik vind dat in deze situatie eigenlijk totaal niet vreemd. Niet alleen omdat het dan een echt halfbroertje of halfzusje van Sandrine is, maar het is ook echt een kleinkind van Marianne en dus ook echt familie van Ann. Dus in dit geval volg ik Ann haar redenering helemaal.Crackers schreef:Wie wil nu dat haar lief een kind krijgt van haar eigen broer?
Blijft natuurlijk wel de vraag of Tom het zelf ziet zitten, maar dat is voor een ander topic.
0 x
Sanne
-
- Nog geen rang
Ann praat over deze situatie alsof als zij haar goedkeuring geeft, iedereen maar tevreden moet zijn, dat het dan geregeld. Tom heeft ten andere ook nog een partner waar hij rekening mee moet houden. Stel: hij zegt ja, wat zou Judith daar dan van vinden. Dat zal allemaal zo snel nog niet geregeld zijn, dan wordt het misschien toch nog Kurt, sluit ik nog niet uit.
0 x
-
- Poster rang 4
Aanstootgevend hoe An op een schijnbaar simpele manier dingen verdraait tot het is zoals zij het wil.
Dat er anderen bij betrokken zijn, in dit geval haar collega Judith zal haar een zorg wezen.
Dat er anderen bij betrokken zijn, in dit geval haar collega Judith zal haar een zorg wezen.
0 x
-
- Poster rang 1
- x 7
- x 6
Maar Kurt is niet meteen simpeler dan Tom he... Oke, hij heeft geen partner om rekening mee te houden, maar hij is wel de vader van de kinderen van het lief van Tom. Dus dan zou het stiefneefje of -nichtje van Emma en Stan ook hun halfbroertje of -zusje zijn. Ook niet de meest normale situatie dus.Poolski schreef:dan wordt het misschien toch nog Kurt, sluit ik nog niet uit.
0 x
Sanne