Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Bericht door Christel »

Dat onderhuidse steekje vond ik wel grappig...: "hoe bevalt het om samen te werken met zo'n OUDE dokter?"... Subtiel! :twisted: :lol:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
dirk
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dirk »

Marianne is echt zielig... eerst vreemdgaan en dan weken aan een stuk lopen wenen dat Geert haar niet meer ziet staan... :doh:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Voordat alles uitkwam had Marianne al voor Geert gekozen en dat ook aan David duidelijk gemaakt. Pech voor haar dat Geert alsnog achter haar scheve schaats is gekomen en haar niet meer wil nu, maar dat wil niet zeggen dat ze niet meer van hem hield en houdt natuurlijk. Spijt komt altijd te laat zeggen ze wel eens... :whistle: ;)
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1719
x 2656

Bericht door satine »

En dat Geert zelf allerlei andere dingen zoveel interessanter vond dan zijn eigen vrouw, daar wordt ook niet meer over gesproken...
De brouwerij, het Slurfke, David... Marianne moest het allemaal maar goed vinden.
Tot er 'overspel' aan te pas komt, dan staat het hele Thuis-dorp op zijn kop.

Het was MAAR seks he, het feit dat Geert van de ene dag op de andere zich niet meer voor Marianne interesseerde, telt dan opeens niet meer mee. :roll:
0 x
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Lacrimosa »

Het kan iedereen overkomen om verliefd te worden op iemand buiten je relatie... niks zo natuurlijker dan dat.
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Lacrimosa schreef:Het kan iedereen overkomen om verliefd te worden op iemand buiten je relatie... niks zo natuurlijker dan dat.
Het blijft wel bedrog hé.
0 x
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Lacrimosa »

exsencon schreef:
Lacrimosa schreef:Het kan iedereen overkomen om verliefd te worden op iemand buiten je relatie... niks zo natuurlijker dan dat.
Het blijft wel bedrog hé.
Het was bedrog omdat de maatschappij waarin wij leven uitgevonden heeft dat het absurd is om van meer dan 1 persoon tegelijk te houden en daarom moet zoiets of vedrongen, of stiekem beleefd worden. Maar da's een heel andere discussie. 8)
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

satine schreef:Het was MAAR seks he, het feit dat Geert van de ene dag op de andere zich niet meer voor Marianne interesseerde, telt dan opeens niet meer mee. :roll:
Dus te weinig aandacht krijgen, is een reden om meteen op een ander te kruipen. (om het plat te zeggen) Dan moet je dat aan elkaar duidelijk maken dat er iets mis is, niet met hints maar vlakaf zeggen en het zo uitpraten of uitwerken, samen. Geert deed op een bepaald moment meer moeite maar toen wees Marianne hem af.
0 x
Afbeelding
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Lacrimosa »

Ik denk niet dat David maar een seksavontuurtje was hoor :eh:
Over de rest ben ik het wel eens.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1719
x 2656

Bericht door satine »

Poolaapje schreef:
satine schreef:Het was MAAR seks he, het feit dat Geert van de ene dag op de andere zich niet meer voor Marianne interesseerde, telt dan opeens niet meer mee. :roll:
Dus te weinig aandacht krijgen, is een reden om meteen op een ander te kruipen. (om het plat te zeggen) Dan moet je dat aan elkaar duidelijk maken dat er iets mis is, niet met hints maar vlakaf zeggen en het zo uitpraten of uitwerken, samen. Geert deed op een bepaald moment meer moeite maar toen wees Marianne hem af.
Dat zeg ik toch niet?
Als Marianne ook een hobby had gezocht of constant met een vriendin had afgesproken, had er geen haan naar gekraaid, ook al was hun huwelijk dan waarschijnlijk na verloop van tijd OOK over geweest...
Maar nu er seks bij betrokken is, is er nog maar 1 schuldige: Marianne.
En wat daaraan vooraf ging, is allang terug vergeten. O ja, want Marianne is vreemd gegaan!!!! :violin:
En dat Geert op een bepaald moment opnieuw 'moeite deed' maakt alles daarvoor niet meteen goed.

@ exsencon: wat Geert deed was ook bedrog; hij liet anderen voor gaan op de vrouw waar hij voor gekozen had...
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef: Dat zeg ik toch niet?
Als Marianne ook een hobby had gezocht of constant met een vriendin had afgesproken, had er geen haan naar gekraaid, ook al was hun huwelijk dan waarschijnlijk na verloop van tijd OOK over geweest...
Maar nu er seks bij betrokken is, is er nog maar 1 schuldige: Marianne.
En wat daaraan vooraf ging, is allang terug vergeten. O ja, want Marianne is vreemd gegaan!!!! :violin:
En dat Geert op een bepaald moment opnieuw 'moeite deed' maakt alles daarvoor niet meteen goed.

@ exsencon: wat Geert deed was ook bedrog; hij liet anderen voor gaan op de vrouw waar hij voor gekozen had...
Helemaal mee eens! :thumbup:
Marianne is echt niet de enige schuldige aan dat gestrandde huwelijk...
Triest ook eigenlijk dat Geert tot op de dag van vandaag nergens over heeft willen praten. :thumbdown:
0 x
dirk
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dirk »

Christel schreef: Helemaal mee eens! :thumbup:
Marianne is echt niet de enige schuldige aan dat gestrandde huwelijk...
Marianne is de HOOFDschuldige. Een relatie heeft altijd goede en minder goede momenten, maar daarom moet je nog niet meteen met een andere het bed induiken alst ff minder gaat...

Bij Geert is er door dat overspel een grens overschreden en is het dus definitief over, eigen schuld dus van Marianne :doh:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1069
x 595

Bericht door martha »

Marianne had gisteren een mooie jurk aan :clap: Veel eleganter dan dat bloemetjes gordijn van de vorige afleveringen :angel:
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

satine schreef:@ exsencon: wat Geert deed was ook bedrog; hij liet anderen voor gaan op de vrouw waar hij voor gekozen had...
Als je een relatie hebt en er zijn problemen dan praat je er over, je gaat niet naar een ander lopen, dat is bedrog en liegen, de rest is larie en apekool.En dat geldt voor mannen en vrouwen. Maar in onze maatschappij is dat algemeen aanvaard nu en niemand geeft er ook maar om. Bedriegen is just a way of life. Ik heb daar een andere mening over.
0 x
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Lacrimosa »

Ik ben er een beetje vies van hoe dit steeds herleid wordt naar 'in bed gedoken' 'op iemand gekropen' 'geslapen met' 'seksekseks!' terwijl het zooooo veel meer om het lijf had. Ja, Marianne heeft gelogen. Nee, het ging niet om seks!
0 x
Plaats reactie