Wat er niet klopt in Thuis

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Plaats reactie
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Re: Wat er niet klopt in Thuis

Bericht door Matthi »

En er was toch ook nooit echt een probleem met die accijnzen ? Dat was toch een 'acteur' die de controleur speelde in opdracht van Waldek ?

Hier iets wat echt niet klopt, weer uitstekend gevonden door Thomsten:

Aflevering van vrijdag:
Afbeelding

Afleveringen van maandag:
Afbeelding
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Bas4444
Nog geen rang

Bericht door Bas4444 »

Dat had ik ook al gezien... Inderdaad heel raar, ze moeten wat beter op gaan letten met de mobieltjes in THUIS...
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Luc schreef:Je kunt camerabewaking ingeven in uw belastingen. Het is daarvoor dat ze het gedaan hebben natuurlijk 8) .
ja maar dat krijg je toch pas achteraf terug? En dan nog maar een deeltje. Je moet daar eerst het volledige bedrag kunnen leggen.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Het is al van vorige week of twee weken geleden maar toen Bram en Jana afspraken op hun geheim plekje had Jana twee vlechten in haar haar. Twee of drie scenes later zaten ze daar nog en de vlechten waren uit haar haar. Het zou kunnen dat ze ze eruit haalde maar het haar van Jana was in die tweede scene volledig glad gestreken en dat kan niet. Als ze de vlechten er al uit haalde dan zou het haar zeker nog een golvende vorm moeten hebben.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Dat vind ik nogal vergezocht :lol:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Eerst twee joekels van vlechten en een scene later niet meer? Dat valt wel heus op, daar moest ik niet ver voor zoeken, het viel meteen op.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

johan1969 schreef:Dat vind ik nogal vergezocht :lol:
Jij hebt nooit je haar gevlochten???
't Is heel juist wat Crackers zegt: als je vlechten losmaakt, dan is je haar in bekken.
0 x
Kimmetje
Nog geen rang

Bericht door Kimmetje »

Ze kan toch bij die vriendin gedoucht hebben?
0 x
Vlinders in de buik, het beest in de mens
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Crackers schreef:
Luc schreef:Je kunt camerabewaking ingeven in uw belastingen. Het is daarvoor dat ze het gedaan hebben natuurlijk 8) .
ja maar dat krijg je toch pas achteraf terug? En dan nog maar een deeltje. Je moet daar eerst het volledige bedrag kunnen leggen.
Ja en dan ? Kunnen ze toch incalculeren ?
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Kimmetje schreef:Ze kan toch bij die vriendin gedoucht hebben?
Ze kan ook de stijltang gebruikt hebben.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Maar ze zijn niet van die plaats weg geweest intussen. En in die boom zat zeker geen stopcontact om een stijltang te gebruiken :lol:
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Stijltang op batterijen natuurlijk. Ik weet uit goeie bron dat Jana er zo ééntje geeft :crazy: .
0 x
Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Peter Jansens »

Ben je zeker dat dat wel een stijltang is? :shh: Vooraleer ik in actie schiet met het proces van Femke, nog even dit.

Simonneke is na twee weken (of drie maanden als je de vakantie meerekent) thuis na een bekkenbreuk die haar benen verlamt? Ze gaat rechtstreeks van ziekenhuis naar huis zonder een verblijf in een revalidatiecentrum waar men tot twee uur per dag aan kine en ergo doet om de patiënt terug te leren lopen?

Als de einddiagnose (in het rehabilitatiecentrum) is dat de patiënt niet terug zal kunnen lopen zijn er SIT-vergaderingen over woningaanpassing, hulpmiddelen, thuisverpleging, familiehulp en een bezoek van een controle-arts om de 'officiële' handicap te bepalen...

Je gaat ook nooit direct full-time naar huis, maar enkel de weekends om op te volgen hoe dit loopt :razz: En er zijn tientallen sessies met een psycholoog om te vermijden dat je in een gat valt... :razz:

Voor één maal ben ik blij dat het werkelijke leven anders is dan in Thuis...
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1664
x 2569

Bericht door satine »

Peter Jansens schreef: En er zijn tientallen sessies met een psycholoog om te vermijden dat je in een gat valt...
Ze praat toch met Tibo?
Die is niet alleen verpleger, maar ook dokter blijkbaar - ik verdenk hem er van het hele ziekenhuis op zijn eentje recht te houden, dus zal hij de gesprekken met de psycholoog ook wel voor zijn rekening nemen. :mrgreen:
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

satine schreef:
Peter Jansens schreef: En er zijn tientallen sessies met een psycholoog om te vermijden dat je in een gat valt...
Ze praat toch met Tibo?
Die is niet alleen verpleger, maar ook dokter blijkbaar - ik verdenk hem er van het hele ziekenhuis op zijn eentje recht te houden, dus zal hij de gesprekken met de psycholoog ook wel voor zijn rekening nemen. :mrgreen:
Ik zat vanmorgen ook te denken dat die doktersallures heeft, en vergat dat hij eigenlijk "maar" verpleegkundige is.
Nu weet ik uit ervaring, van horen zeggen, dat dokters vaak beroep doen op verpleegkundigen, maar de onderzoeken gebeuren toch altijd door echte dokters. :lol:
0 x
Plaats reactie