Hier iets wat echt niet klopt, weer uitstekend gevonden door Thomsten:
Aflevering van vrijdag:

Afleveringen van maandag:

ja maar dat krijg je toch pas achteraf terug? En dan nog maar een deeltje. Je moet daar eerst het volledige bedrag kunnen leggen.Luc schreef:Je kunt camerabewaking ingeven in uw belastingen. Het is daarvoor dat ze het gedaan hebben natuurlijk.

Jij hebt nooit je haar gevlochten???johan1969 schreef:Dat vind ik nogal vergezocht

Ja en dan ? Kunnen ze toch incalculeren ?Crackers schreef:ja maar dat krijg je toch pas achteraf terug? En dan nog maar een deeltje. Je moet daar eerst het volledige bedrag kunnen leggen.Luc schreef:Je kunt camerabewaking ingeven in uw belastingen. Het is daarvoor dat ze het gedaan hebben natuurlijk.

Ze kan ook de stijltang gebruikt hebben.Kimmetje schreef:Ze kan toch bij die vriendin gedoucht hebben?

Ze praat toch met Tibo?Peter Jansens schreef: En er zijn tientallen sessies met een psycholoog om te vermijden dat je in een gat valt...
Ik zat vanmorgen ook te denken dat die doktersallures heeft, en vergat dat hij eigenlijk "maar" verpleegkundige is.satine schreef:Ze praat toch met Tibo?Peter Jansens schreef: En er zijn tientallen sessies met een psycholoog om te vermijden dat je in een gat valt...
Die is niet alleen verpleger, maar ook dokter blijkbaar - ik verdenk hem er van het hele ziekenhuis op zijn eentje recht te houden, dus zal hij de gesprekken met de psycholoog ook wel voor zijn rekening nemen.