Zo denk ik er ook over. De rest is voer voor een ander topic.Caligula schreef:Tja, er zullen altijd risico's in het vak zijn zeker? Nu, onze Toon maalt er blijkbaar niet om en neemt zijn plezierke,al of niet met condoom. Dat doet Karin blijkbaar toch ook?
Toon Vrancken (Bill Barberis)
-
- x 435
Re: Toon Vrancken (Bill Barberis)
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Ik meen me te herinneren dat Toon inderdaad voorzichtig is en zijn maatregelen neemt. Enkel bij Tamara liep het fout (en dat hebben ze toen getoond in die blokhut (of zo) toen Tamara Toon letterlijk besprong). En voor de rest : het sex leven van de thuis personages interesseert mij geen bal. Voor mij is Thuis pure soap en ontspanning en geen "schooltelevisie."
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
jessie V. schreef:Heibel met uw partner? Opvanghuis Toon staat voor u klaar.

0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Dochter gisteren tegen mij :"awel, jij zou goed overeenkomen met Toon, allebei een gigantisch ochtendhumeur"
en ze vervolgde toen Toon zat te zuchten bij het voortdurend getetter van Jana "jij herkent dat zeker"
Ja, ik heb een ochtendhumeur en kon Toon goed begrijpen wat hij meemaakte met dat gekwetter 

0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Zo spijtig dat hij Kaat van zich weg duwde , al was ze misschien wel wat snel ...
Toon had wel overschot van gelijk toen hij aan Sam zei van zich niet met zijn privé leven te bemoeien .
Toon had wel overschot van gelijk toen hij aan Sam zei van zich niet met zijn privé leven te bemoeien .
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Toon de macho met een transgender op stap. Ze doen dat natuurlijk opzettelijk maar toch...Toon zal toch nog wat tijd nodig hebben om van een "circusobject" zoals hij vroeger zei een echte (niet echte?) vrouw te zien.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 2
Met dat kleed gaf Kaat dus aan wat ze verwachtte en nam zelf op de valreep alsnog het initatief.
Te snel Kaatje toch, Toon kijkt daar nog niet en misschien nooit naar uit.
Spijtig voor haar en Sam meende het goed maar in Thuis is discretie een ijdel begrip.
Te snel Kaatje toch, Toon kijkt daar nog niet en misschien nooit naar uit.
Spijtig voor haar en Sam meende het goed maar in Thuis is discretie een ijdel begrip.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ik zou zelfs meer zeggen: in Thuis bestaat discretie gewoon niet.Linne schreef:Spijtig voor haar en Sam meende het goed maar in Thuis is discretie een ijdel begrip.
Maar Toon over de brug trekken,dat weet ik echt niet. Een huzarenstukje voor Kaat vrees ik.
0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Spijtig dat Toon niet op Jana's uitnodiging is ingegaan. Ik zou er niet rouwig om geweest zijn moest hij mee vertrokken zijn naar de Verenigde Staten.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Grappig wel toen Jana daar binnenkwam en hij daar stond met Judith en zijn broek op zijn schoenen. 

0 x
Potentia Principatum
- Crackers
- Poster rang 5
Toon is een opportunist eersteklas. Ik ken er nog zulke.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- Poster rang 2
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Wat was dat nu weer ? Hij gaat zich omkleden om te gaan joggen dus, naar de bad- of de slaapkamer maar nee, hij komt terug om het in de living voor de neus van Judith te doen ?????? rare mijnheer toch !Caligula schreef:Grappig wel toen Jana daar binnenkwam en hij daar stond met Judith en zijn broek op zijn schoenen.

0 x
- OhMyGod
- Nog geen rang
Linne schreef:Omhoog
Hij liet iets zien, maar niet zo zeer zijn goed hartLinne schreef:Toon laat tenminste zijn goed hartzien aan Jana.

0 x