Tom De Decker (Wim Stevens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
exsencon
- x 435
Re: Tom De Decker (Wim Stevens)
Even de Frank Bomans woordenschat opfrissen: sjokkedijzen staat voor de "mannelijke edele delen". En zelfs als Judith het niet elegant doet zal het ook wel goed zijn. 
0 x
-
tvx1
- x 435
Misschien kan Tom zichzelf ontoerekeningsvatbaar laten verklaren 
0 x
-
exsencon
- x 435
Hoe dan ook, verkrachting of seks, het gaat zijn kantoor geen goed doen als dat in de Thuis-Dag Allemaal komt. En wat gaat Peter doen vraag ik me zo af.
0 x
- Tomboy
- Poster rang 1

Zich afvragen waar hij zijn huwelijk van moet bekostigen als de klanten het laten afweten...exsencon schreef:Hoe dan ook, verkrachting of seks, het gaat zijn kantoor geen goed doen als dat in de Thuis-Dag Allemaal komt. En wat gaat Peter doen vraag ik me zo af.
0 x
-
tvx1
- x 435
Gewoon in een ander advocatenkantoor gaan werken. Had hij al veel langer moeten doen volgens mij. Misschien is er wel een vacature bij IvoTomboy schreef:Zich afvragen waar hij zijn huwelijk van moet bekostigen als de klanten het laten afweten...exsencon schreef:Hoe dan ook, verkrachting of seks, het gaat zijn kantoor geen goed doen als dat in de Thuis-Dag Allemaal komt. En wat gaat Peter doen vraag ik me zo af.
0 x
- Peter Jansens
- Poster rang 2

Uhm, als geld verduisteraar (buiten zijn wil, maar toch) is hij toch in goed gezelschap... overigens wanneer komt dit proces ooit voor (tja, weer een geval van Thuis amnesie)...exsencon schreef:En wat gaat Peter doen vraag ik me zo af.
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Vooralsnog lijken de meesten onvoorwaardelijk te geloven in zijn onschuld, ondanks het feit dat hij tegen Peter heeft gezegd dat het kantoor zo overhoop lag door een ruzie met Lynn. Tom mag wel heel blij zijn met zulke familie en vrienden! Want dat hij zo in de penarie zit, heeft hij toch wel voor een heel groot deel aan zijn eigen dommigheid te danken...nog maar eens...
Overigens ben ik het helemaal met Peter Jansens eens; Peter hoeft zelf niks te zeggen, da's ook geen heilig boontje. Zonder de steun van Tom destijds, had het er voor hem ook niet bepaald rooskleurig uitgezien.
Overigens ben ik het helemaal met Peter Jansens eens; Peter hoeft zelf niks te zeggen, da's ook geen heilig boontje. Zonder de steun van Tom destijds, had het er voor hem ook niet bepaald rooskleurig uitgezien.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
Tom is nog maar eens een keer het slachtoffer geworden van zijn eigen "pluisje" 
0 x
-
exsencon
- x 435
"pluisje" is wel zeer minimaal hé. En dat Peter ook beter zijn mond zou houden is ook juist. Vooral als hij voor de rechtbank zou moeten verklaren dat het kantoor overhoop lag door een "kleine ruzie". Hoe dan ook het zal nog zijn zaken noch zijn relatie(?) met Judith enig goed doen.
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Offtopic, ik weet het maar toch: Bart Cannaerts FTW!!martha schreef:Tom is nog maar eens een keer het slachtoffer geworden van zijn eigen "pluisje"
0 x

- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Als we dan toch Offtopic bezig zijn, ik lag hier daarstraks helemaal strijk met dat Pluisje!
En inderdaad, Bart FTW!!!
Maar Tom De Decker niet, want die is niet goed bezig.
En inderdaad, Bart FTW!!!
Maar Tom De Decker niet, want die is niet goed bezig.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Iedereen weet dat Lynn zot van hem is, hoe kan Tom haar dan verkrachten? Ze wil niet liever dan met Tom naar bed.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
tvx1
- x 435
Anderzijds heeft Peter nog wel iets goed te maken tegenover Tom in verband met het verloren proces over Sandrine.Christel schreef:Vooralsnog lijken de meesten onvoorwaardelijk te geloven in zijn onschuld, ondanks het feit dat hij tegen Peter heeft gezegd dat het kantoor zo overhoop lag door een ruzie met Lynn. Tom mag wel heel blij zijn met zulke familie en vrienden! Want dat hij zo in de penarie zit, heeft hij toch wel voor een heel groot deel aan zijn eigen dommigheid te danken...nog maar eens...
0 x
- Amiche
- Poster rang 2

Anderzijds heeft Peter nog wel iets goed te maken tegenover Tom in verband met het verloren proces over Sandrine.
Lol, 't moet toch niet gekker worden, als advocaten/notarissen, of pleiter en getuige, bij het uitoefenen van hun beroep of getuigenis en bij tegenover elkaar pleiten bij elkaar in het krijt komen staan!
Lol, 't moet toch niet gekker worden, als advocaten/notarissen, of pleiter en getuige, bij het uitoefenen van hun beroep of getuigenis en bij tegenover elkaar pleiten bij elkaar in het krijt komen staan!
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
- Kwast
- Poster rang 5

Tom die bij zijn moeder bleef logeren... het is wat. Hij is in elk geval vrijgelaten. Haar verklaring rammelt rammelt langs alle kanten dus is het logisch dat Tom vrij is. Tom wordt geschorst de pers... dit alles om zich te wreken?!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt