Femke De Grote (Vanya Wellens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
exsencon
- x 435
Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)
Na alles wat Femke heeft meegemaakt (haar schuld,niet haar schuld doet er niet toe) thuisschrijvertjes geef dat meiske een break!
0 x
-
linsey
- Nog geen rang
TIS ZO!exsencon schreef:Na alles wat Femke heeft meegemaakt (haar schuld,niet haar schuld doet er niet toe) thuisschrijvertjes geef dat meiske een break!
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Ze was zo gek op Tim en plots geeft ze het op en in feite heeft hij niets verkeerd gedaan, zich alleen wat objectief opgesteld.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
lord F.
- Poster rang 5

en dan nog met zo'n dooddoener dat ze toch afgesproken hadden om enkel vrienden te zijn.Crackers schreef:Ze was zo gek op Tim en plots geeft ze het op en in feite heeft hij niets verkeerd gedaan, zich alleen wat objectief opgesteld.
ben benieuwd hoe het nu verder zal gaan.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Lazylady
- x 435
Komaan. Wat verwachtte ze dan? Tim moest toch z'n job doen! Als hij het voor haar had opgenomen had het zelfs in haar nadeel gespeeld!
0 x
- doken18
- Poster rang 2

Tim kon gewoon op dat moment niet anders dan objectief zijn, hij was bezig met zijn job.
Wanneer ze de foto kreeg van Nancy zag je wel dat ze nog steeds zot loopt van hem. Dus ik snap niet waarom ze ineens begint over het feit dat ze gewoon vrienden zouden zijn...probeert ze 'hard to get' te spelen?
Ik vrees dat de schrijvers hier weer eens een langdradig verhaal van gaan maken
Wanneer ze de foto kreeg van Nancy zag je wel dat ze nog steeds zot loopt van hem. Dus ik snap niet waarom ze ineens begint over het feit dat ze gewoon vrienden zouden zijn...probeert ze 'hard to get' te spelen?
Ik vrees dat de schrijvers hier weer eens een langdradig verhaal van gaan maken
0 x
Fanpagina Myriam Bronzwaar: https://www.facebook.com/MyriamBronzwaarFansite
Fanpagina Joy Anna Thielemans: https://www.facebook.com/pages/De-Joyer ... ef=tn_tnmn
Fanpagina Joy Anna Thielemans: https://www.facebook.com/pages/De-Joyer ... ef=tn_tnmn
- eddy en nancy
- Poster rang 3

- Contacteer:
Femke heeft met Madeleine echt een fout gemaakt, maar dat Simonneke weer een beetje normaal tegen haar doet zal de uitbrander van de directeur wel doen vergeten.
Eddy
Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Viva Hércules !
- satine
- Poster rang 5

- x 1666
- x 2570
Is dat zo, dat ze een fout gemaakt heeft?
Toen met die appel mocht ze zich niet moeien met de patiënten, nu was Madeleine alleen op wandel (nog voor de ze lift in stapte) en nu is het ineens wèl haar verantwoordelijkheid?
Vreemde redenatie van de directeur vind ik.
Toen met die appel mocht ze zich niet moeien met de patiënten, nu was Madeleine alleen op wandel (nog voor de ze lift in stapte) en nu is het ineens wèl haar verantwoordelijkheid?
Vreemde redenatie van de directeur vind ik.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
^ Dat vind ik ook.
Bovendien vind ik het erg vreemd dat dementerende mensen niet beter in de gaten gehouden worden en blijkbaar zomaar binnen en buiten kunnen lopen daar, wat toch ook niet Femke's verantwoordelijkheid is...
Bovendien vind ik het erg vreemd dat dementerende mensen niet beter in de gaten gehouden worden en blijkbaar zomaar binnen en buiten kunnen lopen daar, wat toch ook niet Femke's verantwoordelijkheid is...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Lazylady
- x 435
Idd; Femke is "maar" poetsvrouw! Als er iemand verantwoordelijk is zijn het de verplegers wel; dus ook Katrien!Christel schreef:^ Dat vind ik ook.
0 x
- Kimmeke
- Poster rang 4

- x 1
Awel Christel ik vroeg mij ook al af hoe die Madeleine zomaar zonder 1 probleem buiten kan lopen. Ik heb ooit in een ver verleden ( zo een 12 a 13 jaar geleden) stage gedaan in een rusthuis (toe gegeven ik stond op de aller zwaarste afdeling) en die dementerende mensen hadden allemaal een armband rond en vanaf het moment dat ze voor de deur voor buiten te gaan stonden ging de deur dicht.
En als de die directeur Femke op het matje roept dan moet hij ook maar alle verpleegsters op het matje roepen!
We zullen er niet teveel over nadenken wat het is een soap natuurlijk
En als de die directeur Femke op het matje roept dan moet hij ook maar alle verpleegsters op het matje roepen!
We zullen er niet teveel over nadenken wat het is een soap natuurlijk
0 x
- Peter Jansens
- Poster rang 2

Exact mijn idee, sinds wanneer dienen de poetsvrouwen dementerende bejaarden in het oog te houden. Femke 'mag' eigenlijk niet eens weten dat Madeleine Alzheimer heeft (medisch geheim, nietwaar). Overigens mag 'madame Tourtjens' op dezelfde kamer wel vrij rondlopen... uiterst verwarrend allemaal, zelfs zonder Alzheimer...
In dit geval is enkel de directeur - als verantwoordelijke - in de fout gegaan, ook niet Katrien, als verpleegster kan ze moeilijk als een bewaker voor de deur gaan staan. Zolang de deuren open zijn voor Madeleine kan ze vrij in en uit lopen...
In dit geval is enkel de directeur - als verantwoordelijke - in de fout gegaan, ook niet Katrien, als verpleegster kan ze moeilijk als een bewaker voor de deur gaan staan. Zolang de deuren open zijn voor Madeleine kan ze vrij in en uit lopen...
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
- eddy en nancy
- Poster rang 3

- Contacteer:
Ik blijf bij mijn standpunt, ook al is het niet Femke haar verantwoordelijkheid - ze is wel fout geweest. Als ik een kind de straat zie oversteken terwijl er een auto aan komt rijden, grijp ik ook in - ook al is het niet mijn kind. Femke weet dat Madeleine dementerend is en dat zou op dat moment belangrijker moeten zijn dan een telefoontje van Tim. Maar uiteraard draagt de directeur de eindverantwoordelijkheid en moet instaan voor de veiligheid van de bewoners. Normaal gezien zitten zo'n mensen op een gesloten afdeling waar ze enkel uit kunnen met een code of iets dergelijks.
Eddy
Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
Viva Hércules !
- Tomboy
- Poster rang 1

Ben het helemaal met je eens. Misschien niet Femke's taak en verantwoordelijkheid maar een klein beetje haar gezonde verstand gebruiken....eddy en nancy schreef:Ik blijf bij mijn standpunt, ook al is het niet Femke haar verantwoordelijkheid - ze is wel fout geweest. Als ik een kind de straat zie oversteken terwijl er een auto aan komt rijden, grijp ik ook in - ook al is het niet mijn kind. Femke weet dat Madeleine dementerend is en dat zou op dat moment belangrijker moeten zijn dan een telefoontje van Tim. Maar uiteraard draagt de directeur de eindverantwoordelijkheid en moet instaan voor de veiligheid van de bewoners. Normaal gezien zitten zo'n mensen op een gesloten afdeling waar ze enkel uit kunnen met een code of iets dergelijks.
Eddy
0 x
-
exsencon
- x 435
Femke is niet fout geweest. Het is gewoon niet haar taak dementerende patienten te bewaken. Schuif dat kind toch niet altijd al het onheil van de wereld in haar schoenen. Er zijn nu eenmaal dingen die gewoon gebeuren,moeten we nu altijd direct een verantwoordelijke zoeken? Daar zijn we in onze huidige maatschappij vreselijk straf in. Iemand moet altijd in de fout gegaan zijn,ja? Eerst altijd naar uzelf kijken zou ik zeggen. En als dat niet meer gaat is het zeker niet aan de poetsvrouw om daar iets aan te veranderen.
0 x