Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Oei, en haar excuus om toch een porto te drinken werd verijdeld door Jenny die geen zin had in een glaasje. Als de wandelende gazet Nancy vandaag met het nieuws komt dat Geert en Rosa aan het knuffelen waren, kan ze ineens een ganse fles soldaat maken.
exsencon schreef:Wel 3-4 glaasjes porto per dag. Alcoolisme? Amai, ik leef duidelijk niet in dezelfde maatschappij. Lucky me!
Ik heb het jaren geleden eens nagevraagd, en het blijkt inderdaad zo te zijn. Als je dagelijks 3 eenheden alcohol nodig hebt of meer dan is er al sprake van alcoholmisbruik. En ik moet toegeven, 3 per dag, 21 per week, ik vind dat toch wel echt veel hoor.
osssver schreef:Dat is hetzelfde als zeggen; '3 hamburgers per dag, ongezond? waar baseren die healtfreaks zich op?
Op wetenschap ?
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Maar zo heerlijk om te zien dat Nancy haar probeert te beschermen tegen zichzelf. Ze praat uit ervaring, maar laat zich op haar drankmomenten ook niks zeggen, ha ha. Ze zijn zulke uitersten die 2 en toch vinden ze elkaar regelmatig en kunnen niet buiten elkaar. Zo onlogisch als ik Thuis vind, dit vind ik echt waarschijnlijk en ook ontroerend. Als deze 2 dames zouden wegvallen valt de serie op zijn gat, hoor!
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Daar ben ik het helemaal mee eens
In feite vind ik de "vriendschap" tussen Nancy en Marianne, stukken plezieriger om naar te kijken en ook eerlijker dan de vriendschap tussen Jenny en Marianne...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Christel schreef:Daar ben ik het helemaal mee eens
In feite vind ik de "vriendschap" tussen Nancy en Marianne, stukken plezieriger om naar te kijken en ook eerlijker dan de vriendschap tussen Jenny en Marianne...
Ik ook ! Ik heb altijd al gevonden dat jenny en Marianne helemaal niet overtuigend waren als "beste vriendinnen".