Frank Bomans (Pol Goossen)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
tvx1
x 435

Re: Frank Bomans (Pol Goossen)

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:
martha schreef:Of was Frank zo één die nooit meeging op consultatie ? :denk:
Ik denk dat je het hier juist hebt. Frank: gyneco=voor de vrouwen!
En natuurlijk kan de gynecoloog zoiets zien maar dat blijf dan wel tussen de dokter en zijn patiënte...zelfs in Thuis!
Zelfs als die gynaecoloog dat zou gezien hebben, is een tweede (of meer) zwangerschap niet per defenitie een reden van verwondering. Als een 32-jarige vrouw langskomt bij de gynaecoloog is dat nu toch niet zo uitzonderlijk dat ze al eens eerder zwanger geweest zou zijn.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Nee, natuurlijk niet. En als Simonne daar ook al iets zou over gezegd hebben blijft dat tussen patiënt-dokter.
0 x
Potentia Principatum
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1668
x 2577

Bericht door satine »

Bwah, Waldek is Paulien niet he. :razz:
Maar iedereen zal het nu wel snel weten.
Ik had toch te doen met Frank, hij ziet zijn Suske zo graag en wil haar helpen, maar hij heeft het toch ook wel moeilijk met het feit dat Madam Toertjes niet meer welkom is.
En dan beseffen waarom je ontslagen bent...
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

satine schreef:Bwah, Waldek is Paulien niet he. :razz:
Nee, maar wedden dat Rozitska het te weten komt?
0 x
Potentia Principatum
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1668
x 2577

Bericht door satine »

Zoals het nu loopt, weet volgende week het hele Thuisdorp het.
Het heeft ook weinig zin om zoiets nog 'geheim' te willen houden.
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Angèle tegen Simonne, die tegen Frank en Sam, die tegen Tim. Dan gaat het rollen als een
kiezelsteentje : Frank/Eddy, Simonne/Jana en Toon.
Moderator bericht:
Geen spoilers in deze topics :!:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

satine schreef:Zoals het nu loopt, weet volgende week het hele Thuisdorp het.
Het heeft ook weinig zin om zoiets nog 'geheim' te willen houden.
ja voilà, en nu wordt Frank z'n job mss weer een issue.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Ik vind het eigenlijk ook wel straf hoe Frank op de hele situatie reageert.
Zijn Suske, waar hij al die jaren al mee samenleeft, lijkt plotseling een dochter te hebben.
Simonne heeft er nooit iets over verteld. 'verdrongen' noemen ze dat dan. Maar zo'n groot geheim dat zelfs uw partner dat niet weet vind ik toch straf. "alles is een grote leugen" zoals Simonne al zei, vind ik toch ook wel toepasselijk voor Frank momenteel.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
ikke
x 435

Bericht door ikke »

hannanaske schreef:Ik vind het eigenlijk ook wel straf hoe Frank op de hele situatie reageert.
Zijn Suske, waar hij al die jaren al mee samenleeft, lijkt plotseling een dochter te hebben.
Simonne heeft er nooit iets over verteld. 'verdrongen' noemen ze dat dan. Maar zo'n groot geheim dat zelfs uw partner dat niet weet vind ik toch straf. "alles is een grote leugen" zoals Simonne al zei, vind ik toch ook wel toepasselijk voor Frank momenteel.
Ik vind het straf hoe verstandig Frank toch af en toe kan reageren....
Mensen kunnen dus toch gezapiger worden met verouderen.
Bravo Frank!
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

hannanaske schreef:Ik vind het eigenlijk ook wel straf hoe Frank op de hele situatie reageert.
Nu zou Frank toch beter zijn grote mond houden hoor. Hij is ook al eens een keer "dood en begraven" geweest...
0 x
Potentia Principatum
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1668
x 2577

Bericht door satine »

Ik vind het niet zo abnormaal dat je bepaalde dingen die zo ontzettend pijnlijk waren in het verleden, opzij zet.
Zelfs aan je eigen man vertellen haalt dan alle wonden weer open.

En Frank is heel begripvol - hij wordt inderdaad milder met de jaren... :thumbup:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:
Nu zou Frank toch beter zijn grote mond houden hoor. Hij is ook al eens een keer "dood en begraven" geweest...
Heeft Frank dan iets gezegd? :think:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Hij heeft tegen Simonne gezegd: Waarom heb je me daar nooit niks over gezegd. Hij is in de tijd ook wel een beetje minder hmm...spraakzaam geweest.
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:Hij heeft tegen Simonne gezegd: Waarom heb je me daar nooit niks over gezegd. Hij is in de tijd ook wel een beetje minder hmm...spraakzaam geweest.
Waar gij nog mee afkomt. Ik had toch echt niet het gevoel dat hij dat verwijtend bedoelde. Maar ik vond zeker niet dat dat "een grote mond opzetten" was, zoals Lowie gisteren.
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

satine schreef:Ik vind het niet zo abnormaal dat je bepaalde dingen die zo ontzettend pijnlijk waren in het verleden, opzij zet.
Zelfs aan je eigen man vertellen haalt dan alle wonden weer open.

En Frank is heel begripvol - hij wordt inderdaad milder met de jaren... :thumbup:
vind het ook vrij logisch .. enige moment wanneer die dochter ter sprake zou kunnen gekomen zijn was natuurlijk bij de zwangerschap van Simonne, ze zal er wel niet gerust op geweest zijn aangezien haar eerste kindje dood geboren werd

't zal me trouwens benieuwen wat Frank & zijn kompaan gaan vinden in het appartement van Luc wat hen verder kan helpen in de zaak Thomas Smith... hoe ze in dat appartement gaan binnen raken is ook nog de vraag, Femke heeft blijkbaar de sleutel dus misschien kan Eddy die wel eens lenen
0 x
Plaats reactie