Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- x 435
Re: Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)
En Tim zegt nu niet eens aan zijn vrouw dat haar werknemer een moord bekend heeft. 

0 x
- karolien85
- Poster rang 3
- x 1
- Caligula
- Poster rang 5
Papa Tim vind ik anders wel erg hoor. Man doe toch eens gewoon.
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Inderdaad, in het begin was zijn overbezorgdheid nog vertederend, nu is het een beetje belachelijk aan het worden.Caligula schreef:Papa Tim vind ik anders wel erg hoor. Man doe toch eens gewoon.
0 x
-
- x 435
-
- Poster rang 1
1 slechte zaak maakt nog geen slechte politie-inspecteur. Vergeten wij alstublieft niet wat hij voor Geert heeft gedaan toen die beschuldigd werd in de zaak Emma. Daar heeft Tim keihard gewerkt om de onderste steen boven te halen, en dit nog wel ten koste van zijn schuldige medewerker. Chapeau daarvoor want anders zat Geert voor altijd onschuldig in de gevangenis. Dan had Geert nu nog wel geleefd misschien, maar hoe?
(Het kan zijn dat ik hierop zo blijf hameren omdat ik altijd een boon heb gehad voor Geert.)
(Het kan zijn dat ik hierop zo blijf hameren omdat ik altijd een boon heb gehad voor Geert.)
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Tim tegen Dieter om hem te troosten met zijn LDVD voor Charité: "Ge moet het zo zwart niet in zien". Beetje racist, onze Tim? 

0 x
-
- x 435
Het is meer dan één slechte zaak, hé. Hij veroorzaakte eerder het ongeluk waardoor Peggy blind werd en bij zijn inval bij Danny liet hij zich als de eerste de beste amateur zijn wapen afhandig maken. Emma moest toen verdorie zelf de meubelen redden.Jules schreef:1 slechte zaak maakt nog geen slechte politie-inspecteur. Vergeten wij alstublieft niet wat hij voor Geert heeft gedaan toen die beschuldigd werd in de zaak Emma. Daar heeft Tim keihard gewerkt om de onderste steen boven te halen, en dit nog wel ten koste van zijn schuldige medewerker. Chapeau daarvoor want anders zat Geert voor altijd onschuldig in de gevangenis. Dan had Geert nu nog wel geleefd misschien, maar hoe?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Beetje kortl niet door de bocht hé. Tim heeft het ongeval niet veroorzaakt,dat was die gangster. De dingen wel op de juiste plaats zetten,en Peggy was jammer genoeg collateral damage.
Tim heeft ook Danny ontmaskerd,terwijl iedereen met zijn vingers aan het draaien was.
Bij een politieactie gebeuren nu eenmaal dingen die je niet in de hand hebt en die niet volgens het "boekje" gaan. Af en toe eens buiten het boekje gaan is nodig.
Tim heeft ook Danny ontmaskerd,terwijl iedereen met zijn vingers aan het draaien was.
Bij een politieactie gebeuren nu eenmaal dingen die je niet in de hand hebt en die niet volgens het "boekje" gaan. Af en toe eens buiten het boekje gaan is nodig.
0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Nee Tim heeft dat veroorzaakt door zonder nadenken te schieten waardoor Peggy de controle over het stuur verloor.Caligula schreef:Beetje kortl niet door de bocht hé. Tim heeft het ongeval niet veroorzaakt,dat was die gangster. De dingen wel op de juiste plaats zetten,en Peggy was jammer genoeg collateral damage.
Dit heeft niets te maken met buiten het boekje gaan of niet. Hij is tijdens die inval zwaar in de fout gegaan en dat heeft bijna twee mensenlevens gekost.Caligula schreef:Tim heeft ook Danny ontmaskerd,terwijl iedereen met zijn vingers aan het draaien was.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Niet juist. De gangster in kwestie moest gestopt worden. We zullen hier van mening blijven verschillen.tvx1 schreef:Nee Tim heeft dat veroorzaakt door zonder nadenken te schieten waardoor Peggy de controle over het stuur verloor.
Weeral niet juist. Onvoorziene situatie. Een gevecht is onvoorzien wat de afloop betreft, Tim betreft helemaal geen fout,hij deed wat hij moest doen en het is goed afgelopen met de hulp van Emma. Meningsverschil weer. Enne...altijd onthouden: alleen het resultaat telt.tvx1 schreef:Dit heeft niets te maken met buiten het boekje gaan of niet. Hij is tijdens die inval zwaar in de fout gegaan en dat heeft bijna twee mensenlevens gekost.
0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Aheum, even tussendoor mijn niet bescheiden mening. In dit laatste geval met Peggy ging Tim wel degelijk in de fout door haar onomwonden, zonder sluitende bewijzen, als schuldig aan te spreken en te behandelen.
En de andere "fouten" gaan we laten rusten tot ze in "Thuis" onder zijn neus worden gewreven, afgesproken?
En de andere "fouten" gaan we laten rusten tot ze in "Thuis" onder zijn neus worden gewreven, afgesproken?
0 x
-
- x 435
Dan is hij toch zonder nadenken voor de slechtst mogelijk manier gegaan om hem te stoppen. Ze zaten in een taxi van de Zus&Zo. Die hadden ze gemakkelijk kunnen volgen in plaats van in het wilde weg te beginnen schieten. Stellen dat Tim hier perfect heeft opgetreden zoals het hoort is echt wel misplaatst.Caligula schreef:Niet juist. De gangster in kwestie moest gestopt worden. We zullen hier van mening blijven verschillen.tvx1 schreef:Nee Tim heeft dat veroorzaakt door zonder nadenken te schieten waardoor Peggy de controle over het stuur verloor.
Hij was gewapend dus had hij altijd de bovenhand moeten hebben in dat "gevecht". Hij liet zich echter als de eerste de beste amateur ontwapenen. Hij had ook altijd versterking kunnen roepen alvorens binnen te vallen. Je kan hier echt niet zeggen dat dat een goed, professioneel optreden was van hem. Hij werd bijna neergeschoten en mag van heel veel geluk spreken dat het goed aflopen. Zijn optreden daar was puur amateurisme. Dat hij blijkbaar jouw held is maakt hem nog geen goeie agent.Caligula schreef:Weeral niet juist. Onvoorziene situatie. Een gevecht is onvoorzien wat de afloop betreft, Tim betreft helemaal geen fout,hij deed wat hij moest doen en het is goed afgelopen met de hulp van Emma. Meningsverschil weer. Enne...altijd onthouden: alleen het resultaat telt.tvx1 schreef:Dit heeft niets te maken met buiten het boekje gaan of niet. Hij is tijdens die inval zwaar in de fout gegaan en dat heeft bijna twee mensenlevens gekost.
En inderdaad tijdens het onderzoek naar de dood van Lucas heeft hij er gewoon een soep van gemaakt. Zelfs toen hij een verdachte had aangehouden, had hij nog altijd bewijzen moeten verzamelen tegen haar en daar heeft niet de minste inspanning voor gedaan. Na de aanhouding van Peggy heeft hij niets meer uitgevreten.
En zijn speurwerk tijdens de onderzoeken naar de dood van Geert en van Jack liet ook veel te wensen over.
Dat maakt dus twee recente zaken, en één wat oudere, waarin Tim's "speurwerk" niets teweeg bracht en dat de echte dader het uiteindelijk moest oplossen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Wat kan ik nog zeggen? Dat Tim's speurwerk Danny ontmaskerd heeft? Tim is niet mijn held hé. Maar zijn resutaten zijn er wel en zoals ik altijd zeg: dat alleen telt. Hoe doet er niet toe.Schluss 

0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
ja idd, het is precies of de deliberatie van Tim als inspecteur hier bezig is.Caligula schreef:Wat kan ik nog zeggen? Dat Tim's speurwerk Danny ontmaskerd heeft? Tim is niet mijn held hé. Maar zijn resutaten zijn er wel en zoals ik altijd zeg: dat alleen telt. Hoe doet er niet toe.Schluss

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!