Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
ranske
- Poster rang 4

Re: Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Dat zou kunnen, hij ziet er de zonnige kant van en de " blauwe spoeling " is verleden tijd. 
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
ja (en een gouden ketting, precies een pooier uit een slechte filmChristel schreef:Inderdaadmartha schreef:Eddy was blijkbaar naar de kapper geweest![]()
En droeg hij vanavond nou echt de Burberry-sjaal van Marianne??![]()
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

martha schreef:ja (en een gouden ketting, precies een pooier uit een slechte film )
0 x
-
tvx1
- x 435
Goed zo Eddy! Loop weg van de blauwe spoeling en blijf daar maar zo ver mogelijk uit de buurt!
Alleen snap ik niet waarom hij niets tegen Nancy zei. Wat heeft hij daar nu mee te verliezen? Hij heeft toch niets misdaan?
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Marianne heeft wel een hoop dreigementen naar zijn kop geslingerd voor het geval hij zou praten.tvx1 schreef:Goed zo Eddy! Loop weg van de blauwe spoeling en blijf daar maar zo ver mogelijk uit de buurt!![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen snap ik niet waarom hij niets tegen Nancy zei. Wat heeft hij daar nu mee te verliezen? Hij heeft toch niets misdaan?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Hij heeft dan wel stand gehouden, maar hij is er toch een beetje niet goed van. Nancy zal gauw het hele verhaal te horen krijgen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Bravo voor Eddy! Mss niet zo intelligent als Marianne maar wel stukken beter!
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Hij is blijkbaar veel intelligenter dan Marianne! Je zult ook zo'n voorstel krijgen van iemand...
Ik denk ook dat het niet al te lang duurt voordat Nancy het hele verhaal te weten komt overigens...
Ik denk ook dat het niet al te lang duurt voordat Nancy het hele verhaal te weten komt overigens...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5

De vraag is natuurlijk of Nancy Eddy gaat geloven als ze weet wat er met Marianne gebeurd is. Ze zou wel eens kunnen denken dat hare Eddy die 6000 euro op zak gestoken heeft na Marianne in mekaar geklopt te hebben. En dan hebben we weer een Eddy-Nancy verhaal. Vraag is ook: wie gaat Eddy geloven als hij met zijn verhaal naar buiten komt met zijn strafblad? Tegen Marianne? Tom mss.
0 x
Potentia Principatum
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 551
Ik denk dat Nancy rap conclusies zal trekken als ze hoort van wat Marianne Geert beschuldigd. Zij is altijd vriendelijk gebleven tegen Geert en ze weet dat hij tot zoiets niet in staat is. Aangezien Eddy zich midden in de dag heeft gedoucht en niet meer naar Marianne wil gaan, zal ze ervan uitgaan dat Eddy hier wel iets mee te maken heeft.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ik vind dat Eddy het wel mag vertellen tegen Nancy. Dit begint een beetje lang aan de rekker te hangen.
0 x
Potentia Principatum
-
fazou
- Nog geen rang
dat zal nu wel niet lang meer duren. eddy kan niet zwijgen tegenover zijn Nanske
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Hij hoeft toch niet alles te vertellen?
Hij kan toch gewoon zeggen dat hij Marianne gezien heeft na het gesprek met Geert en dat er toen aan haar armen niks te zien was...
Zo zou ik het doen.
Ik weet niet hoe ver de arm van Marianne reikt, maar nergens ooit nog een job vinden zou ik toch wel proberen te vermijden.
Hij kan toch gewoon zeggen dat hij Marianne gezien heeft na het gesprek met Geert en dat er toen aan haar armen niks te zien was...
Zo zou ik het doen.
Ik weet niet hoe ver de arm van Marianne reikt, maar nergens ooit nog een job vinden zou ik toch wel proberen te vermijden.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
-
ikke
- x 435
Om te beginnen: alle Thuiskijkers!jessie V. schreef:En wie zal hem geloven als hij de waarheid vertelt?
En ik had gisteren toch de indruk dat Nancy hem wel gelooft(of zal geloven) Marianne zal mogen op haar tellen passen als een furieuze Nancy daar binnen stormt...
0 x