Bob Sleeckx (Christophe Haddad)

Gesloten
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1362
x 1721
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Wat hadden ze met die brave jongen z'n haar gedaan toen hij in de keuken stond? Het was precies toch wel ferm gegroeid van pure miserie! :lol: :lol:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

tvx1 schreef: wo 23 dec 2020, 00:29 Ver zal hij ook niet moeten zoeken voor een nieuw mogelijk droomhuis. Het huis van Tom komt binnenkort immers vrij.
Ik denk dat Paulien en Kobe daar eerste keuze zullen zijn, want Karin zei hier al iets over tegen haar zoon.

Inderdaad, dat haar gisteren ;)
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Het huis van Frank en Simonne was vooral een droomhuis omdat ze zo Christine en Adil konden pesten. Ik denk dat het huis van Frank toch mooier en moderner is.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Tiboko schreef: wo 23 dec 2020, 11:13 Ik denk dat Paulien en Kobe daar eerste keuze zullen zijn, want Karin zei hier al iets over tegen haar zoon.

Inderdaad, dat haar gisteren
Dat heeft zij inderdaad eenzijdig aan hen voorgesteld zonder het met Tom daarover te hebben. Maar zij heeft dat eigenlijk niet zomaar te beslissen. Dat huis is van Tom, niet van haar. En Tom heeft niet echt een speciale band met Paulien en Kobe.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik snap niet dat Bob zo afziet van het feit dat ze niet in t huis van Frank en Simonne kunnen gaan wonen. Er zijn nog huizen genoeg en wschl betere voor die prijs.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

tvx1 schreef: wo 23 dec 2020, 16:32 En Tom heeft niet echt een speciale band met Paulien en Kobe.

Maar wel met Bob en Tamara ? Ik dacht dat het Dries was die Bob had verteld dat er spoedig een huurhuis zou vrijkomen, namelijk bij zijn baas. Al had ik niet de indruk dat Tamara enthousiast was, zij wil liever iets kopen en dat versta ik best. Want wat als het weer zou foutlopen tussen Tom en Karin, dan zet hij hen het huis uit en dan moeten ze weer naar iets anders op zoek.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

tvx1 schreef: wo 23 dec 2020, 16:32 En Tom heeft niet echt een speciale band met Paulien en Kobe.
Tiboko schreef: za 26 dec 2020, 18:09 Maar wel met Bob en Tamara ?
Die kent hij beter dan Kobe en Paulien, vermits hij soms wel werk doet voor Boowie en ze hebben hun kantoor in hetzelfde gebouw.
En ze wonen in dezelfde straat, dan ken je mekaar toch iets beter dan mensen die je amper ziet.
Tiboko schreef: za 26 dec 2020, 18:09 Al had ik niet de indruk dat Tamara enthousiast was,
Niet zo enthousiast als over nummer 8, maar ze zou het als basis zien om dan rustig uit te kijken naar een koophuis.

Verder vind ik dat Bob beter eens langs de dokter zou gaan.
Iedereen gaat er van uit dat hij zich niet goed voelt en dat dit een emotionele oorzaak heeft, maar als hij over keelpijn spreekt en dan ook nog hoest, zou hij dat misschien toch beter eens laten nakijken.
Zeker met een klein kind in huis.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

satine schreef: zo 27 dec 2020, 09:04 Verder vind ik dat Bob beter eens langs de dokter zou gaan.
Iedereen gaat er van uit dat hij zich niet goed voelt en dat dit een emotionele oorzaak heeft, maar als hij over keelpijn spreekt en dan ook nog hoest, zou hij dat misschien toch beter eens laten nakijken.
Zeker met een klein kind in huis.
In Thuis bestaat geen Corona :-)
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Dat weet ik.
Ik heb dan ook niets over corona gezegd. :mrgreen:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Ik snap niet dat Bob en Tamara zouden willen een huis huren om van daaruit verder uit te kijken naar een huis om te kopen. Dan kunnen ze toch evengoed in het gemeenschapshuis blijven tot ze iets gevonden hebben naar hun zin? Dat scheelt al een verhuis.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Inderdaad, het is een beetje onzinnig.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Ik vind het niet zo vreemd, ook al zien we Leo'tje niet meer, hij IS er nog wel.
Die is ondertussen 16 maanden, hij kan toch niet eeuwig opgesloten blijven in die kamer bij zijn ouders?
Een eigen stek zou goed zijn voor Bob en Tamara en niemand zegt dat ze overhaast een ander koophuis moeten zien te vinden.
Er zijn genoeg (jonge) koppels die eerst een aantal jaren huren voor ze overgaan tot kopen.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

satine schreef: zo 27 dec 2020, 13:28 Er zijn genoeg (jonge) koppels die eerst een aantal jaren huren voor ze overgaan tot kopen.
Als ik mij niet vergis huren ze nu aan hun vriend Lowie. Lowie en de anderen zullen er volgens mij geen bezwaren tegen hebben dat Leo-tje zijn beentjes strekt in de keuken en de gemeenschappelijke living. Genoeg kinderoppassers in de nabije omgeving!
Dat bespaart een verhuis en onnodige huurkosten, want goedkoper dan in het gemeenschapshuis zullen ze niet vinden. Ik heb nog geen enkele keer gezien/gevoeld dat ze onder druk staan om te verhuizen.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Ze staan inderdaad niet onder druk, maar ze hebben zelf wel aangegeven dat ze meer privacy en meer ruimte willen voor hun gezin.
Een eigen kamertje voor Leo en zo...
Ik vind dat voldoende om verhuisplannen te beginnen smeden.

En goedkoper gaan ze inderdaad niet vinden, ze huren dan ook alleen 1 kamer en maken gebruik van de gemeenschappelijke delen.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Ik zou niet weten wat de haast is, tenzij Tammy weer zwanger is natuurlijk.

Die privacy hadden ze toen Chantal daar logeerde en zij op de zolderkamer woonden.

Nu weet ik niet hoe de layout daar precies is, maar Lowie heeft een kamer, Bob en Tamara een, Dries ook een en dan staat er nog een vrij op zolder.

Dus met wat puzzelen kan Leo daar ook een kamer hebben én kunnen ze ondertussen uitkijken naar een goeie koopwoning.

Bovendien denk ik niet dat Tom op zoek is naar een kortetermijn huurder, wat Bob zeker zal worden.
0 x
Gesloten