Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
-
lord F.
- Poster rang 5

Re: Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Hij redeneert ook maar simpel >> Marianne betaalt ze momenteel goed, dus even meegaan in die vetes waar ze niks mee te maken hebben.jessie V. schreef:het lijkt mij dat Eddy een beetje begint door te draaien.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
tvx1
- x 435
Zelfs ten koste van zijn eigen dochter? Hij wou gisteren verdorie verhinderen dat ze een kerstcadeau kreeg van hare peter. Gelukkig kwam Nancy nog tussenbeide. Maar dat neemt niet weg dat Eddy zijn gedrag te gek is voor woorden.lord F. schreef:Hij redeneert ook maar simpel >> Marianne betaalt ze momenteel goed, dus even meegaan in die vetes waar ze niks mee te maken hebben.jessie V. schreef:het lijkt mij dat Eddy een beetje begint door te draaien.
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Geert die in 't privégedeelte van Marianne's huis binnenstapt als ze weg is, dat is te achterbaks voor woorden.
Wetend dat het verboden is zelfs door Eddy onlangs. Hij wist nu dat Marianne haar voorzorgen nam.
Geeft die op ? Neen. Gebruikt dat cadeautje om uitdagend MET Hélène nog eens te proberen. Zielig.
Eddy had meteen kunnen voorstellen om allen even naar de praktijk te gaan en daar ene op te drinken.
Hoe zo Geert daarop reageren als hij iets met dat cadeautje en dat petekind inzat
Wetend dat het verboden is zelfs door Eddy onlangs. Hij wist nu dat Marianne haar voorzorgen nam.
Geeft die op ? Neen. Gebruikt dat cadeautje om uitdagend MET Hélène nog eens te proberen. Zielig.
Eddy had meteen kunnen voorstellen om allen even naar de praktijk te gaan en daar ene op te drinken.
Hoe zo Geert daarop reageren als hij iets met dat cadeautje en dat petekind inzat
0 x
-
tvx1
- x 435
Sorry, maar dit slaat echt nergens op. Ik zie echt niet hoe dit achterbaks ik. Ik zie ook echt niet wie hij daar zou uitgedaagt moeten hebben. Marianne was daar niet en zij is de enige met wie hij ruzie heeft. Eddy en Nancy en hun familie hebben niks met zijn vete met Marianne te maken en Eddy is blijkbaar de enige die dat niet wil beseffen. Hij was daar enkel voor zijn petekind. En dat Nancy van de afwezigheid van haar werkgeefster misbruik maakt om in diens huis een familiefeest te geven en diens garderobe uit te proberen is blijkbaar doodnormaal.ranske schreef:Geert die in 't privégedeelte van Marianne's huis binnenstapt als ze weg is, dat is te achterbaks voor woorden.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Had Peter geen document opgesteld dat Geert de private delen van het huis niet meer mocht betreden? Als dat zo is pleegt Geert huisvredebreuk en heeft Eddy wel gelijk.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
ranske
- Poster rang 4

In mijn interpretatie is iemand die een verzoek, belofte, afspraak noem maar op ineens niet meer moet houden
want de betreffende persoon komt het toch niet te weten, als dat niet achterbaks is ?
Wat Nancy en Eddy betreft die houden wel hun woord op het huis te passen en Geert buitenhouden maar ze zijn
daarin te vrijpostig en dat is verkeerd, het heeft me geergerd maar ze zijn niet achterbaks zoals Geert was.
want de betreffende persoon komt het toch niet te weten, als dat niet achterbaks is ?
Wat Nancy en Eddy betreft die houden wel hun woord op het huis te passen en Geert buitenhouden maar ze zijn
daarin te vrijpostig en dat is verkeerd, het heeft me geergerd maar ze zijn niet achterbaks zoals Geert was.
0 x
-
tvx1
- x 435
Het was wel geen verzoek, belofte of afspraak die Geert heeft gemaakt. Het is enkel een eenzijdig en kinderachtig bevel dat ze aan Eddy heeft gegeven om uit te voeren tijdens haar afwezigheid. Ja, Peter heeft ooit gewag maakt om daarover een officieel document op te stellen maar dat is totnogtoe niet gebeurd. Marianne had niet eens het lef om zelf de boodschap over te brengen. Hij moest het via haar lakei Eddy vernemen. Geert wilde enkel zijn petekind een kertscadeau geven. Om dat achterbaks te noemen is gewoonweg belachelijk. Want wie kwetste of daagde Geert hier eigenlijk mee uit? Eddy en Nancy? Bij weten heeft hij geen vete met hen! Sorryranske schreef:In mijn interpretatie is iemand die een verzoek, belofte, afspraak noem maar op ineens niet meer moet houden
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Ja tvx1, voor u is het verbod van Marianne in de zin van haar persoonlijk niet zien. Dan is Geert niet achterbaks.
Maar hij zag bij Eddy dat Marianne hem daar absoluut niet wou hebben tijdens haar afwezigheid. Een algemeen
recht wat betreft het privé gedeelte. Dat weet hij goed en daarom vind ik hem achterbaks.
Hier wou ik het bij laten.
Maar hij zag bij Eddy dat Marianne hem daar absoluut niet wou hebben tijdens haar afwezigheid. Een algemeen
recht wat betreft het privé gedeelte. Dat weet hij goed en daarom vind ik hem achterbaks.
0 x
-
tvx1
- x 435
Hij deed het wel niet voorzichzelf, maar voor Britney. En vermits haar familie momenteel in de woonkamer van Marianne kampeert had Geert niet veel keuze dan daar naar binnen te gaan.ranske schreef:Ja tvx1, voor u is het verbod van Marianne in de zin van haar persoonlijk niet zien. Dan is Geert niet achterbaks.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

En Eddy nam stiekem foto's zodat hij nog een percentje kan krijgen van die boete's. 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
tvx1
- x 435
Inderdaad. Dat is nu eens wat ik achterbaks noem. Zeker aangezien zijn dochter een cadeau kreeg van Geert.lord F. schreef:En Eddy nam stiekem foto's zodat hij nog een percentje kan krijgen van die boete's.
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Dat vond ik wel grappig maar het was ook achterbaks natuurlijk. In 't echte leven word dat dat hoe langer hoe meer een plaag. Straks loop je nietsvermoedend op straat en diezelfde dag staat uw foto op internet.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaadmartha schreef:Eddy was blijkbaar naar de kapper geweest
En droeg hij vanavond nou echt de Burberry-sjaal van Marianne??
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..