Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Re: Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
De Thuiskijker is echt wel intelligent genoeg om te snappen dat Tamara en Bob in bed lagen om hun hobby te beoefenen. Die zogezegde sfeergeluiden die -twee keer- tot achteraan in het huis de conversatie onderbraken waren dus echt nergens voor nodig.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 693
- x 532
Daar ben ik het ontzettend mee eens. Totaal overbodig en behoorlijk kinderachtig.
0 x
-
ikke
- x 435
Inderdaad heel ergerlijk en totaal overbodig.Captain Cuckoo schreef:De Thuiskijker is echt wel intelligent genoeg om te snappen dat Tamara en Bob in bed lagen om hun hobby te beoefenen. Die zogezegde sfeergeluiden die -twee keer- tot achteraan in het huis de conversatie onderbraken waren dus echt nergens voor nodig.
0 x
-
Linne
- Poster rang 2

Doe mij er maar bij, het stoort en is nergens voor nodig.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 693
- x 532
Er is waarschijnlijk iemand die bedacht heeft dat er meer seks in thuis moet. We moeten met onze tijd mee gaan , nietwaar.
Er worden 2 nymfomane vrouwen ingevoerd die iedere man bespringen die op hun pad komt (Karin, Tamara) . En dan hadden we nog Toon die ook in bed dook met iedere vrouw die links en rechts passeerde.
En worden we getrakteerd op suggestieve geluiden, die volkomen overbodig en behoorlijk kinderachtig zijn.
Wat ik ook niet snap is het karakter van Bob. Hij kwam binnen als een man met een extreem karakter. Optel- en aftreksommen, alles 200% volgens zijn regeltjes. Wat toch wel duidelijk met een bepaalde vorm van autisme te maken heeft. Ik zie daar zo langzamerhand steeds minder van terug. Snap ik niet.
Er worden 2 nymfomane vrouwen ingevoerd die iedere man bespringen die op hun pad komt (Karin, Tamara) . En dan hadden we nog Toon die ook in bed dook met iedere vrouw die links en rechts passeerde.
En worden we getrakteerd op suggestieve geluiden, die volkomen overbodig en behoorlijk kinderachtig zijn.
Wat ik ook niet snap is het karakter van Bob. Hij kwam binnen als een man met een extreem karakter. Optel- en aftreksommen, alles 200% volgens zijn regeltjes. Wat toch wel duidelijk met een bepaalde vorm van autisme te maken heeft. Ik zie daar zo langzamerhand steeds minder van terug. Snap ik niet.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Als ik de keuze zou krijgen tussen dat soort erotiek-van-den-aldi of een enigszins geloofwaardig verhaal zal mijn keuze snel gemaakt zijn.jessie V. schreef:Er is waarschijnlijk iemand die bedacht heeft dat er meer seks in thuis moet. We moeten met onze tijd mee gaan , nietwaar.
0 x
-
ikke
- x 435
Als 't je kan troosten; je bent niet de enige die er hoe langer hoe minder van begrijpt. En dan heb ik het niet enkel over "Bobbie".jessie V. schreef:Er is waarschijnlijk iemand die bedacht heeft dat er meer seks in thuis moet. We moeten met onze tijd mee gaan , nietwaar.
Tijd om een petitie op te stellen?
Wat zouden onze eisen zijn?
-Als er sex in komt, laat het dan ter zake doen.
-steek weer wat meer leuke humor in de soap, maw stop met het Kampioenengedoe.
Vul maar aan.
0 x
-
ikke
- x 435
Toevallig las ik deze week dat mensen tegenwoordig minder sex hebben.jessie V. schreef:Er is waarschijnlijk iemand die bedacht heeft dat er meer seks in thuis moet. We moeten met onze tijd mee gaan , nietwaar.
Misschien willen ze daar verandering inbrengen?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
Ik vond die geluiden van Bob en Tamara ook overbodig, vooral omdat ze niks aan het verhaal toevoegden.
Maar toen ik er aan dacht hoe die twee ergens buiten de camera die geluiden zaten te maken, moest ik toch wel lachen.
Maar toen ik er aan dacht hoe die twee ergens buiten de camera die geluiden zaten te maken, moest ik toch wel lachen.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 693
- x 532
Ik zag ze al zitten, naast elkaar. Wie het dan ook geweest zijn. Die moeten zich ook een rotje gelachen hebben.
ik heb niks tegen seks op de TV, maar het moet allemaal wel een beetje kloppen.
ik heb niks tegen seks op de TV, maar het moet allemaal wel een beetje kloppen.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Dat obsessief trekje van Bob zag ik nochtans heel duidelijk terug in de aflevering van gisteren. Tamara dringt zichzelf op om mee te gaan naar de dansles & Bobby begint daar over inschrijvingen die héél nauwkeurig moeten gebeuren. Ik snap wel dat ze niet zomaar mee kon gaan naar de les, maar de manier waarop Bob het allemaal precies verwoordde vond ik wel heel typerend voor hem. Ik zat zelfs nog te denken: "tsjah Tamara! Je weet hoe Bob is hé"
Die seksuele scenes vind ik ook overbodig maar echt storend vind ik het nu ook weer niet. Ik herinner me in een ver verleden ook een hitsige Nancy & een bronstige Eddy, dat vond ik zelfs veel degoutanter.
Die seksuele scenes vind ik ook overbodig maar echt storend vind ik het nu ook weer niet. Ik herinner me in een ver verleden ook een hitsige Nancy & een bronstige Eddy, dat vond ik zelfs veel degoutanter.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
ikke
- x 435
Ach ja want mensen van een zekere leeftijd mogen geen sex meer hebben?hannanaske schreef:Dat obsessief trekje van Bob zag ik nochtans heel duidelijk terug in de aflevering van gisteren. Tamara dringt zichzelf op om mee te gaan naar de dansles & Bobby begint daar over inschrijvingen die héél nauwkeurig moeten gebeuren. Ik snap wel dat ze niet zomaar mee kon gaan naar de les, maar de manier waarop Bob het allemaal precies verwoordde vond ik wel heel typerend voor hem. Ik zat zelfs nog te denken: "tsjah Tamara! Je weet hoe Bob is hé"
't Was gisteren niet degoutant, maar wel overbodig èn storend. Stel je eens voor dat je zo duidelijk je buren kunt horen?
Een mens zou er zijn appetijt door verliezen!
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Dat heeft niets met leeftijd te maken. Ik herinner me nog passages waarin Nancy Eddy haast besprong waar Femke bij stond. En dan die beeldspraak van Eddy daarbij, dat was soms echt plat.
Dat "rupske" & "vlinderke" vind ik dan ook weer vreselijk klef. Voor mij is dat gedoe tussen Tamara & Bob niet gekker of belachelijker dan wat ik ooit in het verleden al gezien/gehoord heb.
Het valt gewoon op dat de ene personage er makkelijker mee wegkomt dan een ander. Maar dat is gewoon mijn mening.
En eigenlijk doet het er ook niet toe, want dat Tamara & Bobby-gedoe is ook al van donderdag. Er is al een nieuwe aflevering geweest.
Ik kreeg zelfs al even medelijden met Mayra tijdens haar gesprekje met Waldek. Ik moest even tegen mezelf zeggen: "Mayra is een domme trut, en ze verdient niet beter"
Het personage 'Mayra' is al een even grote actrice dan Muriel zelf!
Het valt gewoon op dat de ene personage er makkelijker mee wegkomt dan een ander. Maar dat is gewoon mijn mening.
En eigenlijk doet het er ook niet toe, want dat Tamara & Bobby-gedoe is ook al van donderdag. Er is al een nieuwe aflevering geweest.
Ik kreeg zelfs al even medelijden met Mayra tijdens haar gesprekje met Waldek. Ik moest even tegen mezelf zeggen: "Mayra is een domme trut, en ze verdient niet beter"
Het personage 'Mayra' is al een even grote actrice dan Muriel zelf!
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 693
- x 532
Er is altijd seks geweest in Thuis en dat in prima. Daar gaat het ook niet over. Het gaat erom dat op het ogenblik van allerlei onzin bij gesleept wordt. Eddie en Nancy waren een stel. Karin bespringt iedere man die ze tegenkomt. idem Tamara. En Toon is geen haar beter.
Dat is ongelofelijk overdreven. Ook het voort brengen van allerlei zuchten en kreten loeihard, terwijl er twee anderen hun gesprek moeten onderbreken door het lawaai dat die twee maken. Dan denk je op een bepaald moment: ja, nou weten we het wel.
Dat is ongelofelijk overdreven. Ook het voort brengen van allerlei zuchten en kreten loeihard, terwijl er twee anderen hun gesprek moeten onderbreken door het lawaai dat die twee maken. Dan denk je op een bepaald moment: ja, nou weten we het wel.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Trouwens, toen die kamer nog door Lowie bewoond werd hebben zich daar ook ongetwijfeld ook regelmatig "zekere fysieke taferelen" met Jana of Olijf afgespeeld. Gelukkig moest de kijker dat toen niet horen.jessie V. schreef:Er is altijd seks geweest in Thuis en dat in prima. Daar gaat het ook niet over. Het gaat erom dat op het ogenblik van allerlei onzin bij gesleept wordt. Eddie en Nancy waren een stel. Karin bespringt iedere man die ze tegenkomt. idem Tamara. En Toon is geen haar beter.
0 x