We weten niet wat er buiten beeld allemaal gebeurt hé.Caligula schreef:Hmm,ja maar hij is toch niet echt met Olivia samen hé. Een kusje maakt de lente niet!
Personage waar ik mij het meest aan erger
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
lord F.
- Poster rang 5

Re: Personage waar ik mij het meest aan erger
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Wamberto
- Nog geen rang
Precies, ik wil niet weten wat ze op die foto aan het doen waren of gingen doen of net gedaan hadden.lord F. schreef:We weten niet wat er buiten beeld allemaal gebeurt hé.Caligula schreef:Hmm,ja maar hij is toch niet echt met Olivia samen hé. Een kusje maakt de lente niet!
0 x
-
ikke
- x 435
Het doet ook helemaal niets terzake!Wamberto schreef:Precies, ik wil niet weten wat ze op die foto aan het doen waren of gingen doen of net gedaan hadden.lord F. schreef:We weten niet wat er buiten beeld allemaal gebeurt hé.Caligula schreef:Hmm,ja maar hij is toch niet echt met Olivia samen hé. Een kusje maakt de lente niet!
Moderator bericht:
Inderdaad, dit heeft niks met ergeren aan een personage te maken.

0 x
- Mariette123
- Nog geen rang
Mayra zonder twijfel, wat voor speletje die speelt, bij mij zou het niet waar geweest zijn!
0 x
Nergens beter dan Thuis bij Mariette
- JosephinePeeters1
- Nog geen rang
Daar kan ik volledig inkoomen het is een echt serpent.Mariette123 schreef:Mayra zonder twijfel, wat voor speletje die speelt, bij mij zou het niet waar geweest zijn!
Ook erger ik me volledig aan Guy, die doet zich zo raar voor telkens, zou hij iets te maken hebben met de verdweining van Emma?
0 x
WE WANT DR DRE EN JEAN-PIERE BaCK!!!!
-
Wamberto
- Nog geen rang
Wie?JosephinePeeters1 schreef:Ook erger ik me volledig aan Guy, die doet zich zo raar voor telkens, zou hij iets te maken hebben met de verdweining van Emma?Mariette123 schreef:Mayra zonder twijfel, wat voor speletje die speelt, bij mij zou het niet waar geweest zijn!
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Guy? Die is er toch niet in te zienJosephinePeeters1 schreef:Daar kan ik volledig inkoomen het is een echt serpent.Mariette123 schreef:Mayra zonder twijfel, wat voor speletje die speelt, bij mij zou het niet waar geweest zijn!![]()
Ook erger ik me volledig aan Guy, die doet zich zo raar voor telkens, zou hij iets te maken hebben met de verdweining van Emma?
0 x
-
ikke
- x 435
't Is misschien als afkorting van Guitarstar bedoeld??? Maar die kregen we helemaal nog niet te zien, toch niet dat wij weten, hé?!zanacht schreef:Guy? Die is er toch niet in te zienJosephinePeeters1 schreef:Daar kan ik volledig inkoomen het is een echt serpent.Mariette123 schreef:Mayra zonder twijfel, wat voor speletje die speelt, bij mij zou het niet waar geweest zijn!![]()
0 x
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Josephine kijkt misschien ook naar de middagafleveringen,( daar is Guy volgens mij nu in beeld) en ze gooit de 2 misschien door elkaar 
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
- Caligula
- Poster rang 5

Mss moeten we het aan Josephine vragen?
0 x
Potentia Principatum
-
mij
- Nog geen rang
- Bomanza
- Nog geen rang
Yep, in seizoen 45 van Thuis zijn die de perfecte kopieën van Rosa versus Marianne.Caligula schreef:Ik wacht met spanning op wat haargetrek Olivia-Jana!Pubers!!!
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
Waldeck. Ik heb me nooit aan hem geërgerd, maar nu doet hij onbegrijpelijk rare dingen.
0 x
-
Jules
- Poster rang 1

Ik denk dat het feit dat Rosa zwaargewond in het ziekenhuis ligt daar toch wel mee te maken heeft. Hij staat onder veel meer stress dan hij laat blijken. Hij spreekt niet veel over haar (kropt het waarschijnlijk allemaal op) maar dat moet toch wel zwaar op hem wegen, en dan de Zus en Zo helpen overeind houden wat ook al niet simpel is...jessie V. schreef:Waldeck. Ik heb me nooit aan hem geërgerd, maar nu doet hij onbegrijpelijk rare dingen.
Ik ben al blij dat hij niet in de wodka vliegt, eerlijk gezegd. Hij houdt zich nog goed op de been. Ik hoop dat hij niet breekt.
0 x