Paulien Snackaert (Tina Maerevoet)

Gesloten
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

daffy duck schreef: di 20 apr 2021, 08:11 da's toch erg hé met dat vrouwmens! ze gelooft liever die mooiprater dan haar Kobe en al de entourage die het goed met haar voorheeft! Wat een koppig en onuitstaanbaar geval is dat toch! Denkt ze nu dat iedereen tegen haar is en haar daarom haar haar studio niet gunt! Komaan zeg!
Wie zegt dat ze hem nog gelooft? Ze kon hem evengoed bellen om haar gal eens uit te spuwen tov hem na alles wat ze net vernam...
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

tvx1 schreef: di 20 apr 2021, 16:17 of om hem zijn vet te geven om dat hij haar zo had bedrogen.
Als ze dat van plan was geweest hadden we dat wel aan haar gezicht gezien.
Laatst gewijzigd door ikke op wo 21 apr 2021, 09:39, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

ikke schreef: di 20 apr 2021, 16:19 Als ze van plan was geweest hadden we dat wel aan haar gezicht gezien.
Haar gezichtsuitdrukking kom zowel het éné als het ander betekenen. Ik vond niet dat enkel en alleen de indruk gaf dat ze niets geloofde van Kobe had verteld. Eerder pure schok door die informatie.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

tvx1 schreef: di 20 apr 2021, 16:24 Als ze van plan was geweest hadden we dat wel aan haar gezicht gezien.
Ik herhaal, met wat uitleg erbij: als Paulien kwaad of vastberaden is, is dat heel duidelijk te zien aan haar mimiek. Als ze iemand "op het matje" (eventueel zoals nu, via telefoon) wilt roepen, bestaat er geen enkele twijfel. Toch niet als je al langer dan gisteren naar Thuis kijkt. Wat de kijkers te zien kregen was een Paulien die aan Jacques uitleg wou vragen. En hem dus ongewild ging waarschuwen voor iets wat hij zelf al in 't snotje had. MAW Paulien zou bevestigd hebben wat hij al wist. Gelukkig had hij zijn GSM weggegooid
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

ikke schreef: di 20 apr 2021, 16:49 als Paulien kwaad of vastberaden is, is dat heel duidelijk te zien aan haar mimiek
Dat denk ik nu ook. Je kunt er niet naast kijken als ze haar heksenblik heeft en als er haar iets niet aanstaat. Die uitdrukking van haar gisteren was er één van zich afvragen, ongeloof en nog een checken als ze toch niet gelijk had om Jakske te geloven. Gezichtsmimiek kan zoveel meer zeggen dan 1000 woorden en daar moet je niet echt een mensenkenner voor zijn.
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

ikke schreef: di 20 apr 2021, 16:49 Wat de kijkers te zien kregen was een Paulien die aan Jacques uitleg wou vragen. En hem dus ongewild ging waarschuwen voor iets wat hij zelf al in 't snotje had. MAW Paulien zou bevestigd hebben wat hij al wist.
Zoals je zelf zegt wist Jacques het al. En Paulien wist ook dat Jacques het al wist, want Kobe had haar verteld dat hij op de vlucht voor de politie was geslagen. Dus wat betreft ging dat telefoongesprek weinig verschil maken. En zoals ik zelf ook aangaf was haar mimiek er eerder één van schok en ongeloof dan één van ik moet hem rap waarschuwen. Ik heb die "Als ze van plan was geweest hadden we dat wel aan haar gezicht gezien." niet geschreven, dus er is ergens iets misgelopen bij het quoten.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Eigenlijk wou ze gewoon weten of haar studio nu nog doorgaat of niet. :razz: :mrgreen:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

daffy duck schreef: di 20 apr 2021, 17:06 "als Paulien kwaad of vastberaden is, is dat heel duidelijk te zien aan haar mimiek"
Dat denk ik nu ook. Je kunt er niet naast kijken als ze haar heksenblik heeft en als er haar iets niet aanstaat. Die uitdrukking van haar gisteren was er één van zich afvragen, ongeloof en nog een checken als ze toch niet gelijk had om Jakske te geloven. Gezichtsmimiek kan zoveel meer zeggen dan 1000 woorden en daar moet je niet echt een mensenkenner voor zijn."

Toch nog iemand die het met mij eens is.
Laatst gewijzigd door ikke op wo 21 apr 2021, 12:30, 2 keer totaal gewijzigd.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

satine schreef: di 20 apr 2021, 18:37 Eigenlijk wou ze gewoon weten of haar studio nu nog doorgaat of niet.
Dat ook, idd!
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

tvx1 schreef: di 20 apr 2021, 18:03 dus er is ergens iets misgelopen bij het quoten.
Jep, IKKE schreef dat we het zouden gezien hebben aan de mimiek van Paulien als ze hem had willen z'n vet geven. En dat is niet wat we te zien kregen. Integendeel, we zagen een Paulien die zich afvroeg of het waar kon zijn wat Rosa en Kobe haar vertelden. Sedert gisteren is mijn theorie, door de uitval van Polleke naar Rosa toe, heel duidelijk bevestigd.
Laatst gewijzigd door ikke op wo 21 apr 2021, 11:09, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

ikke schreef: wo 21 apr 2021, 09:45 door de uitval van Polleke naar Rosa toe, heel duidelijk bevestigd.
dat vond ik er nu duidelijk over en hoe Rosa of Kobe dat ooit aan haar klein, egoïstisch verstandje zullen brengen, is mij een raadsel! :yup: Kunnen ze nog duidelijker zijn?? :yup:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
ikke
x 435

Bericht door ikke »

daffy duck schreef: wo 21 apr 2021, 10:45 Kunnen ze nog duidelijker zijn??
Mag ik schrijven: "we vrezen van niet"? :angel:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

verwend nest :boo: Die gaat Rosa en Kobe nog in (levens)gevaar brengen want het is duidelijk dat paulien al zo ver gemanipuleerd is door Jacques dat ze het helemaal niet gelooft wat Jacques allemaal uitgespookt of aan het uitspoken is. Zou me niet verbazen dat ze heilig gelooft dat Jacques het slachtoffer is van de jaloezie van Kobe en Waldek en Rosa. Wordt zeker nog vervolgd.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Polleke zal nog serieus verschieten en misschien terug in een depressie belanden. Dr Ann zal er nu niet zijn om haar te helpen en Rosa en Kobe zullen dit niet blijven pikken.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

"Boehoehoehoe, jullie hebben Jacques die altijd zo aardig was al veroordeeld en er zijn niet eens bewijzen, alleen maar vermoedens, boehoehoe..."
Euh, neen. Bij vermoedens word je uitgenodigd voor verhoor. Daarvoor krijg je echt geen aanhoudingsbevel aan je broek :crazy:
1 x
Gesloten