Mayra Magiels (Muriel Bats)

Gesloten
Omega
x 435

Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)

Bericht door Omega »

Poolaapje schreef:Als het een echte was geweest zeker, maar nu dat het toch 'maar' een vitamine was. Mayra heeft wel haar spijt en haar intentie om alles te willen doen om hun relatie te redden, bewezen met die move.
Alsof dat het bedrog van de afgelopen maanden goedmaakt.

Zoals ik al zei: ongelooflijk dat Mayra hier weer mee wegkomt.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Thuis begint wel stilaan té te worden, nog erger dan de verhaallijnen in Storm Of Love. Ik weet nog niet of ik volgend seizoen ga volgen.
0 x
Omega
x 435

Bericht door Omega »

Eigenlijk is Marianne dom geweest om Mayra te zeggen dat ze 'iets interessants weet' over haar. Dat heeft Mayra aangezet om alles zelf maar te vertellen aan Ann (ingekleed op haar eigen theatrale manier alsof ze er echt wakker van gelegen heeft .

Mocht Marianne gezwegen hebben was die 'spontane bekentenis' er niet gekomen. Had Anne het nieuws over het bedrog van Mayra van Marianne moeten vernemen denk ik niet dat Ann Mayra nog zou vergeven.

Het enige dat Ann dus nog zou moeten weten is het gesprek in Zus en Zo tussen Mayra en Marianne. Dan zou ze meteen weten hoe spontaan dit alles was. Anders had Mayra waarschijnlijk nog niets gezegd hebben.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Omega schreef:Eigenlijk is Marianne dom geweest om Mayra te zeggen dat ze 'iets interessants weet' over haar.
Dat dacht ik ook al ja!
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Inkeer bij Mayra?! :eek:
0 x
Omega
x 435

Bericht door Omega »

Kan zijn, maar ik vind dat ze te ver gegaan is om alles wat daarvoor gebeurt maar eventjes te vergeten en vergeven.
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Het is alsof ze na maanden ineens haar gezond verstand heeft terug gevonden. Ach ja, beter zo natuurlijk. Hopelijk komt ze er wel niet gemakkelijk vanaf nu Waldek aangifte gaat doen, want ze komt er precies altijd gemakkelijk vanaf...
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Waar blijft toch die seizoensfinale? Ik begin er nu schoon genoeg van te krijgen.
0 x
Potentia Principatum
Omega
x 435

Bericht door Omega »

^^Ik blijf dat toch maar vreemde reacties vinden. Niemand verplicht je toch te kijken?
0 x
Omega
x 435

Bericht door Omega »

Nickos schreef:want ze komt er precies altijd gemakkelijk vanaf...
Exact. En dat vind ik maar irritant en oneerlijk tegenover de lijdensweg van Marianne.
0 x
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sans »

Ik vind dat Ann super vergevingsgezind is.. Ze was hysterisch toen ze het eerst hoorde allemaal en toen Mayra die zogezegde abortuspil slikte was het ineens weer goed? :wtf: Wat mij betreft doet dat niks af aan de voorbije maanden hoe ze alles en iedereen voor haar kar spande en bedrogen heeft. Ze komt er véél te gemakkelijk vanaf en ik hoop dus dat die aangifte van Waldek ook voor haar een staartje krijgt..
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Inderdaad...

Sowieso vind ik heel die ommekeer ineens, op z'n zachtst gezegd héél vreemd. Ze ging al maanden nietsontziend te werk, en wilde Waldek er zelfs bij lappen als het zou moeten. Ik kan me dan ook echt niet voorstellen dat die paar woorden van Marianne ineens het verschil gemaakt hebben... Het enige wat ik me in kan denken, is dat Mayra beseft heeft dat ze iedereen tegen zich zou krijgen als ze nog even zo door zou gaan. En als Ann dan achter de waarheid zou komen, zou dat niet alleen meer door Marianne komen. Ze zou op die manier bovendien wel héél zwak staan tegenover de politie, als Waldek alsnog aangifte zou doen, ook al zou ze dat rare stalker-verhaal ophangen.

Maar Waldek leek deze keer gelukkig niet in haar façade te trappen. Ik ben eens benieuwd wat ze gaat doen als de politie op de stoep staat... :twisted:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 692
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik begrijp ook niet hoe Mayra nu ineens haar verstand heeft terug gekregen. Zomaar ineens. Waarom zo'n verhaal in elkaar knutselen en het dan zo laten aflopen en nu heb ik het niet over Mayra,
0 x
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

Ja, vond het zo'n beetje als Franky die verliefd werd op Bram. Bram wees hem af en na x aantal tijd worden ze ....weer vrienden.
Je zit als kijker op een climax te wachten en dan blijft het allemaal zo vlak, zo braafjes. Heb dus zo'n gevoel ook bij de verhaallijn rond Mayra nu.
0 x
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sans »

Ja, Waldek heeft zo lang geprobeerd tot haar door te dringen maar naar hem wou ze niet luisteren.. Ze deed maar verder ongeacht de gevolgen.. en dan zou die korte confrontatie met Marianne in de Zus & Zo haar tot inkeer hebben gebracht? Lijkt me héél onwaarschijnlijk. Ik geloof het ook voor geen meter.. en als het daar bij blijft is het een serieuze anti-climax.
0 x
Gesloten