Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Tiboko schreef: vr 07 feb 2025, 00:34
Ik vond zijn uitspraken eigenlijk redelijk grof, vooral ook die over Nancy's uiterlijk...
Ja, dat kon tellen. Wederzijds grof en onrespectvol. Maar zo kenden we ze vroeger, toen ze nog getrouwd waren.
toch ook moeten lachen toen Robin daar met z'n gebakken eieren aankwam bij Waldek. Strategisch goed bekeken van Robin, maar Waldeks houding sprak boekdelen!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Nancy sloeg er anders ook niet naast "Kaat is 2x zo slim en 3x zo knap en meer dan 2x jonger".
En grof, goh, iederéén van bepaalde leeftijd weet toch dat vanaf bepaalde leeftijd alles naar het zuiden trekt.
Die uitspraken klopten allemaal wel, toch
Als je hen beiden vergelijkt, dan is Nancy er wel serieus op vooruitgegaan sinds ze Eddy gedumpt heeft. Ze heeft nu een redelijk stabiel huwelijk, een goeie band met de mensen rondom haar en een eigen zaak, het taxibedrijf. En ze drinkt niet meer. Eddy daarentegen is nog steeds dezelfde loser van 20 jaar geleden, drinken is zowat zijn enige tijdverdrijf - naast het achter ongrijpbare vrouwen jagen. Hij hokt op een klein studiootje en spendeert het weinig geld dat hij heeft aan op café gaan en frietjes steken in de puntzak. Zielig.
Thilly die daar in de Withoeve stond te glunderen als de nieuwe collega van Dieter, die voor de gelegenheid warempel nieuwe parfum of deo had gekocht
Maar ook de reactie van Emma toen ze hoorde van de zoveelste carrièreswitch van haar tante. Inderdaad heel benieuwd hoe lang het dit keer weer zal duren...
De doorwinterde :'Ik ben hier de polidtieagent die alles zal oplossen' houding van Tilly! Vanaf nu moet wij niet meer gissen: wie heeft het gedaan. De zaak zal al opgelost zijn voor hij bedreven is met haar erbij !
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes