Wat dacht je van een roltrap, zodat ze ten eeuwigen dage naar beneden blijft tuimelen zonder ooit de vloer te raken?Caligula schreef:ik erger me uitermate aan dat personage en zou haar met plezier een 2de trap doen afdonderen en mijn trap zou ze niet overleven.
Personage waar ik mij het meest aan erger
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Bomanza
- Nog geen rang
Re: Personage waar ik mij het meest aan erger
0 x
- AnnEnMayra
- Nog geen rang
Marianne, zonder twijfel.
Ik snap niet dat er zovelen in haar 'team' zitten. Het is zo'n eng mens... ze manipuleert, ze is bazig, ze gebruikt emotionele chantage. Bah, ik walg ervan.
Mayra en ook Ann zijn zeker niet perfect en ik erger me aan hen ook (omdat ik ze zo awesome vind en ik ze heel anders zou laten handelen dan dat ze nu doen in thuis) maar Marianne blijft toch de meest irritante...
Ik snap niet dat er zovelen in haar 'team' zitten. Het is zo'n eng mens... ze manipuleert, ze is bazig, ze gebruikt emotionele chantage. Bah, ik walg ervan.
Mayra en ook Ann zijn zeker niet perfect en ik erger me aan hen ook (omdat ik ze zo awesome vind en ik ze heel anders zou laten handelen dan dat ze nu doen in thuis) maar Marianne blijft toch de meest irritante...
0 x

ANN ♥ MAYRA
- smurfin
- Poster rang 2

Ik ben Marianne juist meer en meer gaan appreciëren. Ok, ze gebruikt niet altijd de juiste middelen, maar het is wel een vrouw die weet wat ze wil en zich niet zomaar laat doen. Ik hou van zo'n sterke vrouwen!
0 x
- AnnEnMayra
- Nog geen rang
Ik hou ook van sterke vrouwen, zeker wel maar Marianne vindt ik er altijd over gaan én ze geraakt er ook steeds mee weg. Het is gewoon oneerlijk.
0 x

ANN ♥ MAYRA
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Lowieke ! Hoewel hij met Olivia samen is (?), ligt zijn hart toch bij Jana.
0 x
-
ikke
- x 435
Inderdaad ergerlijk. Zo toont hij zich weer zoon van z'n vader. Met een truc zijn zin proberen te krijgen.johan1969 schreef:Lowieke ! Hoewel hij met Olivia samen is (?), ligt zijn hart toch bij Jana.
Yana jaloers maken door met Olivia openlijk aan te pappen! BEUH!
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Hmm,ja maar hij is toch niet echt met Olivia samen hé. Een kusje maakt de lente niet! 
0 x
Potentia Principatum
-
ikke
- x 435
Volgens de normen van "Thuis"(voor zover ik van normen mag spreken) is hij wel samen met Olivia. Je kon duidelijk zien dat ze "liefdevol" mekaars hand vasthielden. En dan die blijk van Yana. Duidelijke hints dus!Caligula schreef:Hmm,ja maar hij is toch niet echt met Olivia samen hé. Een kusje maakt de lente niet!
Maar wat baten kaars en bril als jij niet zien(en) wil?
0 x
-
Lazylady
- x 435
Lowie en z'n twee "vrouwtjes". Precies een bende pubers van 13...
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Jana met haar pruillipje, zodra Lowie en Olivia wat teveel aandacht aan elkaar besteden... 
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Wamberto
- Nog geen rang
Lowie papt met opzet zo theatraal aan met Olivia om Jana jaloers te maken en haar terug te winnen. Eigenlijk vind ik het vals van Lowieke dat hij Olivia haar gevoelens misbruikt om zijn pijlen op Jana te richten. 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ik wacht met spanning op wat haargetrek Olivia-Jana!
Pubers!!!
0 x
Potentia Principatum
-
Lazylady
- x 435
Ik weet eigenlijk niet aan welke van de twee mij ik nu het meest moet ergeren... maar inderdaad, dat gaat nog wat worden!Caligula schreef:Ik wacht met spanning op wat haargetrek Olivia-Jana!Pubers!!!
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Catfight !Caligula schreef:Ik wacht met spanning op wat haargetrek Olivia-Jana!Pubers!!!
0 x