Mayra Magiels (Muriel Bats)
- Caligula
- Poster rang 5

Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)
Mayra als de verongelijkte onschuld!Wel,wel.
0 x
Potentia Principatum
-
Omega
- x 435
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Ik vraag me toch af hoe oprecht dit allemaal is en hoe groot de manipulatie. Ik kan me niet voorstellen dat die dreigementen van Marianne de ommekeer bij Mayra hebben veroorzaakt. Die hele bekentenis komt volledig uit de lucht vallen en het zou me niets verbazen als ze die pil helemaal niet heeft doorgeslikt. Ze heeft zoveel grenzen overschreden en ze heeft zich er zo in vast gebeten en in 2 seconden (door het slikken van die pil) wordt alles ongedaan gemaakt.
En als dat opbiechten en spijt betuigen serieus zijn, vind ik het een soort anticlimax.
Maar misschien sla ik nu een beetje op hol.
En als dat opbiechten en spijt betuigen serieus zijn, vind ik het een soort anticlimax.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ik kan me toch ook echt niet voorstellen dat Mayra ook maar 1 seconde spijt heeft van hetgeen ze gedaan heeft. Het ene moment staat ze Waldek nog onder druk te zetten, en loopt ze nog smalend te lachen en Marianne uit te dagen, en het volgende moment zou ze ineens inzien dat ze verschrikkelijke dingen gedaan heeft? Dat gaat er bij mij echt niet in...
Ik zie het als één grote manipulatie-actie. Ze heeft gegokt dat Ann haar wel zou vergeven, en ze heeft blijkbaar goed gegokt. Niet moeilijk ook, want Ann heeft inmiddels zoveel voor haar opgegeven, en zich zodanig geïsoleerd van haar familie, dat dit er ook nog wel bij kon. Mayra heeft volgens mij heel goed in de gaten dat ze bij Ann gewoon alles kan maken wat ze wil.
Ik vraag me in elk geval echt af waar dit heen gaat...
Ik zie het als één grote manipulatie-actie. Ze heeft gegokt dat Ann haar wel zou vergeven, en ze heeft blijkbaar goed gegokt. Niet moeilijk ook, want Ann heeft inmiddels zoveel voor haar opgegeven, en zich zodanig geïsoleerd van haar familie, dat dit er ook nog wel bij kon. Mayra heeft volgens mij heel goed in de gaten dat ze bij Ann gewoon alles kan maken wat ze wil.
Ik vraag me in elk geval echt af waar dit heen gaat...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Sans
- Poster rang 1

Ze zal het wel gedaan hebben om schade te beperken omdat ze wist dat Marianne iets ontdekt had en die zou niet lang wachten om ermee naar buiten te komen. Ik geloof ook voor geen meter dat ze écht spijt heeft en dit puur uit schuldgevoel heeft opgebiecht. Eerder omdat ze stilaan met haar rug tegen de muur stond.jessie V. schreef:Ik vraag me toch af hoe oprecht dit allemaal is en hoe groot de manipulatie. Ik kan me niet voorstellen dat die dreigementen van Marianne de ommekeer bij Mayra hebben veroorzaakt. Die hele bekentenis komt volledig uit de lucht vallen en het zou me niets verbazen als ze die pil helemaal niet heeft doorgeslikt. Ze heeft zoveel grenzen overschreden en ze heeft zich er zo in vast gebeten en in 2 seconden (door het slikken van die pil) wordt alles ongedaan gemaakt.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Zo is dat,een alles of niks poging en het heeft weer eens gewerkt.
0 x
Potentia Principatum
-
ranske
- Poster rang 4

En het werkt tot de seizoensfinale om daar op een drama uit te draaien zodat we volgend seizoen verder kijken.
0 x
-
Briseis
- Poster rang 1

Die pil was geen abortuspil, maar een vitamine. Dat zei Ann nadat Mayra hem had doorgeslikt. Leek mij ook wel raar dat een abortuspil (voor zover dat bestaat) gewoon in de huisapotheek te vinden is. Enfin. In mijn ogen is Ann een dikke kwezel. Ik denk dat ze het nog altijd erg vindt van Mayra en als ik haar was, zette ik Mayra aan de deur. Maar ik denk dat ze Mayra ook "houdt" om haar ongelijk niet aan Marianne te moeten toegeven. Want dan heeft ze niemand meer, behalve "ziet-ge-nu-wel-Marianne"...
0 x
-
Lazylady
- x 435
Misschien een onzinnige opmerking, maar ik vond dat toch best een tamelijk grote pil om zonder water te slikken.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1665
- x 2570
Ik was gisteren net hetzelfde aan het denken - vandaar ook dat ik het een beetje vreemd vind dat Ann aanneemt dat Mayra die echt ingeslikt heeft.Lazylady schreef:Misschien een onzinnige opmerking, maar ik vond dat toch best een tamelijk grote pil om zonder water te slikken.
0 x
-
Briseis
- Poster rang 1

-
Lazylady
- x 435
En Ann controleerde zelfs niet of Mayra hem wel had ingeslikt, wat ik toch had verwacht.
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Als het een echte was geweest zeker, maar nu dat het toch 'maar' een vitamine was. Mayra heeft wel haar spijt en haar intentie om alles te willen doen om hun relatie te redden, bewezen met die move.
0 x

-
ranske
- Poster rang 4

Die move, dat inslikken van die pil ? Dit toneelke tussen twee bitches, lijnrecht tegenover elkaar doet me twijfelen of Mayra die pil echt doorslikte. Normaal zou Ann op zulk moment zich overtuigen van dat doorslikken. Dat deed ze ook met te zeggen dat dit 'n vitaminepil was. Leep van haar en hopelijk slikte Mayra dan alsnog door. Slechts een van de véle mogelijkheden omdat ik dit twee tot alles in staat acht en Thuis daar weer eindeloos mouwen aan blijft breien.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

De wol zal toch eens opgeraken zeker?ranske schreef:en Thuis daar weer eindeloos mouwen aan blijft breien.
Mayra is een ziek mens,en Anneke als dokter zou dat beter begrijpen, maar ja (cliché) liefde is blind hé.
0 x
Potentia Principatum