Inderdaad... En ook die Kiwi kon op Nieuw-Zeeland wijzen. Het lijkt er steeds meer op dat ze daar naartoe gaan.Poolaapje schreef:Ik denk dat ik weet waar de huwelijksreis naartoe gaat. Wellington, Nieuw-Zeeland.
Rubber laarzen worden ook wellingtons genoemd.
Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Taliver67
- Poster rang 1

Maar Peggy weet dat natuurlijk niet, dat katchu botten ook Wellingtons genoemd worden.
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Dat is de reden dat ik erop kwam, omdat Waldek expliciet vroeg hoe rubberlaarzen nog heten. Caoutchouc botten (dank u Google voor de schrijfwijze
) en in Engelstalige landen ook wel Wellingtons. (wellies, gummies,...)
Waldek zal het wel het eerste weten, gok ik.
Waldek zal het wel het eerste weten, gok ik.
0 x

- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Waldek zei na de tip 'kiwi' toch dat het dan voor de hand lag?
Misschien wil Peter iedereen gewoon op een dwaalspoor brengen...
Ze gaan daar toch geen dikke 3 maanden meer over bezig zijn hopelijk...
Misschien wil Peter iedereen gewoon op een dwaalspoor brengen...
Ze gaan daar toch geen dikke 3 maanden meer over bezig zijn hopelijk...
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

dat van die kiwi heb ik gemist ( wellicht die ene aflevering vorige week donderdag die ik niet gezien heb) , en bij die laarzen dacht ik spontaan aan Italië omdat dat land de vorm van een laars heeft.. maar aangezien ik kiwi's op geen enkele manier in verband kan brengen met dat land, geloof ik nu ook dat Nieuw-Zeeland juist is.
Verder is de reis ook in januari gepland ,en voor zover ik weet is het dan zomer in dat werelddeel.
Verder is de reis ook in januari gepland ,en voor zover ik weet is het dan zomer in dat werelddeel.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Dat van die kiwi was gisteren dacht ik. Zeker niet van vorige week donderdag, van gisteren of eergisteren.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
Peter wil de "haka" uitvoeren, de tradionele dans van de Maori, die nieuw-zeelanders uitvoeren net voor een belangrijke sportwedstrijd. En Tom het maar niet snappen. Ik ben ook geen sport-kijkster maar heb het wel nog gezien. En Peggy en Tom hebben die dan nog nooit naar reisprogramma's gekeken ?
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Tom had het toch wel door, want hij zei dat Peter daarvoor het postuur niet had.
0 x

-
Sanneke
- Poster rang 1

- x 7
- x 6
Vooral Peggy zou het toch wel mogen doorhebben, met al haar reiservaringen en het werken in een reisbureau (in De Noorderzon)...
0 x
Sanne
-
Lazylady
- x 435
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Ik vind de mening van Peter over een eventuele koop van de zus & zo door de hele mikmak nog het verstandigst.Nooit met vrienden of familie samen zoiets kopen. Komt alleen maar ellende van.
0 x
-
tvx1
- x 435
Aan de andere kant runt hij wel een advocatenkantoor met zijn beste vriend.jessie V. schreef:Ik vind de mening van Peter over een eventuele koop van de zus & zo door de hele mikmak nog het verstandigst.Nooit met vrienden of familie samen zoiets kopen. Komt alleen maar ellende van.
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Is Tom technisch gezien niet de baas? Peter werkt voor hem, maar ik weet niet meer of hij mee de zaak heeft gekocht. Dacht dat Tom van hem gekocht had.
0 x

-
tvx1
- x 435
Technisch gezien wel. Maar zo werken ze toch in de praktijk duidelijk niet samen. Ze werken meer als collega's of confraters zoals dat in hun vak heet. Bovendien zijn ze ook nog beste vrienden.Poolaapje schreef:Is Tom technisch gezien niet de baas? Peter werkt voor hem, maar ik weet niet meer of hij mee de zaak heeft gekocht. Dacht dat Tom van hem gekocht had.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Goed gezien van Peter dat het onzinnig is om de Zus & Zo te kopen met vier koppels. Hoe kan dat nu ooit goed komen? Of Peggy en Rosa die het kopen. 750.000 euro en Rosa wil gaan lenen. Denkt ze misschien dat ze nog een lening op 30 jaar zal krijgen op haar leeftijd? Of denkt ze zo'n bedrag te kunnen terug betalen in 10 jaar misschien?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!