Sam De Witte (An Vanderstighelen)
- Prieeltje
- Poster rang 1
Re: Sam De Witte (An Vanderstighelen)
Ja, dat is inderdaad haar keuze, maar het gaat mij meer over het feit dat het niet echt fair is om zo aan te dringen bij Toon! Simonne, Yvette, haar mama... zijn er tenslotte ook nog, nu leek Toon haar enige hoop!
En starten met een dagje of één nachtje om te kijken of het lukt om Hannah bij iemand achter te laten was misschien ook een beter idee!
En starten met een dagje of één nachtje om te kijken of het lukt om Hannah bij iemand achter te laten was misschien ook een beter idee!
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Misschien ben ik iets te streng.
Maar zoals je zelf zegt: een baby van anderhalve maand een weekend achterlaten?
Bij iemand die dat echt niet ziet zitten?
Terwijl er andere mensen zijn die wel ervaring hebben met baby's en zouden staan te springen om Hannah te mogen opvangen?
En... heeft ze dit met Tim besproken?
Verrassing, allemaal goed en wel - maar ze kent Tim ondertussen toch ook goed genoeg om te weten dat die nu niet al een weekend zonder zijn dochter kan.
Zeker niet als hij weet dat Hannah achter blijft bij iemand die daar duidelijk geen zin in heeft.
Ze zou beter Veerle of Simonne vragen.
Om dan tijdens haar romantische weekendje vast te stellen dat ze Hannah ongelooflijk mist en constant aan haar denkt.

Maar zoals je zelf zegt: een baby van anderhalve maand een weekend achterlaten?
Bij iemand die dat echt niet ziet zitten?
Terwijl er andere mensen zijn die wel ervaring hebben met baby's en zouden staan te springen om Hannah te mogen opvangen?
En... heeft ze dit met Tim besproken?
Verrassing, allemaal goed en wel - maar ze kent Tim ondertussen toch ook goed genoeg om te weten dat die nu niet al een weekend zonder zijn dochter kan.
Zeker niet als hij weet dat Hannah achter blijft bij iemand die daar duidelijk geen zin in heeft.
Ze zou beter Veerle of Simonne vragen.
Om dan tijdens haar romantische weekendje vast te stellen dat ze Hannah ongelooflijk mist en constant aan haar denkt.

0 x
-
- Poster rang 2
Nu haar baby achterlaten bij Toon haar ENIGE kans ???? zegt alles he.
Sam zou Simonne gevraagd hebben, maar deze moeder/dochterrelatie is nog
in opbouw. Ze hebben nu al het niveau van vriendinnen, kan ook niet anders.
Zelf kon ze als baby/peuterke geen band opbouwen. Toen werd Sam geadopteerd kreeg het begrip moederlijke toewijding van een adoptiemoeder en hoe mooi
ook dat is niet hetzelfde.
Het viel me trouwens op dat ze die band met het komt vanzelf goed.
Trouwens, die twee staan hier dezelfde avond al terug
Sam zou Simonne gevraagd hebben, maar deze moeder/dochterrelatie is nog
in opbouw. Ze hebben nu al het niveau van vriendinnen, kan ook niet anders.
Zelf kon ze als baby/peuterke geen band opbouwen. Toen werd Sam geadopteerd kreeg het begrip moederlijke toewijding van een adoptiemoeder en hoe mooi
ook dat is niet hetzelfde.
Het viel me trouwens op dat ze die band met het komt vanzelf goed.
Trouwens, die twee staan hier dezelfde avond al terug

0 x
-
- Poster rang 5
- x 929
- x 1487
Los van het feit dat ze Hanna wel heel makkelijk voor meerdere dagen kan achterlaten, houdt ze er toch ook geen rekening mee dat Toon ook in een redelijk prille relatie zit en wellicht ook plannen heeft voor komend weekend. En als hij niets geregeld heeft zal Wendy dat wel doen. Het toont gewoon aan dat Sam een heel egocentrische levenswijze heeft. En voor de rest sluit ik mij aan bij Prieeltje, je hoeft geen dagen aaneen weg te zijn van je kind om van elkaar te genieten.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Daar heb je de bal duidelijk misslagen.satine schreef:

Straks hebben ze nog twee x hetzelfde geboekt.

0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Hehe, nu nog dapper en helemaal uit op het weekendje, maar wacht maar tot ze effectief weg zijn - zonder dochter.hannanaske schreef:Daar heb je de bal duidelijk misslagen.satine schreef:
Verrassing, allemaal goed en wel - maar ze kent Tim ondertussen toch ook goed genoeg om te weten dat die nu niet al een weekend zonder zijn dochter kan.Maar zijn aanpak is wel 100 keer beter dan van Sam natuurlijk.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Bwa...een weekend is zo voorbij. En zeker in thuis.satine schreef:Hehe, nu nog dapper en helemaal uit op het weekendje, maar wacht maar tot ze effectief weg zijn - zonder dochter.hannanaske schreef:Daar heb je de bal duidelijk misslagen.satine schreef:
Verrassing, allemaal goed en wel - maar ze kent Tim ondertussen toch ook goed genoeg om te weten dat die nu niet al een weekend zonder zijn dochter kan.Maar zijn aanpak is wel 100 keer beter dan van Sam natuurlijk.

0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Sinds Hannah geboren is houdt Sam niet op om excuses in te roepen om zo weinig mogelijk bij haar dochter te zijn. Eerst hield het kind Sam wakker, nu saboteert Hannah het weekendje van haar mama. Ze is de oorzaak dat mama Sam Toon moet smeken/dwingen om te babysitten.
Misschien was de eerste reflex nadat Sam haar zwangerschap ontdekte, toch nog zo slecht niet. Een echte moeder zie ik haar toch niet direct worden.
Misschien was de eerste reflex nadat Sam haar zwangerschap ontdekte, toch nog zo slecht niet. Een echte moeder zie ik haar toch niet direct worden.

0 x
- annekeHU
- Poster rang 4
Een gelukkige verjaardag voor Sam... wel een rare combinatie: Net op de dag dat je jarig bent, je kind voor de eerste keer naar de crèche laten gaan.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Naar mijn aanvoelen is Sam een parttime moeder. Zij wil enkel een kind als het in haar kraam past. Tenenkrullend hoe ze daar met haar dochtertje te leuren stond om een vrijwilliger te vinden als oppas.
0 x
- Prieeltje
- Poster rang 1
Kindjes kunnen nu eenmaal ziek worden, maar stel je voor dat ze zelf eens een dag zou thuisblijven voor haar zieke dochter!
Volgens mij had ze de eerste de beste pipo die binnenwandelde en zei dat hij tijd had een hele dag op Hannah (die ocharme 3 maand oud is) laten passen!
En die opvang voor zieke kindjes van de mutualiteit dient vooral om als een kindje een week ofzo moet thuisblijven de volgende dagen op te vangen. Voor de eerste dag neem je sociaal verlof (toch in Tim zijn geval, want zij is zelfstandige), daar dient sociaal verlof nu eenmaal voor!

Volgens mij had ze de eerste de beste pipo die binnenwandelde en zei dat hij tijd had een hele dag op Hannah (die ocharme 3 maand oud is) laten passen!
En die opvang voor zieke kindjes van de mutualiteit dient vooral om als een kindje een week ofzo moet thuisblijven de volgende dagen op te vangen. Voor de eerste dag neem je sociaal verlof (toch in Tim zijn geval, want zij is zelfstandige), daar dient sociaal verlof nu eenmaal voor!
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
-
- Poster rang 2
Men brengt zijn kindje met koorts niet naar de creche. Al zeker niet als je weet dat dit verboden is. Moet Tom dat toch nog rap brengen ? Nee deze keer en dan gaat ze met dat kind leuren, dat gezien ook het gehuil die nacht wellicht ziek aan 't worden is. Onlangs stond hier op het forum over Tim dat die overdrijft als papa. Ik prijs Hannah gelukkig daarmee want mama beseft haar rol niet niet.
0 x
-
- x 435
Ach, ik vind Sam sowieso al geen geschikte vrouw om moeder te zijn. Je kind van nog geen twee maanden oud "alleen" laten om op Valentijns (
!!!) weekend te vertrekken, en vervolgens lijkt ze nog altijd meer met zichzelf dan met haar kind bezig te zijn.

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Parttime? Dan neemt die wel heel erg veel verlofCaptain Cuckoo schreef:Naar mijn aanvoelen is Sam een parttime moeder. Zij wil enkel een kind als het in haar kraam past. Tenenkrullend hoe ze daar met haar dochtertje te leuren stond om een vrijwilliger te vinden als oppas.

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Amiche
- Poster rang 2
En wat is er toch mis met Yvette???? Die wil niet liever, maar wordt haar niet eens gevraagd.
Arme Tim, Sam gaat het niet trekken als mama, vrees ik.
Arme Tim, Sam gaat het niet trekken als mama, vrees ik.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song