Klopt, maar als je naar de uni gaat, dan zou je toch denken dat iemand meer verstand had. Zelfs ik kan bedenken dat je een staande muur niet mag slopen en ik ben nooit naar de uni geweestnounake schreef:Ah...ontwerpt hij zelf ? Ik dacht dat Sam dat zou doen en Louis geeft gewoon ideetjes.
Lowie Bomans (Mathias Vergels)
- Kwast
- Poster rang 5

Re: Lowie Bomans (Mathias Vergels)
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Caligula
- Poster rang 5

Dat is idd zo. Gelukkig dat ik wel professionelen heb aangenomen! 
0 x
Potentia Principatum
-
tvx1
- x 435
Maar hij wist toch helemaal niet dat het een staande muur was.Kwast schreef:Klopt, maar als je naar de uni gaat, dan zou je toch denken dat iemand meer verstand had. Zelfs ik kan bedenken dat je een staande muur niet mag slopen en ik ben nooit naar de uni geweestnounake schreef:Ah...ontwerpt hij zelf ? Ik dacht dat Sam dat zou doen en Louis geeft gewoon ideetjes.
0 x
-
ikke
- x 435
Liggende muren zijn niet normaal...tvx1 schreef:Maar hij wist toch helemaal niet dat het een staande muur was.Kwast schreef:Klopt, maar als je naar de uni gaat, dan zou je toch denken dat iemand meer verstand had. Zelfs ik kan bedenken dat je een staande muur niet mag slopen en ik ben nooit naar de uni geweestnounake schreef:Ah...ontwerpt hij zelf ? Ik dacht dat Sam dat zou doen en Louis geeft gewoon ideetjes.
Je bedoelt een steunmuur, vermoed ik?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Een staande muur=een steunmuur. Die mag je niet slopen tenzij je er een andere in de plaats zet (vooraf dan).
Ik heb dat laten doen omdat die verdomde steunmuur absoluut weg moest,maar 3 meter verder was het gewoon perfect.
Ik heb dat laten doen omdat die verdomde steunmuur absoluut weg moest,maar 3 meter verder was het gewoon perfect.
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5

- x 1666
- x 2570
Nee, een steunmuur is een dragende muur, geen staande, want dat doen ze allemaal.
Ontopic: zou hier niemand verzekerd zijn voor de renovaties?
Ontopic: zou hier niemand verzekerd zijn voor de renovaties?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Wel in principe is degene die de renovatiewerken uitvoert wel verzekerd voor het geval dat er iets mis gaat denk ik.
0 x
Potentia Principatum
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ja natuurlijk dat noemt een professionele aansprakelijkheidsverzekeringCaligula schreef:Wel in principe is degene die de renovatiewerken uitvoert wel verzekerd voor het geval dat er iets mis gaat denk ik.
0 x
-
tvx1
- x 435
Nu. In dit speciale geval is diegene die de renovatiewerken uitvoert wel dezelfde als de (mede-)eigenaar van het huis dat gerenoveerd wordt.nounake schreef:Ja natuurlijk dat noemt een professionele aansprakelijkheidsverzekeringCaligula schreef:Wel in principe is degene die de renovatiewerken uitvoert wel verzekerd voor het geval dat er iets mis gaat denk ik.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Dus is ze eigelijk verzekerd (hopen we) tegen haar eigen en/of haar werkvolk?
0 x
Potentia Principatum
-
tvx1
- x 435
Als mijn werkvolk Frank Bomans heet zou ik mij er toch vast en zeker tegen verzekeren.Caligula schreef:Dus is ze eigelijk verzekerd (hopen we) tegen haar eigen en/of haar werkvolk?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Wat lief dat Lowie meteen naar Tom is gegaan voor advies. Vond dat een heel mooie reactie van hem op de opmerkingen die hij van Frank hoorde... 
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5

En toch hoop ik dat die jongen beseft in wat voor wespennest hij zich gestoken heeft.
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5

- x 1666
- x 2570
Hij is 18, dan ben je nog lang niet altijd op de hoogte hoeveel wespennesten er in 'het leven' zitten. 
0 x