Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Re: Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
Judith wordt "verscheurd" zoals dat in serieuze literatuur heet, tussen Tom en Toon: twee venten met gelijkklinkende voornamen: ook dàt nog! 
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Denkt ge dat hij dit gepland had ? Ik had de indruk dat heel die affaire hem nu niets kan schelen ; hij voelt zich veel te slecht voor intrigues en kan al die vrouwelijke overdonderij best missen . Enfin, dat is mijn idee.Captain Cuckoo schreef:Toon speelt nu hard to get. Misbruik maken van het begrijpelijk gevoel van dankbaarheid dat Judith toont, om snode plannen te smeden in een andere richting, is niet echt proper, Toontje.Caligula schreef:Thuis op zijn best. Een klein aanloopje (enfin,klein...)en dan weer maar vooruit. Onze Judith gaat weer eens haar best doen denk ik.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
Toon speelt niet hard to get. Ik denk dat hij, ondanks alles, Judith op afstand wil houden. Voor zijn eigen bestwil, gezien de situatie vrij hopeloos is, en dan bedoel ik niet zijn gezondheid.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Maar dat is omdat Toon nu in de lappenmand ligt. Wacht tot hij eruit komt, dan gaat Judith hem echt pas kunnen "bedanken".
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Kleine telling leert dat Toon er zo te zien in geslaagd is al vier mensen van zijn goede intenties te overtuigen.jessie V. schreef:Toon speelt niet hard to get. Ik denk dat hij, ondanks alles, Judith op afstand wil houden. Voor zijn eigen bestwil, gezien de situatie vrij hopeloos is, en dan bedoel ik niet zijn gezondheid.
Mij niet.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Wel,practisch geen enkel van de personages kan mij van hun goede intenties overtuigen. 
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ook ik denk niet dat Toon zich tegen zou laten houden door zijn gezondheid, maar dat het eerder komt omdat Judith al vaker heeft laten merken dat hij haar niet onberoerd laat, maar dan uiteindelijk toch telkens de boot afhield. Van Toon uit bezien, is het een stukje zelfbescherming waarschijnlijk...
En Judith blijft de spanning tussen hen maar opzoeken, en houdt haar twijfels in stand door telkens naar dat ziekenhuis te gaan. Om eerlijk te zijn denk ik dat haar dankbaarheid eerder een excuus is dan een reden voor haar bezoekjes...
En Judith blijft de spanning tussen hen maar opzoeken, en houdt haar twijfels in stand door telkens naar dat ziekenhuis te gaan. Om eerlijk te zijn denk ik dat haar dankbaarheid eerder een excuus is dan een reden voor haar bezoekjes...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Linne
- Poster rang 2

Toon ligt te herstellen, te uitgeput voor al dat bezoek. Maar dat Judith, zelf dokter nota bene niet snapt
dat ze haar litanie van dankbaarheid kort moet houden is onbegrijpelijk. Hij is nog te zwak en moet rusten.
Terug thuis maakt ze het meteen de anderen die ook hun best doen om het drama te boven te komen
extra moeilijk met aandacht trekken dat ZIJ 'n probleem heeft terwijl ze zelf het probleem is.
dat ze haar litanie van dankbaarheid kort moet houden is onbegrijpelijk. Hij is nog te zwak en moet rusten.
Terug thuis maakt ze het meteen de anderen die ook hun best doen om het drama te boven te komen
extra moeilijk met aandacht trekken dat ZIJ 'n probleem heeft terwijl ze zelf het probleem is.
0 x
-
flodderke
- Poster rang 2

Ja ja ons Judith wordt gekweld door een onbereikbaar verlangen. En toen Tom haar voorstelde haar 's avonds eens goed te verwennen, keek ze alsof dat het laatste is dat ze zou willen. Nee nee, Tommeke zegt haar op dit moment niet veel meer.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Tja, en als Tommeke de steeds vermoeide Judith gaat vergelijken met de levendige Wendy gaat daar een probleem zijn. 
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2598
Zo zit Tom niet in elkaar denk ik - hij weet ook dat Judith een hele moeilijke periode achter de rug heeft.
Om Tom in Wendy's richting te duwen zal Judith hem toch wel vaker moeten afwijzen denk ik.
Om Tom in Wendy's richting te duwen zal Judith hem toch wel vaker moeten afwijzen denk ik.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

In Thuis kunnen de dingen nu eenmaal snel veranderen... Toon,Tom,Judith,Wendy tja...
0 x
Potentia Principatum
- Caligula
- Poster rang 5

Ik begrijp Judith toch niet goed hoor. Ze heeft met de psychiater gepraat en nu zegt ze tegen Tom: ze krijgt alleen maar een slaappil en dan juist daarna zegt ze: mss krijgt ze ook antidepressiva. Wat is het nu? Kan moeikijk geloven dat een collega dokter iets zou achter houden.
0 x
Potentia Principatum
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
Ze zoekt lichtelijk wanhopig naar een verklaring voor de verschijning van Helene.
Ik hoorde Tom tegen Peter zeggen "Judith is erg nerveus "of "van streek"of zoiets. Maar ik vraag me af, hebben we Judith al eens anders gezien als nerveus en/of van streek sinds ze in beeld is?
Ik hoorde Tom tegen Peter zeggen "Judith is erg nerveus "of "van streek"of zoiets. Maar ik vraag me af, hebben we Judith al eens anders gezien als nerveus en/of van streek sinds ze in beeld is?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Nee! Maar nu is ze toch in een extreme periode denk ik.
0 x
Potentia Principatum