Nee, dat is waar, maar als je een huwelijk hebt man-vrouw met kinderen dan zijn de kinderen van beiden en bij een eventuele scheiding wordt een hoederecht afgesproken of opgelegd door de rechtbank. Hoe ga je dat hier doen, ze zijn niet wettelijk getrouwd, Ann is de enige wettige moeder, dus vind ik wel dat Marianne daar een punt heeft.satine schreef:Dat vind ik flauwekul, dan mag niemand nog kinderen krijgen, want het is NOOIT gegarandeerd dat koppels samen blijven.
Ann De Decker (Monika Van Lierde)
-
- x 435
Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)
0 x
- Mona'ke
- Poster rang 2
Ik snap Marianne ook, maar ik denk nu niet dat Mayra Sandrine zal gaan opeisen als het ooit fout zou gaan. Hoogstens bezoekrecht, maar dan wordt het ook ingewikkeld voor Sandrine: Peggy, Mayra,...
Laten we hopen dat het nooit fout zal gaan tussen die twee (of tenminste totdat Sandrine 12 jaar en haar gedacht mag zeggen bij een scheiding).
Laten we hopen dat het nooit fout zal gaan tussen die twee (of tenminste totdat Sandrine 12 jaar en haar gedacht mag zeggen bij een scheiding).
0 x
-
- x 435
En aan het tempo van Thuis zal Sandrine wel binnen een seizoen of twee de leeftijd van twaalf jaar bereikt hebben.mona'ke schreef: Ik snap Marianne ook, maar ik denk nu niet dat Mayra Sandrine zal gaan opeisen als het ooit fout zou gaan. Hoogstens bezoekrecht, maar dan wordt het ook ingewikkeld voor Sandrine: Peggy, Mayra,...

0 x
-
- x 435
Nu zou ik opeens wel willen dat ze Sandrine een fameuze groeischeut geven, dan zijn we van al die zever vanaf 

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Dat is bij niet-gehuwde (hetero) koppels ook zo, dat er door een rechtbank hoederecht/alimentatie wordt toegekend als de ouders er zelf niet uit raken, waarom zou het dan bij een holebi-koppel niet het geval zijn?exsencon schreef:Nee, dat is waar, maar als je een huwelijk hebt man-vrouw met kinderen dan zijn de kinderen van beiden en bij een eventuele scheiding wordt een hoederecht afgesproken of opgelegd door de rechtbank. Hoe ga je dat hier doen, ze zijn niet wettelijk getrouwd, Ann is de enige wettige moeder, dus vind ik wel dat Marianne daar een punt heeft.satine schreef:Dat vind ik flauwekul, dan mag niemand nog kinderen krijgen, want het is NOOIT gegarandeerd dat koppels samen blijven.
Ik zie geen verschil hoor!
0 x
-
- x 435
Wel, dat is nu juist het probleem dat Marianne m.i. wil vermijden en daar heeft ze wel een punt vind ik. Ann is nu de enige wettige moeder van Sandrine en ik kan begrijpen dat ze wil dat het zo blijft. Tenandere, ziet ge Sandrine al later op school zeggen: wel ik heb eigelijk 3 moeders,een biologische, een wettige door adoptie en dan nog een door adoptie omdat ze de vriendin is van mijn wettige moeder, toch gemakkelijk om te begrijpen niet? Arm meiske!satine schreef:Dat is bij niet-gehuwde (hetero) koppels ook zo, dat er door een rechtbank hoederecht/alimentatie wordt toegekend als de ouders er zelf niet uit raken, waarom zou het dan bij een holebi-koppel niet het geval zijn?
En bij niet gehuwde hetero koppels is het kind wel van beiden mogen we veronderstellen terwijl in dit geval Sandrine alleen van Ann is en daar een bijkomende adoptiemoeder nog bijmaken is misschien voor dat kind toch een beetje teveel van het goede.
0 x
-
- x 435
Ik zie ook geen verschil. Het zou misschien praktischer zijn indien Ann en Mayra zouden trouwen maar zelfs dat is geen noodzaaksatine schreef:Dat is bij niet-gehuwde (hetero) koppels ook zo, dat er door een rechtbank hoederecht/alimentatie wordt toegekend als de ouders er zelf niet uit raken, waarom zou het dan bij een holebi-koppel niet het geval zijn?exsencon schreef:Nee, dat is waar, maar als je een huwelijk hebt man-vrouw met kinderen dan zijn de kinderen van beiden en bij een eventuele scheiding wordt een hoederecht afgesproken of opgelegd door de rechtbank. Hoe ga je dat hier doen, ze zijn niet wettelijk getrouwd, Ann is de enige wettige moeder, dus vind ik wel dat Marianne daar een punt heeft.satine schreef:Dat vind ik flauwekul, dan mag niemand nog kinderen krijgen, want het is NOOIT gegarandeerd dat koppels samen blijven.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Ik vind het een goede actie van Ann, wat ze deed richting Peggy. Mijn complimenten!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
- Kwast
- Poster rang 5
Vast en zeker afkomstig uit Nederland. Drugsland van de EU yeah man! 

0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Genoeg. DM mij maar haha. Wat wil je hebben? 

0 x
-
- x 435
Kwast toch!!! Maar dat de pillen van Ann van Nederland zouden komen weet ik zo nog niet. Ik denk eerder dat dit speciale eigengemaakte Thuis-pillen zijn zo dezelfde als waarmee ze groeischeuten geven. 

0 x
-
- x 435
dezelfde pillen hebben van de kreupele Simonne een dartel veulen gemaakt, toch jammer dat we het recept niet te pakken krijgenexsencon schreef:Kwast toch!!! Maar dat de pillen van Ann van Nederland zouden komen weet ik zo nog niet. Ik denk eerder dat dit speciale eigengemaakte Thuis-pillen zijn zo dezelfde als waarmee ze groeischeuten geven.

0 x
-
- x 435