Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Tomboy
- Poster rang 1

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Ja, daar sloeg Marianne dan toch mooi het fundament onder zijn ivoren torentje vandaan...
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ja echt waar ! het werd tijd dat hij eens serieus werd terechtgewezen ook al had Marianne verkeerd gedaan met David .Die zeemzoete Rosa heeft Geert veel te veel opgehemeld en waarom zou dat geweest zijn ?
Jenny was ook in form tegen hem en volgens mij gaat hij wel een beetje nadenken nu er niet meer wordt gesmeekt om terug te komen.
Jenny was ook in form tegen hem en volgens mij gaat hij wel een beetje nadenken nu er niet meer wordt gesmeekt om terug te komen.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Marianne heeft er inderdaad goed aan gedaan. Uiteindelijk heeft Ann Geert toch niks misdaan hé...
0 x
-
Lazylady
- x 435
Zag ik gisteren een jaloerse blik in Marianne haar ogen toen Ann Geert een knuffel gaf?
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat heb ik toch niet gezien... Het zou ook een beetje vreemd zijn hè, eerst Geert op zijn puntjes wijzen dat hij Ann in de steek laat, en vervolgens jaloers zijn als hij bijdraait. 
Het leek er in mijn ogen meer op dat ze zo keek omdat ze opgelucht was enerzijds, en dat ze zich misschien anderzijds realiseerde dat nog niet alles verloren is? Uiteindelijk zijn het wel haar woorden die ervoor gezorgd hebben dat hij is bijgedraaid. Ze laat hem dus nog altijd niet koud...
Het leek er in mijn ogen meer op dat ze zo keek omdat ze opgelucht was enerzijds, en dat ze zich misschien anderzijds realiseerde dat nog niet alles verloren is? Uiteindelijk zijn het wel haar woorden die ervoor gezorgd hebben dat hij is bijgedraaid. Ze laat hem dus nog altijd niet koud...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
dirk
- Poster rang 1

Inderdaad denk dat ze eerder verrast was en anderzijds hoopvol naar de toekomst toe, maar ook blij natuurlijk voor haar dochter. Kortom een wirwar aan emoties en dan krijg je zo'n blik
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ik had gewoon gedacht dat er een gelukzalige glimlach op haar gezicht zou verschijnen, maar het was eerder... Ja, ik weet het niet...
Kan heel goed zijn dat ik er naast zit, hoor.
Kan heel goed zijn dat ik er naast zit, hoor.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Ze was gewoon heel erg verrast, ze had dat gebaar van Geert niet verwacht. Meer moet je er niet achter zoeken.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- eddy en nancy
- Poster rang 3

- Contacteer:
"Tom, met uw secretaresse !?", ze zal het nooit afleren maar daarna liet ze zich wel heel gemakkelijk inpakken door Lynn.
Eddy
Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
- Tomboy
- Poster rang 1

Van heel onsympathiek naar zowaar een beetje sympathiek....knap van Lynn dat zij Marianne zo wist te ontdooien...eddy en nancy schreef:"Tom, met uw secretaresse !?", ze zal het nooit afleren maar daarna liet ze zich wel heel gemakkelijk inpakken door Lynn.
Eddy
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

- x 1
Het is ook een wandelend cliché hé, een relatie beginnen met je secretaresse.eddy en nancy schreef:"Tom, met uw secretaresse !?", ze zal het nooit afleren maar daarna liet ze zich wel heel gemakkelijk inpakken door Lynn.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- martha
- Poster rang 5

- x 1020
- x 588
Zou Marianne niet geweten hebben dat Lynn de dochter is van top advocaat Courtois ? 
0 x
-
Lazylady
- x 435
Dat denk ik niet, maar als ze het zou weten zal Lynn helemaal aanvaardt worden denk ik.martha schreef:Zou Marianne niet geweten hebben dat Lynn de dochter is van top advocaat Courtois ?
Edit: blijkbaar weet ze het toch al.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Haha die blik toen ze zag dat Rosa met Geert aan het dansen was. Ik vraag mij af in hoeverre ze Ivo echt leuk vindt of dat ze Geert enkel jaloers wil maken. In elk geval is het wel duidelijk dat Marianne niet vies is van bijzondere spelletjes
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Volgens mij ziet ze niks in Ivo, maar gebruikt ze hem tot nu toe ook niet als jaloersmakende-factor. Ik had eerder het idee dat ze in ging op zijn uitnodiging om er vanaf te zijn, en ze leek het ook echt wel vervelend te vinden dat Ivo naar Geert ging. Hoe dat in de toekomst gaat lopen weet ik niet, want met Marianne weet je inderdaad maar nooit, maar tot nu toe zie ik toch nog geen dubbele agenda... 
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..