Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 2
Re: Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)
Spijtig mJa dat was ook spijtig maar het dat gebeurt soms he en misschien willen ze deze superflik
eens een zwak plekje gevn zijn rol als flik
eens een zwak plekje gevn zijn rol als flik
0 x
-
- Poster rang 2
Nee, ik ben niet dronken, per vergissing te rap verstuurd. Het was spijtig maar in 't echt is dat geregeld he. Misschien wil men laten zien dat superflikken ook maar mensen zijn 

0 x
-
- Poster rang 2
Dat Jens verongelukt op de dag dat hij vader wordt, is dubbel zo spijtig.
Tim verliest zijn jarenlange beste vriend.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Elke verjaardag van zijn dochter zal gepaard gaan met de sterfdatum van zijn beste vriend. Dat zal niet makkelijk zijn.Linne schreef:Dat Jens verongelukt op de dag dat hij vader wordt, is dubbel zo spijtig.
Arme Tim!

0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
- Poster rang 2
En elke Kerstmis die juist met hun Kerstkindje Hannah ieder jaar speciaal zou zijn.
Neen, niet akkoord om de kijker zo plat te slaan " op Kerstmis terwijl het soms eindeloos rekken is.
Niet dat dit niet kon gebeuren, of omdat het Jens is, wel totaal verkeerd moment.
Neen, niet akkoord om de kijker zo plat te slaan " op Kerstmis terwijl het soms eindeloos rekken is.
Niet dat dit niet kon gebeuren, of omdat het Jens is, wel totaal verkeerd moment.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Arme Tim, wat zo een mooie dag is, is ook zo een intens triestige dag. Bah!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Caligula
- Poster rang 5
Zeg man wat is er nu zo abnormaal aan dat een kleine bijna de ganse nacht bleit? Elke keer opstaan hé man, en nogeens,nogeens en that's it.
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Tim lijkt het als enige in het "studentenhuis" normaal te vinden dat een baby soms (veel) weent 's nachts. Zijn vrouwtje Sam daarentegen zou zich liefst bij ieder probleempje wegstoppen tot Tim alles andermaal heeft opgelost.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Ik vraag me ook af wat er raar aan is dat zo een kleine een hele nacht huilt. Hebben Sam en Tim nog nooit van een huilbaby gehoord? Anders een scheutje jenever in de papfles.

0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Of een volwassen scheut in die papfles, en de inhoud door Tim en Sam laten opdrinken.Kwast schreef:Ik vraag me ook af wat er raar aan is dat zo een kleine een hele nacht huilt. Hebben Sam en Tim nog nooit van een huilbaby gehoord? Anders een scheutje jenever in de papfles.![]()

0 x
-
- Poster rang 2
Ik weet niet waarom koppels er niet aan denken om om beurten oordoppen te dragen, zodat er toch tenminste een van de twee eens kan doorslapen in zo'n situatie, en de andere staat dan op 's nachts als er iets is.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ik geloof dat dit het recept was van Eddy's ouders als ik me goed herinner.Kwast schreef:Anders een scheutje jenever in de papfles.![]()

0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Ik versta niet dat niet iederéén in dat huis oordoppen gebruikt. Ik zou er stekezot worden en niet eens van Hannah, maar van al de rest. Kan geloven dat dat kind weent, dat is daar nooit rustig. En we weten nu allemaal dat de isolatie van 'den hond' is, dus dat kind doet waarschijnlijk geen oog dicht (als Lowie en Olijf geen ambras hebben, zijn Jana en Bob 'bezig', en als het dat niet is, komt Nancy binnen met haar grote klep)... Ocharme dat kind...flodderke schreef:Ik weet niet waarom koppels er niet aan denken om om beurten oordoppen te dragen, zodat er toch tenminste een van de twee eens kan doorslapen in zo'n situatie, en de andere staat dan op 's nachts als er iets is.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Ik snap ook niet waarom ze niet een keer over een bezoek aan een kinderarts spreken . Bij een eerste kindje is dat toch het meest voor de hand liggende oplossing als er twijfel is ...misschien is een verandering van melk de oplossing. Dat de grootmoeders daar niet aan denken

0 x