Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Gesloten
tvx1
x 435

Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Bericht door tvx1 »

satine schreef:Dat is appelen met peren vergelijken...
Nee, dat is net hetzelfde. Beide vrouwen willen verder met hun leven.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Peggy heeft haar kind weg gegeven, zelfs haar eigen moeder mocht er niet voor zorgen.
En daarna is ze nog eens een aantal keer van gedachte veranderd.

Sandrine Senior is na een korte ziekte plots overleden. Het is niet zo dat Ann haar dood gewenst heeft.

Dus Peggy heeft geen kind en dat is haar eigen keuze - Ann bleef alleen achter en dat was verre van haar eigen keuze.
En van mij mag Peggy gerust verder met haar leven en ook kinderen adopteren - maar dan alleen als zij en haar partner absoluut zeker zijn dat ze dat allebei willen en dat was niet het geval.

Zoals ook Ann verder mag met haar leven.
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Zal niet enkel in slechte aarde vallen bij de Verbeecks, maar ik denk ook bij Marianne. Als Ann sterft (hopelijk duurt dit nog heel lang), is het Mayra die voogd is en niet Marianne.
0 x
Afbeelding
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

satine schreef:Peggy heeft haar kind weg gegeven, zelfs haar eigen moeder mocht er niet voor zorgen.

Sandrine Senior is na een korte ziekte plots overleden. Het is niet zo dat Ann haar dood gewenst heeft.

Dus Peggy heeft geen kind en dat is haar eigen keuze - Ann bleef alleen achter en dat was verre van haar eigen keuze.
En van mij mag Peggy gerust verder met haar leven en ook kinderen adopteren - maar dan alleen als zij en haar partner absoluut zeker zijn dat ze dat allebei willen en dat was niet het geval.

Dat Peggy geen kind heeft is niet helemaal haar eigen keuze. Had ze bij de geboorte van Sandrine geweten dat ze nooit meer kinderen kon krijgen, dan had ze Sandrine nooit afgestaan. Als ze nog steeds kinderen zou kunnen krijgen zou ze er lang één gehad hebben met Tom of met Peter of misschien zelfs met allebei één. Maar goed het gaat hier over Ann. Ann die Sandrine door een nieuwe moeder laat mee-adopteren en de oude in de vergeetput kiepert gaat niet over het leven van Ann (en dat er ze er mee verdergaat), maar over het leven van Sandrine (Jr.). Het is niet omdat Sandrine (Sr.) er niet meer is dat en zelfs al niet meer was bij de adoptie dat ze daarom onbelangrijk is en zomaar vervangen hoeft te worden. Mijn eigen mama heeft haar mama nooit gekend (helaas veel te vroeg heengegaan), maar ze is altijd haar mama gebleven en is en zal nooit vergeten worden. Mijn mama heeft nog een stiefmoeder maar die heeft haar mama nooit (zelfs niet officieel) vervangen, maar haar papa is wel verder kunnen gaan met zijn leven. Sandrine (Jr.) laten adopteren door haar nieuwe partner is dus niet noodzakelijk voor Ann om met haar leven verder te gaan.
Laatst gewijzigd door tvx1 op zo 24 mar 2013, 20:55, 2 keer totaal gewijzigd.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Poolaapje schreef:Zal niet enkel in slechte aarde vallen bij de Verbeecks, maar ik denk ook bij Marianne. Als Ann sterft (hopelijk duurt dit nog heel lang), is het Mayra die voogd is en niet Marianne.

Dat komt er inderdaad ook nog bij!
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Poolaapje schreef:Zal niet enkel in slechte aarde vallen bij de Verbeecks, maar ik denk ook bij Marianne. Als Ann sterft (hopelijk duurt dit nog heel lang), is het Mayra die voogd is en niet Marianne.
Ik zie nu alweer op tegen al het gezaag :crazy:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

tvx1 schreef:
satine schreef:Peggy heeft haar kind weg gegeven, zelfs haar eigen moeder mocht er niet voor zorgen.

Dat Peggy geen kind heeft is niet helemaal haar eigen keuze. Had ze bij de geboorte van Sandrine geweten dat ze nooit meer kinderen kon krijgen, dan had ze Sandrine nooit afgestaan. Als ze nog steeds kinderen zou kunnen krijgen zou ze er lang één gehad hebben met Tom of met Peter of misschien zelfs met allebei één. Maar goed het gaat hier over Ann. Ann die Sandrine door een nieuwe moeder laat mee-adopteren en de oude in de vergeetput kiepert gaat niet over het leven van Ann (en dat er ze er mee verdergaat), maar over het leven van Sandrine (Jr.). Het is niet omdat Sandrine (Sr.) er niet meer is dat en zelfs al niet meer was bij de adoptie dat ze daarom onbelangrijk is en zomaar vervangen hoeft te worden. Mijn eigen mama heeft haar mama nooit gekend (helaas veel te vroeg heengegaan), maar ze is altijd haar mama gebleven en is en zal nooit vergeten worden. Mijn mama heeft nog een stiefmoeder maar die heeft haar mama nooit (zelfs niet officieel) vervangen, maar haar papa is wel verder kunnen gaan met zijn leven. Sandrine (Jr.) laten adopteren door haar nieuwe partner is dus niet noodzakelijk voor Ann om met haar leven verder te gaan.
Let's agree to disagree. ;)
Dit is een forum, we hoeven het niet per se over alles eens te zijn.
Anders zou het hier ook maar saai zijn. :angel:

Ontopic: in denk ook wel dat deze beslissing bij sommige andere mensen niet in goede aarde zal vallen.
Ben benieuwd!

En dat gezaag, dat zullen we er jammer genoeg moeten bij nemen, vrees ik nu al. :thumbdown:
0 x
Tomboy
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Tomboy »

Als niet Mayra maar Marianne voogd zou worden over Sandrientje dan zouden de Verbeecks nog veel meer om over te zagen hebben ben ik bang. Liever Mayra=minder gezaag.
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

Tomboy schreef:Als niet Mayra maar Marianne voogd zou worden over Sandrientje dan zouden de Verbeecks nog veel meer om over te zagen hebben ben ik bang. Liever Mayra=minder gezaag.
de kern van de zaak is volgens mij dat Mayra de partner van Ann is en daarom lijkt het me normaal dat Mayra de dochter van Ann wil adopteren
al de rest (oa "Sandrine senior") vind ik nogal nutteloos gezaag ...
0 x
Tomboy
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Tomboy »

Wallanderjunior schreef:
Tomboy schreef:Als niet Mayra maar Marianne voogd zou worden over Sandrientje dan zouden de Verbeecks nog veel meer om over te zagen hebben ben ik bang. Liever Mayra=minder gezaag.
de kern van de zaak is volgens mij dat Mayra de partner van Ann is en daarom lijkt het me normaal dat Mayra de dochter van Ann wil adopteren
Formeel is dat ook zo. Ik bedoel er alleen maar mee te zeggen dat het een of het ander meer of minder kijkplezier voor mij zou opleveren... ;) dat hele Sandrientjes (jr) gedoe komt mij de neus uit...
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Wallanderjunior schreef:
al de rest (oa "Sandrine senior") vind ik nogal nutteloos gezaag ...
Niets houdt Ann en Mayra natuurlijk tegen om samen nog een kindje te hebben. Sandrine is ondertussen meer dan oud genoeg voor een broertje of een zusje.
Laatst gewijzigd door tvx1 op di 26 mar 2013, 19:54, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Peter Jansens »

Misschien kan Tom wel even met Mayra... kwestie om het toch maar in de naaste familie te houden... :oops:
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Ik vind toch dat Marianne hier een punt heeft. Wat als het misloopt tussen Ann en Mayra? Een gevecht tussen beiden om arme Sandrine? En adoptie is een ding maar wat als die twee zouden trouwen? Nu niet direct in Toscane hé! :lol: :lol: :lol:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Dat vind ik flauwekul, dan mag niemand nog kinderen krijgen, want het is NOOIT gegarandeerd dat koppels samen blijven.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Je kunt inderdaad nooit van tevoren zeggen of een relatie goed blijft gaan, dus als het daar vanaf moet hangen...
Ik begrijp dat Marianne zich wat zorgen maakt hoor, zeker gezien het getouwtrek rond Sandrine in het verleden, maar daar zal ze zich toch maar overheen moeten zetten lijkt me. Bovendien moet Ann het helemaal zelf weten natuurlijk.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gesloten