Blijkbaar doet het haar bijna pijn om gewoon aan Mayra toe te geven dat ze fout zat, met haar "geniaal advies". Ze speelt liever gezellig een spelletje "wie ziet Ann het liefst"...
Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Haar gedrag naar Nancy toe, lijkt mij toch echt wel oprecht. Dat heeft ze door de jaren heen ook wel bewezen trouwens. Haar reactie op Mayra's kerstboomcomplimentje daarentegen, vond ik dan weer te triest voor woorden...
Blijkbaar doet het haar bijna pijn om gewoon aan Mayra toe te geven dat ze fout zat, met haar "geniaal advies". Ze speelt liever gezellig een spelletje "wie ziet Ann het liefst"...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Lazylady
- x 435
Daar is Marianne inderdaad een ideaal voorbeeld voor.Tomboy schreef:Ik moest laatst aan Marianne denken toen ik zo'n programma zag over helse schoonmoeders...
0 x
-
Wallanderjunior
- x 435
wanneer gaat Ann nu eens beseffen dat ze niet haar hele leven met haar moeder kan samenleven; ze zou toch al moeten weten dat haar relaties eraan kapot gaanLazylady schreef:Daar is Marianne inderdaad een ideaal voorbeeld voor.Tomboy schreef:Ik moest laatst aan Marianne denken toen ik zo'n programma zag over helse schoonmoeders...
Marianne bedoelt het natuurlijk altijd goed, dat denkt ze toch zelf
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1020
- x 588
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Deze relatie gaat er wel aan kapot als het zo doorgaat inderdaad. Misschien scheelt het ook wel dat Ann zich daar vroeger nooit zorgen over heeft hoeven maken? Met Manon en Sandrine vormde het nooit echt een probleem, maar deze keer blijkbaar des te meer...Wallanderjunior schreef:wanneer gaat Ann nu eens beseffen dat ze niet haar hele leven met haar moeder kan samenleven; ze zou toch al moeten weten dat haar relaties eraan kapot gaanLazylady schreef:Daar is Marianne inderdaad een ideaal voorbeeld voor.Tomboy schreef:Ik moest laatst aan Marianne denken toen ik zo'n programma zag over helse schoonmoeders...![]()
Marianne bedoelt het natuurlijk altijd goed, dat denkt ze toch zelf
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Kijk aan! In halfzatte toestand kon ze tegenover Jenny in elk geval al gewoon toegeven dat ze Mayra in deze cru behandeld heeft... Nu nog in nuchtere toestand tegenover Mayra, en het koelt misschien nog zonder blazen. 
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Ik vind het knap van Marianne dat ze in ziet dat ze fout was 
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
exsencon
- x 435
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Nu enkel nog haar excuses aanbieden aan Mayra. Haar fout inzien is niet genoeg.Crackers schreef:Ik vind het knap van Marianne dat ze in ziet dat ze fout was
0 x

-
lord F.
- Poster rang 5

- x 1
was ze nu Meester Courtois aan het afschepen via de telefoon? Was even niet aan het opletten. 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Lazylady
- x 435
Jalord F. schreef:was ze nu Meester Courtois aan het afschepen via de telefoon? Was even niet aan het opletten.
0 x
-
dirk
- Poster rang 1

Dat is relatief héCrackers schreef:Ik vind het knap van Marianne dat ze in ziet dat ze fout was
Omdat de straf nu meevalt. Stel u voor dat ze voor levenslang werd geschorst of zelfs enkele jaren in de gevangenis moest zitten, dan zou Mayra het huis uit vliegen.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Neen, dan zou Mayra naar de maan worden geschoten of worden onthoofd met een mosterpotjesdeksel.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
exsencon
- x 435
Ha, eindelijk Marianne weer haar usual self! Ze heeft Geert daar laten zitten met zijn mond vol tanden!
Juist een kwestie om hem eens goed op zijn plaats te zetten, Mr Principio!
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ik vond het ook mooi wat ze zei.exsencon schreef:Ha, eindelijk Marianne weer haar usual self! Ze heeft Geert daar laten zitten met zijn mond vol tanden!![]()
0 x